Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 3958ARCHIWALNE z dnia 28.09.2016 r.

  • Oferty do
    9

    października

    2016

  • Wymiar etatu
    1,00
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

podreferendarz

do spraw: przepustowości i analiz w transporcie lotniczym

w Wydziale Statystyk i Analiz w Departamencie Rynku Transportu Lotniczego



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Urząd Lotnictwa Cywilnego
ul. Marcina Flisa 2
Warszawa

WARUNKI PRACY

- praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, - obsługa klientów zewnętrznych, - krajowe i zagraniczne wyjazdy służbowe. Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: Budynek siedziby Urzędu Lotnictwa Cywilnego w Warszawie oraz jego wyposażenie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, fax. Informacje dodatkowe: budynek klimatyzowany.

ZAKRES ZADAŃ

  • Wspomaganie procesów monitorowania sytuacji w zakresie przepustowości portów lotniczych w oparciu o analizy przepustowości oraz przeprowadzane kontrole
  • Udział z prowadzeniu bazy danych statystycznych transportu lotniczego w Polsce, przetwarzaniu tych danych i udostępnianiu w celu efektywnego badania rynku lotniczego w Polsce (System Statystyk Przewozowych)
  • Wspomaganie procesu zbierania informacji dotyczących polityki państw UE i państw trzecich oraz dokumentów organizacji międzynarodowych i zrzeszeń w zakresie zagadanień związanych z rynkiem transportu lotniczego
  • Udział w prowadzeniu spraw związanych z powoływaniem oraz funkcjonowaniem komitetów koordynacyjnych w portach lotniczych
  • Udział w procesie analizowania taryfy przewozu lotniczego do/z RP w celu zapewnienia ich zgodności z umowami międzynarodowymi
  • Udział w sprawowaniu bieżącego nadzoru nad działalnością koordynatora lub organizatora rozkładów lotów w celu zapewnienia zgodności tej działalności z przepisami prawa

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • Ogólna wiedza o rynku transportu lotniczego w Polsce i Europie
  • Ogólna wiedza o polskiej i europejskiej gospodarce
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym
  • Kompetencje behawioralne : zorientowanie na osiąganie celów, rzetelność i terminowość, doskonalenie zawodowe, skuteczna komunikacja, umiejętności analityczne, samodzielność i inicjatywa, podejmowanie decyzji, pozytywne podejście do klienta
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe licencjackie lub w trakcie studiów magisterskich na kierunku: ekonomia, zarządzanie, finanse i rachunkowość, bankowość, ekonometria, statystyka, międzynarodowe stosunki gospodarcze lub związanym z transportem
  • Znajomość zagadnień związanych z procesem decyzyjnym w UE
  • Znajomość innego języka urzędowego UE na poziomie komunikatywnym

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym lub oświadczenie w tym zakresie
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 09.10.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Lotnictwa Cywilnego
    Punkt Obsługi Klienta
    ul. Marcina Flisa 2
    02-247 Warszawa
    z dopiskiem na kopercie i liście motywacyjnym: "Oferta pracy LER 4/4 - 48/2016 "

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Kandydatki/Kandydaci zakwalifikowane/ni zostaną powiadomione/eni o terminach dalszych etapów rekrutacji. Oferty otrzymane po terminie i nie spełniające wymagań formalnych nie będą rozpratrywane. Aplikacje kandydatek/ów nie będą zwracane, natomiast 3 miesiące po zakończeniu procedury naboru, oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.

Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel: merytoryczne : (22) 520 73 45, formalne (22) 520 72 41 / 520 74 02



Liczba odwiedzin: 3457

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie

Udostępnił: Agnieszka Lesz

Komórka organizacyjna: Wydział Rekrutacji i Rozwoju Zawodowego

Wprowadzono: 28.09.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×