Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 1235ARCHIWALNE z dnia 06.07.2016 r.

  • Oferty do
    18

    lipca

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

podreferendarz

do spraw: obsługi płacowej

w Wydziale Finansowym Departamentu Budżetu i Finansów



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa

WARUNKI PRACY

Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

ZAKRES ZADAŃ

  • sporządzanie list wynagrodzeń dla pracowników mnożnikowych i normatywnych wraz z rozliczeniem nieobecności w pracy z powodu choroby i innych absencji: wynagrodzeń chorobowych, zasiłków chorobowych, zasiłków opiekuńczych, urlopów macierzyńskich i rodzicielskich, urlopów wychowawczych i urlopów bezpłatnych wraz z rozliczeniem wynagrodzeń na poszczególne programy i projekty finansowane ze środków Unii Europejskiej;
  • sporządzanie innych dokumentów finansowych dotyczących naliczania nagród jubileuszowych, nagród, ryczałtów samochodowych, ekwiwalentów za niewykorzystany urlop wypoczynkowy, odpraw, odszkodowań, świadczeń z ZFŚS itp.;
  • sporządzanie list wynagrodzeń dotyczących wypłat ryczałtów członkom Rad i Zespołów działających przy Ministrze Cyfryzacji. Prowadzenie rozliczeń z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych wraz z wysyłaniem deklaracji oraz przelewu;
  • dokonywanie zgłoszeń pracowników i zleceniobiorców do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego oraz terminowe odprowadzanie składek pracowników i zleceniobiorców wraz ze sporządzaniem deklaracji i rozliczeń do ZUS zgodnie z ustawą o ubezpieczeniach społecznych oraz sporządzanie informacji dla pracowników o odprowadzonych składkach – ZUS IMIR;
  • kompleksowe prowadzenie rozliczeń Ministerstwa z Urzędem Skarbowym w zakresie podatku dochodowego. Prowadzenie rejestru umów zleceń i umów o dzieło oraz wynagrodzeń z tego tytułu wraz ze wszystkimi pochodnymi zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz sporządzanie deklaracji o dochodach i pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych;
  • sporządzanie informacji, zestawień i sprawozdań z wynagrodzeń (w tym zaświadczeń o wynagrodzeniach i zatrudnieniu, druków Rp-7, ZUS Z-3, ZUS NP.-7, sprawozdań RB -70, sprawozdań dla Szefa służby Cywilnej i GUS, np. Z-03, Z-06, Z-12, Z.14;
  • sporządzanie informacji o dochodach oraz o pobranych zaliczkach na podatek dochodowy – PIT – 11, ocznego obliczenia podatku dochodowego uzyskanego przez podatnika – PIT – 40, deklaracji rocznych PIT – 4R, PIT – 8 AR;
  • gromadzenie i przechowywanie dokumentacji dotyczącej wynagrodzeń oraz wszelkich innych sporządzanych dokumentów np. zaświadczeń.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w jednostkach sektora finansów publicznych w obszarze naliczania wynagrodzeń i rozliczania należności publicznoprawnych
  • Znajomość ustawy o pracownikach urzędów państwowych
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość przepisów dotyczących zasad wynagradzania pracowników nie będących członkami korpusu służby cywilnej zatrudnionych w urzędach administracji rządowej i pracowników innych jednostek
  • Znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych
  • Znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
  • Znajomość ustawy o powszechnym ubezpieczeniu zdrowotnym
  • Zdolność analizy i syntezy informacji
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe o profilu finansowym
  • Znajomość zagadnień dotyczących finansów publicznych, w tym zasad funkcjonowania sektora finansów publicznych oraz zasady działania organizacji jednostek budżetowych

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 18.07.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Cyfryzacji
    ul. Królewska 27
    00-060 Warszawa

    z wyraźnym dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym:
    „Podreferendarz/WF/DBiF/MC”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zwarte w niniejszym ogłoszeniu.

Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Dokumenty złożone
w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://nabory.kprm.gov.pl, http://mc.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 556 84 74.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 4113

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

Udostępnił: Zbigniew Wlizło

Komórka organizacyjna:

Wprowadzono: 06.07.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×