Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 21370ARCHIWALNE z dnia 26.01.2018 r.

  • Oferty do
    5

    lutego

    2018

  • Wymiar etatu
    1,0
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

naczelnik wydziału

do spraw: kierowania pracą Wydziału Koordynacji Kontroli Telekomunikacji

w Wydziale Koordynacji Kontroli Telekomunikacji w Departamencie Kontroli



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

ul. Giełdowa 7/9,
01-211 Warszawa

WARUNKI PRACY

- praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie; - budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych; - praca w pokoju, który jest klimatyzowany; - narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy; - praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.

ZAKRES ZADAŃ

  • kierowanie pracą podległego Wydziału;
  • zlecanie i koordynowanie prowadzonych przez delegatury UKE postępowań kontrolnych z zakresu telekomunikacji, w tym także opracowywanie wytycznych do kontroli;
  • koordynowanie działań związanych z zapewnieniem mechanizmów kontroli nad jakością usług dostępu do Internetu realizowanych przez przedsiębiorców telekomunikacyjnych;
  • monitorowanie realizacji obowiązków wynikających z przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2015/2120 w obszarze związanym z jakością usług dostępu do Internetu i przygotowywanie sprawozdań z dokonanych w tym zakresie ustaleń;
  • występowanie, w przypadkach określonych w ustawie Prawo telekomunikacyjne, do przedsiębiorców telekomunikacyjnych oraz innych podmiotów z żądaniem przekazania informacji, dokumentów lub danych, w zakresie właściwości Wydziału;
  • koordynowanie udziału pracowników Wydziału w grupach roboczych KE i BEREC;
  • opracowywanie, we współpracy z Departamentem Rynku Pocztowego, Departamentem Bezpieczeństwa Telekomunikacyjnego, Departamentem Strategii i Analiz Rynku Telekomunikacyjnego oraz Delegaturą w Warszawie, rocznych planów kontroli przeprowadzanych przez delegatury UKE.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe telekomunikacyjne lub prawnicze
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w stosowaniu prawa administracyjnego lub w obszarze telekomunikacji;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2;
  • znajomość przepisów ustaw: Prawo telekomunikacyjne, o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks cywilny, o swobodzie działalności gospodarczej, Kodeks spółek handlowych;
  • wiedza z zakresu funkcjonowania rynku telekomunikacyjnego oraz zasad funkcjonowania systemów telekomunikacyjnych;
  • znajomość rozporządzenia: Parlamentu Europejskiego i Rady nr 2015/2120;
  • umiejętność zastosowania właściwych przepisów prawa w odniesieniu do analizowanych zjawisk z obszaru telekomunikacji;
  • umiejętność analizy i interpretacji przepisów prawa;
  • posiadanie kompetencji: zarządzanie ludźmi, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 05.02.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Komunikacji Elektronicznej
    Biuro Administracji i Kadr
    ul. Giełdowa 7/9
    01-211 Warszawa
    z dopiskiem „ Naczelnik Wydziału DK/WKT/1”
    Dokumenty można złożyć również za pomocą Platformy Usług Elektronicznych
    (adres: https://pue.uke.gov.pl).

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Inne informacje:
Zachęcamy osoby niepełnosprawne do udziału w naborze.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty otrzymane po terminie i niespełniające wymagań formalnych (w tym brak wymaganych dokumentów oraz oryginałów oświadczeń) i koniecznych nie będą rozpatrywane.
W razie złożenia dokumentów drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę nadania
w placówce pocztowej.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranej/go kandydatki/kandydata zostaną zniszczone.

Podczas naboru zastosowane zostaną następujące metody i techniki naboru:
-   sprawdzenie ofert pod względem spełniania wymogów formalnych;
-   test wiedzy;
-   test językowy;
-   test kompetencyjny;
-   rozmowa kwalifikacyjna.
Informacje o naborze można uzyskać pod nr telefonu: (22) 53 49 489 oraz pod adresem poczty elektronicznej rekrutacja@uke.gov.pl.



Liczba odwiedzin: 3187

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie

Udostępnił: Elżbieta Łagowska

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 26.01.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×