Ministerstwo Rozwoju w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 13209ARCHIWALNE z dnia 18.07.2017 r.

  • Oferty do
    4

    sierpnia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

radca prawny

w Wydziale Zarządzania Finansowego w Departamencie Europejskiego Funduszu Społecznego



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Warszawa ul. Wspólna 2/4

Adres urzędu:

Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań – zastępstwo procesowe, – reprezentacja urzędu, – obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, w tym kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe, – wystąpienia publiczne. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy – węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych na każdym piętrze – winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych – wejście główne od strony ul. Wspólnej przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych – wejście do obiektu od strony ul. Żurawiej przystosowane za pomocą platformy przyschodowej – sale konferencyjne na V piętrze dostępne za pomocą schodołazu – ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych – praca w pokoju wieloosobowym – praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner

ZAKRES ZADAŃ

  • – zastępstwo procesowe przed sądami administracyjnymi w sprawach dotyczących zwrotu środków nieprawidłowo wydatkowanych w ramach projektów współfinansowanych ze środków EFS (PO KL i PO WER),
  • – prowadzenie procedury odwoławczej dotyczącej odzyskiwania środków nieprawidłowo wydatkowanych w ramach projektów współfinansowanych ze środków EFS (PO KL i PO WER),
  • – opiniowanie projektów decyzji, postanowień w postępowaniu administracyjnym w sprawie zwrotu środków nieprawidłowo wydatkowanych w ramach projektów współfinansowanych ze środków EFS (PO KL i PO WER)
  • – rozpatrywanie skarg na decyzje Ministra Rozwoju i Finansów oraz rozpatrywanie wniosków
  • – prowadzenie innych czynności w postępowaniu administracyjnym (w tym: prowadzenie postępowania wyjaśniającego, przygotowanie rozprawy administracyjnej, wydawanie zaświadczeń),
  • – wsparcie w prowadzeniu egzekucji środków.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe magisterskie lub równorzędne prawnicze oraz wpis na listę radców prawnych,
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w wykonywaniu zastępstwa procesowego
  •  umiejętność sporządzania decyzji administracyjnych, postanowień, odpowiedzi na skargi oraz pozostałych pism sporządzanych w toku postepowań sądowo – administracyjnych,
  •  znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
  •  znajomość języka angielskiego, poziom B1,
  •  znajomość ustawy o finansach publicznych,
  •  bardzo dobra znajomość obsługi komputera: Word, Excel,
  •  rzetelność,
  •  umiejętność organizacji pracy i zorientowanie na osiąganie celów,
  •  komunikacja,
  •  umiejętność współpracy,
  •  myślenie analityczne,
  •  wystąpienia publiczne.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  •  znajomość zagadnień związanych z funduszami strukturalnymi.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopia dokumentu potwierdzającego wpis na listę radców prawnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 04.08.2017
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Rozwoju
    Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi
    Plac Trzech Krzyży 3/5
    00-507 Warszawa
    (Kancelaria czynna w godz. 8¹⁵-16¹⁵)
    z dopiskiem w liście motywacyjnym: DZF_146_z

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.mr.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo, lub uzyskać pod nr tel.(22) 273-79-81.



Liczba odwiedzin: 4266

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Rozwoju w Warszawie

Udostępnił: Marta Sarbńska-Kłos

Komórka organizacyjna:

Wprowadzono: 18.07.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×