Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 26853ARCHIWALNE z dnia 10.05.2018 r.
-
Oferty do
24
maja
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
naczelnik wydziału
do spraw: umów i porozumień
Wydział Umów i Porozumień, Biuro Krajowego Systemu Poboru Opłat
Warszawa
Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Aleje Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Kierowanie pracami Wydziału Umów i Porozumień, w tym przydzielanie zadań podległym pracownikom oraz nadzorowanie realizacji powierzonych prac;
- Koordynowanie i nadzorowanie procesu sporządzania projektów zarządzeń, regulaminów, decyzji i innych dokumentów w ramach procesów zakupowych i postępowań przetargowych dotyczących działalności Krajowego Systemu Poboru Opłat;
- Koordynowanie i nadzorowanie procesu sporządzania projektów opinii prawnych oraz udzielania ustnych wyjaśnień dotyczących zagadnień z zakresu Krajowego Systemu Poboru Opłat;
- Uczestniczenie w procesach zakupowych i postępowaniach przetargowych dotyczących Krajowego Systemu Poboru Opłat;
- Koordynowanie i nadzorowanie prowadzenia rejestru umów, zarządzeń, regulaminów, decyzji i innych regulacji wewnętrznych wraz z kontrolowaniem okresu ich obowiązywania;
- Współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnym Biura Krajowego Systemu Poboru Opłat w zakresie dotyczącym zagadnień prawnych funkcjonowania Krajowego Systemu Poboru Opłat.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe prawnicze
- doświadczenie zawodowe: 2 lata i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej przy stosowaniu przepisów prawa administracyjnego lub zamówień publicznych
- Znajomość ustawy o drogach publicznych wraz z aktami wykonawczymi
- Znajomość ustawy o transporcie drogowym
- Znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
- Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
- Znajomość pakietu MS Office
- Myślenie analityczne, samodzielność, dążenie do osiągania rezultatów, orientacja na klienta, współpraca w zespole, kierowanie, delegowanie, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem, podejmowanie decyzji, rozwiązywanie konfliktów, komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z systemem elektronicznego poboru opłat
- Przeszkolenie z zakresu techniki prawodawczej
- Ukończona aplikacja radcowska lub adwokacka
- Znajomość umów międzynarodowych dotyczących transportu drogowego
- Umiejętność argumentowania
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie z zakresu techniki prawodawczej
- kopie dokumentów potwierdzających ukończenie aplikacji radcowskiej lub adwokackiej
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 24.05.2018
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Biuro Dyrektora Generalnego
Al. Jerozolimskie 94
00-807 Warszawa
Z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: BDG.110.136.2018.1134.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty przesłane drogą elektroniczną nie opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub dostarczone faksem lub dostarczone po terminie lub nie spełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne” - za kompletne oferty uznane będą oferty, zawierające wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń, które dostępne są na stronie internetowej Inspektoratu w zakładce Kariera pod adresem http://www.gitd.gov.pl/kariera/dokumenty-do-pobrania Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne w zakładce Kariera na stronie internetowej Inspektoratu. W zakładce tej znajduję się również formularz kontaktowy, umożliwiający bezpośredni kontakt z działem rekrutacji. Zachęcamy także do kontaktu mailowego na adres rekrutacja@gitd.gov.pl
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji. (Urząd zastrzega sobie prawo do komunikowania się z kandydatami/kandydatkami poprzez pocztę elektroniczną.)
W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:
• weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
• weryfikacja wiedzy,
• rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu kompetencyjnego.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016 poz. 922, z późn. zm) jest Główny Inspektor Transportu Drogowego.