Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 2172ARCHIWALNE z dnia 03.08.2016 r.

  • Oferty do
    29

    sierpnia

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

podreferendarz

do spraw: analiz ekonomicznych i budowy modeli ekonomicznych

w Departamencie Analiz Strategicznych



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Al. Ujazdowskie 1/3
00-583 Warszawa

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań • stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych • podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem • większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej • obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę • czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 i jest budynkiem wielokondygnacyjnym, wyposażonym w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zainstalowane są również w budynku 3 transportery przyschodowe. Windy wyposażone są w przyciski sterujące windą umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby niepełnosprawne mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Dodatkowo w budynku KPRM funkcjonują dwie oznaczone toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą niepełnosprawną.

ZAKRES ZADAŃ

  • udział w procesie tworzenia oraz modyfikacji oprogramowania implementującego modele ekonomiczne, statystyczne i matematyczne ze szczególnym uwzględnieniem pracy na dużych zbiorach danych
  • analizy w oparciu o istniejące modele, dokumentuje oraz interpretuje wyniki; samodzielne wprowadzanie niewielkich zmian do modeli
  • zarządzanie i prowadzenie analiz z wykorzystaniem dużych baz danych
  • wspieranie pozyskiwania danych do opracowania i modyfikacji narzędzi analitycznych oraz bieżących procesów społeczno-ekonomicznych (ze szczególnym uwzględnieniem pracy na dużych zbiorach danych)
  • udział w procesie oceny wybranych dokumentów (w tym projektów regulacyjnych) w zakresie wymagającym analizy ilościowej lub wykorzystania modeli ekonomicznych oraz oceny decyzji dotyczących wybranych branż lub oceny skutków interwencji publicznej (w tym na podstawie źródeł zagranicznych)
  • uczestniczenie w przygotowywaniu analiz
  • udział w tworzeniu odpowiednich narzędzi analitycznych / oprogramowania
  • uczestniczenie w sporządzaniu przygotowywanych w Departamencie opracowań

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • Umiejętność argumentowania
  • Znajomość podstaw teorii ekonomii oraz podstawowych zagadnień z zakresu finansów publicznych i rynku pracy
  • Znajomość metod statystycznych
  • Znajomość SQL
  • Umiejętność tworzenia modeli ekonomicznych, ekonometrycznych, statystycznych
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Łatwość komunikacji i umiejętność pracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Co najmniej ukończony czwarty rok studiów o profilu ekonomicznym lub na kierunku: informatyka i ekonometria lub matematyka lub fizyka lub metody ilościowe w ekonomii
  • Powyżej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze analizy statystycznej danych w sektorze publicznym lub prywatnym lub w badaniach naukowych
  • Znajomość programów do analizy statystycznej ( jeden z: GNU R, SAS, Matlab/Octave)
  • Znajomość podstaw programowania w językach wektorowych (np. R, Matlab/Octave, Gauss, Ox)
  • Znajomość metod numerycznych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań dodatkowych (w szczególności: wykształcenia, znajomości programów, języków programowania, doświadczenia zawodowego, znajomości języka angielskiego)

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 29.08.2016
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
    Biuro Dyrektora Generalnego
    Al. Ujazdowskie 1/3
    00-583 Warszawa
    z dopiskiem: BDG.WSP.7122.9.2/19/2016, pok. 234.

    Dokumenty można składać osobiście – Dziennik Podawczy, Al. Szucha 14, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15).

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do KPRM).
Życiorys preferowany wg wzoru zamieszczonego w BIP KPRM (zakładka: kontrola i nadzór, dokumenty, inne dokumenty, pod adresem http://bip.kprm.gov.pl/download.php?s=75&id=15783).

Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w KPRM, które są dostępne na stronie BIP KPRM, w zakładce „Praca w KPRM” pod adresem http://bip.kprm.gov.pl/download/75/6931/oswiadczenia1.doc
UWAGA! Weryfikacja spełniania przez kandydatów/kandydatki wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne na stronie BIP KPRM, w zakładce „Praca w KPRM” pod adresem http://bip.kprm.gov.pl/kpr/bip-kancelarii-prezesa/praca-w-kprm/1915,Praca-w-KPRM.html
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Osoby zakwalifikowane do dalszych etapów naboru zostaną powiadomione e-mailem o ich terminie (w przypadku nie posiadania e-maila telefonicznie).
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. (22) 694-75 18



Liczba odwiedzin: 5771

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

Udostępnił: Marta Bondel

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 03.08.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×