Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 8207ARCHIWALNE z dnia 07.02.2017 r.
-
Oferty do
21
lutego
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
naczelnik wydziału
do spraw: kadr i pragmatyki służby cywilnej
Wydział Spraw Osobowych, Biuro Dyrektora Generalnego
Warszawa
Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Aleje Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- kierowanie pracami Wydziału, dokonywanie podziału wpływających spraw do realizacji, wyznaczanie pracowników odpowiedzialnych za wykonanie poszczególnych zadań oraz określanie celów i terminów ich wykonania w sposób prowadzący do merytorycznie poprawnej i terminowej realizacji przydzielonych zadań;
- nadzór, koordynacja i planowanie realizacji spraw związanych z nawiązywaniem, trwaniem, ustaniem stosunku pracy z pracownikami Inspektoratu oraz spraw związanych z powoływaniem, mianowaniem, odwoływaniem kierownika jednostki oraz jego zastępcy;
- inicjowanie oraz koordynacja spraw związanych z opracowaniem strategicznych kierunków polityki zarządzania zasobami ludzkimi w Inspektoracie oraz Inspekcji, nadzorowanie procesu realizacji i wdrażania polityki zarządzania zasobami ludzkimi w Inspektoracie w zakresie właściwości rzeczowej Wydziału;
- nadzorowanie i koordynacja współpracy polegającej na wsparciu merytorycznym z komórkami organizacyjnymi Inspektoratu w zakresie terminowego i prawidłowego przeprowadzania ocen pracowniczych;
- koordynacja sporządzania okresowych i doraźnych analiz dotyczących zasobów ludzkich i kadr Inspekcji;
- koordynacja współpracy z komórkami organizacyjnymi przy prawidłowym prowadzeniu dokumentacji związanej z czasem pracy;
- opiniowanie pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami oraz regulacjami wewnętrznymi decyzji Dyrektora Generalnego oraz wnioski Głównego Inspektora dotyczące zmian warunków zatrudnienia, awansowania, nagradzania i wyróżniania pracowników Inspektoratu;
- nadzór nad przygotowaniem danych dotyczących zatrudnienia i czasu przepracowanego w Inspektoracie.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 3 lata w pracy w obszarze HR;
- znajomość ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi, ustawy o pracownikach urzędów państwowych wraz z aktami wykonawczymi, ustawy kodeks pracy wraz z aktami wykonawczymi, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczeń społecznych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, znajomość struktury organizacyjnej Inspektoratu;
- dzielenie się wiedza i doświadczeniem, orientacja na klienta, delegowanie, motywowanie, kierowanie, ocena i rozwój pracowników, rozwiązywanie konfliktów, podejmowanie decyzji;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe prawo, ekonomia, ZZL, administracja;
- 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku kadrowym w jednostkach sektora finansów publicznych;
- 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku kierowniczym;
- umiejętność obsługi programu kadrowo-płacowego;
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 21.02.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Biuro Dyrektora Generalnego Al. Jerozolimskie 94 00-807 Warszawa
Z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: BDG.110.15.2017.0308.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty przesłane drogą elektroniczną nie opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub dostarczone faksem lub dostarczone po terminie lub nie spełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne” - za kompletne oferty uznane będą oferty, zawierające wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń, które dostępne są na stronie internetowej Inspektoratu w zakładce Kariera pod adresem http://www.gitd.gov.pl/kariera/dokumentv-do-pobrania. Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne w zakładce Kariera na stronie internetowej Inspektoratu. W zakładce tej znajduję się również formularz kontaktowy, umożliwiający bezpośredni kontakt z działem rekrutacji. Zachęcamy także do kontaktu mailowego na adres rekrutacja@gitd.gov.pl. W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji. (Urząd zastrzega sobie prawo do komunikowania się z kandydatami/kandydatkami poprzez pocztę elektroniczną.) W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:
• weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
• weryfikacja wiedzy,
• testy psychologiczne,
• rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu kompetencyjnego.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 poz. 922) jest: Główny Inspektor Transportu Drogowego.