Komenda Główna Policji w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 19526ARCHIWALNE z dnia 18.12.2017 r.
-
Oferty do
29
grudnia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Główny Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
podreferendarz
w Sekcji Całodobowej Obsługi Międzynarodowego Przepływu Informacji Wydziału Koordynacji Międzynarodowej Wymiany Informacji w Biurze Międzynarodowej Współpracy Policji Komendy Głównej Policji
Warszawa
Komenda Główna Policji, ul. Puławska 148/150, 02-624 Warszawa
ul. Puławska 148/150, 02-624 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- klasyfikowanie i analizowanie dokumentów przeznaczonych do rejestracji w Systemie Teleinformatycznym Biura SIRENE pod kątem cech pilności, występujących powiązań z innymi sprawami prowadzonymi w Biurze;
- rejestrowanie dokumentów w Systemie Teleinformatycznym Biura SIRENE, nadając im cechy identyfikacyjne zgodnie z wymogami systemu oraz procedurą obowiązującą w BMWP KGP oraz dystrybuowanie według właściwości na komórki organizacyjne Biura;
- dokonywanie odbioru poczty elektronicznej wpływającej lub kierowanej do BMWP KGP za pośrednictwem systemów niejawnych. Przekazywanie dokumentów do dekretacji lub rejestrowania w Systemie Teleinformatycznym Biura SIRENE zgodnie z obowiązującą w tym zakresie procedurą.
- sprawdzanie i analizowanie dokumentów, z tymi, które wcześniej wpłynęły do BMWP KGP do bazy archiwalnej INTP,
- wprowadzanie korekt odbieranych przez System dokumentów zawierających błędy.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- umiejętność pracy w zespole
- łatwość komunikacji,
- komunikatywność, rzetelność i dokładność,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- obsługa komputera w środowisku MS Windows, MS Office i sprzętu biurowego,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- przeszkolenie w zakresie obsługi systemów teleinformatycznych niezbędnych do wymiany informacji,
- znajomość języka francuskiego lub hiszpańskiego na poziomie komunikatywnym,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- umiejętność argumentacji.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1167, z późn. zm.),
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 29.12.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Główna Policji
Biuro Kadr, Szkolenia i Obsługi Prawnej
Wydział Rozwoju Zasobów Ludzkich
ul. Puławska 148/150
02-514 UP Warszawa 12
z dopiskiem w liście motywacyjnym „podreferendarz/BMWP-WKMWI/BKGP 25/17”
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Planowane rozpoczęcie pracy – w ciągu około 3 miesięcy od publikacji ogłoszenia.
Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Głównej Policji może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Głównego Policji ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.
Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
Decyduje data stempla pocztowego.
Wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie: http://bip.kgp.policja.gov.pl/
Proponowane warunki wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik 1,8 kwoty bazowej.
Techniki i metody naboru:
- weryfikacja ofert pod kątem spełniania wymogów formalnych,
- analiza ofert spełniających wymagania formalne,
- rozmowa kwalifikacyjna.