Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 18694ARCHIWALNE z dnia 29.11.2017 r.
-
Oferty do
9
grudnia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
radca ministra
do spraw: systemu kwalifikacji
w Departamencie Kompetencji Cyfrowych
Warszawa
Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- inicjowanie i koordynowanie prac związanych z tworzeniem Zintegrowanej Strategii Rozwoju Umiejętności ze szczególnym uwzględnieniem takich zagadnień jak: uczenia się przez całe życie, całego systemu edukacji i szkoleń (kształcenie ogólne, zawodowe i wyższe) oraz rozwoju Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji (ZSK);
- koordynacja i realizacja zadań w zakresie obsługi Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji w Ministerstwie Cyfryzacji zgodnie z Ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji;
- inicjowanie i koordynowanie prac związanych z budową i wdrażaniem e-usług m.in. na rzecz Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej (OSE) w ramach kompetencji Departamentu;
- inicjowanie i koordynowanie działań związanych z wdrażaniem programów na rzecz wsparcia edukacji w zakresie korzystania z usług cyfrowych i przygotowania kadr ICT dla gospodarki;
- organizacja szkoleń, warsztatów, konferencji, wizyt studyjnych oraz publikowanie materiałów informacyjnych, w szczególności w celu podniesienia wiedzy i kompetencji cyfrowych społeczeństwa;
- współpraca z instytucjami, firmami sektora ICT oraz organizacjami pozarządowymi działającymi na rzecz budowy i wdrażania szeroko rozumianych kompetencji cyfrowych;
- współpraca z organami administracji publicznej w zakresie budowy i wdrażania kompetencji cyfrowych, w szczególności z: MEN, MNiSW, MSWiA oraz organami i jednostkami podległymi tym instytucjom;
- opiniowanie projektów aktów prawnych i przygotowywanie propozycji odpowiedzi na interpelacje i zapytania w ramach kompetencji Departamentu.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe magisterskie
- doświadczenie zawodowe: 3 lata - w zakresie projektowania i wdrażania usług w obszarze ITC; -we współpracy z organami administracji publicznej, organizacjami pozarządowymi oraz przedsiębiorcami w zakresie budowy i wdrażania e-usług; - w organizacji i prowadzeniu szkoleń lub warsztatów lub konferencji
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
- wiedza z zakresu organizacji i funkcjonowania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji oraz treści ustawy o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji;
- wiedza z zakresu funkcjonalności środowiska Centralnego systemu teleinformatycznego SL2014;
- umiejętność analitycznego myślenia;
- umiejętność skutecznego komunikowania się w mowie i w piśmie;
- umiejętność negocjacji;
- umiejętność organizacji pracy własnej;
- umiejętność współpracy w zespole;
- zorientowanie na osiągnięcie celu;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe inżynierskie
- doświadczenie zawodowe: w administracji publicznej;
- doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia projektów i kierowania zespołem;
- przeszkolenia z PRINCE2 na poziomie co najmniej Foundation, ITIL na poziomie co najmniej Foundation
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 09.12.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa
z wyraźnym dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym:
„Radca ministra/DKC/MC ”
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zwarte w niniejszym ogłoszeniu.
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Dokumenty złożone
w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://nabory.kprm.gov.pl, http://mc.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 556 84 74
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.