Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 6378ARCHIWALNE z dnia 10.12.2016 r.
-
Oferty do
27
grudnia
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
naczelnik wydziału
Wydział Administracyjny
Warszawa
Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych
ul. Rakowiecka 2 D
02-517 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Kierowanie komórką organizacyjną w celu zapewnienia sprawnego i efektywnego wykonywania przez nią zadań wynikających z regulaminu organizacyjnego
- Administrowanie nieruchomościami Skarbu Państwa znajdującymi się w trwałym zarządzie NDAP, w tym planowanie i nadzór nad realizacją prac remontowych i napraw eksploatacyjnych
- Planowanie i prowadzenie całokształtu spraw związanych z zaopatrzeniem w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania urzędu, w tym współpraca przy przygotowywaniu dokumentacji związanej z udzielaniem zamówień publicznych
- Prowadzenie całokształtu spraw związanych z gospodarowaniem mieniem Urzędu, w tym prowadzenie ewidencji środków trwałych, przedmiotów nietrwałych, wartości niematerialnych i prawnych
- Prowadzenie całokształtu spraw związanych z informatyczną obsługą Urzędu, w tym podejmowanie działań w celu zapewnienia sprawnego, prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania Urzędu
- Prowadzenie całokształtu spraw związanych z obsługą kancelaryjną Urzędu
- Prowadzenie całokształtu spraw związanych z obsługą telekomunikacyjną i transportową Urzędu
- Organizowanie i koordynowanie spraw z zakresu zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków pracy oraz ochrony przeciwpożarowej
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 3 lata w komórce odpowiadającej za obsługę administracyjno-gospodarczą jednostki
- 3 lata stażu na stanowisku kierowniczym
- znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
- znajomość ustawy o finansach publicznych
- znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- znajomość ustawy Prawo budowlane
- znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami
- znajomość ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
- biegła znajomość komputera, Internetu i cyfrowych środowisk pracy
- umiejętność kierowania zespołem
- umiejętność prowadzenia negocjacji
- umiejętność analitycznego myślenia i samodzielnego formułowania wniosków
- komunikatywność i kreatywność
- odporność na stres
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 1 rok jednostce sektora finansów publicznych
- Co najmniej 1 rok doświadczenia w zarządzaniu nieruchomościami
- umiejętność obsługi dowolnego systemu EZD
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia dokumentu potwierdzającego 3 letni staż na stanowisku kierowniczym
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 27.12.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych
ul. Rakowiecka 2 D
02-517 Warszawa
Z dopiskiem „Nabór WA”
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Proces naboru składa się z III etapów:
etap I – analiza złożonych dokumentów pod kątem spełniania wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze,
etap II – pisemny sprawdzian wiedzy podczas którego sprawdzeniu podlegać będzie wiedza wskazana w ogłoszeniu,
etap III – rozmowa kwalifikacyjna podczas której sprawdzeniu podlegać będzie doświadczenie i wiedza merytoryczna wymagana na tym stanowisku.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania związanego z naborem.
NDAP jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualna czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 56-54-624.