Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 10743ARCHIWALNE z dnia 06.05.2017 r.
-
Oferty do
23
maja
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
podreferendarz
do spraw: obsługi Stałego Komitetu Rady Ministrów
w Departamencie Komitetu Rady Ministrów
Warszawa
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Al. Ujazdowskie 1/3
00-583 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- analizowanie otrzymywanej od członków Komitetu korespondencji, segregowanie jej do poszczególnych teczek spraw oczekujących na rozpatrzenie przez Stały Komitet Rady Ministrów oraz jej rejestracja w odpowiednich teczkach spraw,
- faksowanie uwag do wnioskodawców dokumentów kierowanych pod obrady Stałego Komitetu Rady Ministrów oraz faksowanie stanowisk do tych uwag do ich autorów, a następnie ich rejestracja w odpowiednich teczkach spraw,
- faksowanie ustaleń Stałego Komitetu Rady Ministrów do zainteresowanych członków Stałego Komitetu Rady Ministrów i rejestracja tych ustaleń w poszczególnych teczkach spraw,
- przekazywanie do członków Stałego Komitetu RM oraz stałych uczestników posiedzeń Komitetu: wszystkich dokumentów kierowanych pod obrady Komitetu; zaproszeń wraz z zatwierdzonym porządkiem obrad; przefaksowanych wcześniej uwag i stanowisk do tych uwag oraz ustaleń Stałego Komitetu Rady Ministrów, a także protokołów ustaleń posiedzeń Stałego Komitetu Rady Ministrów,
- współpraca i stały kontakt telefoniczny, z wydelegowanymi przez poszczególnych członków Stałego Komitetu Rady Ministrów pracownikami (ministerstwa oraz wybrane komórki KPRM) w sprawach dotyczących Komitetu,
- kontrola przygotowania sali obrad Stałego Komitetu Rady Ministrów oraz rozkładanie na stoły dokumentów, o których rozpatrzeniu decyzja zapadła bezpośrednio przed posiedzeniem,
- archiwizowanie dokumentów związanych z działalnością Stałego Komitetu Rady Ministrów, w tym porządkowanie materiałów archiwalnych (zgodnie z zasadami zawartymi w instrukcji kancelaryjnej) oraz współpraca z innymi pracownikami Zespołu przy przekazywaniu akt spraw do archiwum zakładowego KPRM w odpowiednim porządku, tj. ułożonych chronologicznie, powiązanych i spaginowanych,
- w sytuacjach dużego natężenia pracy pomoc innym pracownikom Zespołu w realizacji ich zadań.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- powyżej 6 miesięcy roku doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- znajomość procedur administracyjnych i procesu legislacyjnego,
- znajomość przepisów dot. dostępu do informacji publicznej,
- znajomość ustawy o działalności lobbingowej w procesie stanowienia prawa,
- znajomość przepisów dot. archiwizacji dokumentów,
- znajomość przepisów dot. ochrony danych osobowych,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność logicznego myślenia,
- umiejętność właściwego postępowania w kontaktach międzyludzkich,
- umiejętność rozwiązywania problemów,
- umiejętność szybkiego podejmowania decyzji i precyzji działania,
- umiejętność szybkiego reagowania w sytuacjach kryzysowych,
- dyspozycyjność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1,
- przeszkolenie z zakresu przeciwdziałania korupcji oraz przepisów dot. ochrony informacji niejawnych.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
- Kopie świadectw pracy lub zaświadczeń lub referencji lub zakresów obowiązków lub opisów stanowiska pracy lub innych dokumentów, które potwierdzają wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (rodzaj i długość)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzające znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B1 oraz przeszkolenie
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 23.05.2017
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Biuro Kadr i Organizacji
Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa z dopiskiem: BKO.WSP.7122.7/29/2017, pok. 234.
Dokumenty można składać osobiście – Dziennik Podawczy, Al. Szucha 14, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15), przez ePUAP lub na adres rekrutacja@kprm.gov.pl
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do KPRM). Życiorys preferowany wg wzoru zamieszczonego w BIP KPRM (zakładka: kontrola i nadzór, dokumenty, inne dokumenty, pod adresem http://bip.kprm.gov.pl/download.php?s=75&id=15783)
UWAGA! Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres rekrutacja@kprm.gov.pl.
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.
W przypadku składania ofert w formie papierowej weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w KPRM, które są dostępne na stronie BIP KPRM, w zakładce „Praca w KPRM” pod adresem http://bip.kprm.gov.pl/download/75/18780/oswiadczenia.doc
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne na stronie BIP KPRM, w zakładce „Praca w KPRM” pod adresem: http://bip.kprm.gov.pl/kpr/bip-kancelarii-prezesa/praca-w-kprm/3725,Praca-w-KPRM.html
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Osoby zakwalifikowane do dalszych etapów naboru zostaną powiadomione e-mailem o ich terminie (w przypadku nieposiadania e-maila telefonicznie).
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. (22) 694 74 50 (numer kontaktowy pracownika k.o., który będzie udzielał odpowiedzi na pytania osób zainteresowanych podjęciem zatrudnienia w KPRM – nie dot. spraw kadrowych).