Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 21211ARCHIWALNE z dnia 25.01.2018 r.

  • Oferty do
    7

    lutego

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

podreferendarz

do spraw: wparcia użytkowników systemów i usług elektronicznych Ministerstwa

W Wydziale Informatyki Departamentu Utrzymania Systemów



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa

WARUNKI PRACY

Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury). Zagrożenie korupcją. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin. Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

ZAKRES ZADAŃ

  • Bezpośrednia obsługa i wsparcie użytkowników Ministerstwa w rozwiązywaniu problemów związanych z obsługą sprzętu i oprogramowania. Obsługa techniczna pracowników Ministerstwa w zakresie teleinformatyki.
  • Realizacja procesów zakupowych i przygotowywanie dokumentacji do zamówień IT zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych.
  • Pełnienie roli drugiego administratora konta EZD Ministerstwa Cyfryzacji, w tym zarządzanie kontami użytkowników oraz ich uprawnieniami.
  • Pełnienie roli administratora konta ePUAP Ministerstwa Cyfryzacji, w tym zarządzanie usługami elektronicznymi Ministerstwa opublikowanymi na Platformie ePUAP (w szczególności ich aktualizacją i modernizacją).
  • Nadzór nad realizacją polityki Ministerstwa w zakresie rozwoju i wykorzystania posiadanych zasobów IT w tym w szczególności w zakresie umów licencyjnych i umów serwisowych.
  • Uczestnictwo w pracach komisji przetargowych, prowadzenie dokumentacji przetargowych, przygotowanie i opis merytoryczny dokumentacji księgowej, sporządzanie dokumentów pozwalających na dokonywanie zakupów sprzętu i usług związanych z funkcjonowaniem Ministerstwa.
  • Nadzór nad realizacją polityki Ministerstwa w zakresie rozwoju i wykorzystania posiadanych zasobów IT w tym w szczególności w zakresie umów licencyjnych i umów serwisowych.
  • Prowadzenie dokumentacji związanej z tworzeniem kont użytkowników w systemach informatycznych Ministerstwa Cyfryzacji.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie A2.
  • Znajomość zasad funkcjonowania usług elektronicznych na Platformie ePUAP.
  • Znajomość systemów operacyjnych Windows oraz aplikacji biurowych i użytkowych.
  • Znajomość Prawa zamówień publicznych, umiejętne korzystanie z jego zapisów.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Umiejętność organizacji pracy własnej.
  • Umiejętność skutecznego komunikowania się.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Zorientowanie na osiągnięcie celów.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 2 lata na stanowisku związanym z obszarem informatyki, w szczególności w dziale helpdesk.
  • Znajomość aktualnej oferty rynkowej urządzeń teleinformatycznych, drukujących oraz oprogramowania.
  • Znajomość nowych rozwiązań i trendów rynku IT.
  • Wiedza z zakresu systemów informatycznych funkcjonujących w jednostkach administracji.
  • Wiedza z zakresu systemów informatycznych wspierających wdrażanie programów współfinansowanych ze środków UE.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 07.02.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Cyfryzacji
    ul. Królewska 27
    00-060 Warszawa
    z wyraźnym dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym:
    „Podreferendarz/MC/DUS/WINFOR/”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zwarte w niniejszym ogłoszeniu.

Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Dokumenty złożone
w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://nabory.kprm.gov.pl, http://mc.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 245 57 63.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 3584

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

Udostępnił: Marta Szynalska

Komórka organizacyjna: Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi

Wprowadzono: 25.01.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×