Ministerstwo Finansów w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 25195ARCHIWALNE z dnia 07.04.2018 r.

  • Oferty do
    17

    kwietnia

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

radca ministra

do spraw: współpracy międzynarodowej

w Zespole Unijnym, Departament Systemu Podatkowego



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Ministerstwo Finansów
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa

WARUNKI PRACY

Praca administracyjno-biurowa; obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie; użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, skaner); krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe; częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz. Pomieszczenia zakładu pracy uwzględniają potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania stanowisk pracy. Obiekt posiada dostosowane podjazdy dla osób na wózkach inwalidzkich przy wejściach do budynku. Drzwi wejściowe do budynku (wejście główne) pozwalają na swobodny przejazd wózkiem inwalidzkim. W gmachu Ministerstwa Finansów korytarze są przestronne, pozbawione progów, umożliwiające swobodne poruszanie się po nich osobom na wózkach inwalidzkich. Ponadto obiekt wyposażony jest w dźwigi osobowe z kabinami przystosowanymi dla osób niepełnosprawnych, a w biegach klatek schodowych zamontowano dodatkowe poręcze. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności.

ZAKRES ZADAŃ

  • Inicjowanie współpracy z instytucjami UE w obszarze polityki podatkowej, w tym udział w pracach komitetów i grup roboczych Rady Unii Europejskiej oraz Komisji Europejskiej w tym obszarze, a także opracowywanie dokumentacji związanej z wyżej wymienioną współpracą, w tym instrukcji dla przedstawicieli Rzeczypospolitej Polskiej i sprawozdań z posiedzeń.
  • Dokonywanie analiz prawa UE oraz orzecznictwa Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) w kontekście wprowadzenia zmian do polskiego systemu podatkowego oraz monitorowanie polskich przepisów podatkowych i projektów aktów prawnych pod kątem zgodności z prawem UE.
  • Przygotowywanie lub udział w przygotowywaniu projektów aktów prawnych mających na celu wdrożenie do polskiego porządku prawnego mechanizmów rozstrzygania sporów dotyczących podwójnego opodatkowania w UE.
  • Koordynowanie w departamencie spraw związanych ze współpracą z komitetami i grupami roboczymi UE w zakresie polityki podatkowej oraz współpraca z jednostkami organizacyjnymi departamentu i MF w tym zakresie.
  • Przygotowywanie lub udział w przygotowywaniu projektów stanowisk Rady Ministrów do projektów aktów legislacyjnych i pozalegislacyjnych UE, dla zapewnienia ochrony interesów Skarbu Państwa oraz realizacji możliwości i uprawnień wynikających z członkostwa RP w UE.
  • Współpraca ze Stałym Przedstawicielstwem RP przy UE oraz z Departamentem Współpracy Międzynarodowej w celu wpływania na procesy decyzyjne Rady ECOFIN i Komitetu Stałych Przedstawicieli (COREPER II) w zakresie właściwości departamentu.
  • Wspieranie innej komórki departamentu w zadaniach związanych z umowami o unikaniu podwójnego opodatkowania i wymianą informacji podatkowych, w tym w szczególności w przypadku pojawienia się zagadnień wspólnych dla tych umów oraz dla inicjatyw, dyrektyw i innych aktów uchwalanych lub już istniejących na poziomie unijnym.
  • Opracowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje i zapytania posłów i senatorów, dezyderaty, opinie, sprawozdania, uchwały, interwencje posłów i senatorów oraz na wystąpienia Rzecznika Praw Obywatelskich.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe z dziedziny nauk prawnych lub ekonomicznych
  • doświadczenie zawodowe: 4 lata w obszarze podatków
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym płynne posługiwanie się językiem, również przy tworzeniu wypowiedzi pisemnych, w zakresie realizowanych zadań
  • Znajomość polskiego prawa podatkowego (PIT, CIT, akcyza, podatki i opłaty lokalne, Ordynacja podatkowa)
  • Znajomość struktur i zasad funkcjonowania organów wspólnot europejskich
  • Znajomość procesu decyzyjnego w Unii Europejskiej
  • Umiejętność dokonywania interpretacji przepisów prawa
  • Umiejętność argumentowania
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w instytucjach unijnych lub międzynarodowych
  • Wykształcenie: studia podyplomowe z zakresu podatków
  • Znajomość języka francuskiego lub innego języka UE na poziomie umożliwiającym rozumienie i tworzenie tekstów w obszarze właściwości komórki
  • Znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania administracji publiczne
  • Znajomość przepisów dotyczących współpracy Rady Ministrów z Sejmem i Senatem w sprawach związanych z członkostwem Rzeczypospolitej Polskiej w Unii Europejskiej

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów czynności, referencji lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres oraz obszar zatrudnienia)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów czynności, referencji lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres oraz obszar zatrudnienia)

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 17.04.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Finansów
    Biuro Dyrektora Generalnego
    ul. Świętokrzyska 12
    00-916 Warszawa
    z dopiskiem: Oferta pracy – 2018/046/SP

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z ograniczoną sprawnością.

ŻYCIORYS/CV, LIST MOTYWACYJNY ORAZ WSZYSTKIE OŚWIADCZENIA ZŁOŻONE PRZEZ KANDYDATKI/KANDYDATÓW MUSZĄ BYĆ OPATRZONE WŁASNORĘCZNYM PODPISEM KANDYDATKI/KANDYDATA, A OŚWIADCZENIA DODATKOWO DATĄ ICH SPORZĄDZENIA.

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Ministerstwa Finansów pod adresem: http://www.mf.gov.pl/ministerstwo-finansow/ministerstwo-finansow/praca/wzory-oswiadczen
Dodatkowe informacje pod numerem telefonu 22 694-3987.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 3277

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Finansów w Warszawie

Udostępnił: Katarzyna Tomaszewska

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 07.04.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×