Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 21370ARCHIWALNE z dnia 26.01.2018 r.
-
Oferty do
5
lutego
2018
-
Wymiar etatu
1,0
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
naczelnik wydziału
do spraw: kierowania pracą Wydziału Koordynacji Kontroli Telekomunikacji
w Wydziale Koordynacji Kontroli Telekomunikacji w Departamencie Kontroli
Warszawa
ul. Giełdowa 7/9,
01-211 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- kierowanie pracą podległego Wydziału;
- zlecanie i koordynowanie prowadzonych przez delegatury UKE postępowań kontrolnych z zakresu telekomunikacji, w tym także opracowywanie wytycznych do kontroli;
- koordynowanie działań związanych z zapewnieniem mechanizmów kontroli nad jakością usług dostępu do Internetu realizowanych przez przedsiębiorców telekomunikacyjnych;
- monitorowanie realizacji obowiązków wynikających z przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2015/2120 w obszarze związanym z jakością usług dostępu do Internetu i przygotowywanie sprawozdań z dokonanych w tym zakresie ustaleń;
- występowanie, w przypadkach określonych w ustawie Prawo telekomunikacyjne, do przedsiębiorców telekomunikacyjnych oraz innych podmiotów z żądaniem przekazania informacji, dokumentów lub danych, w zakresie właściwości Wydziału;
- koordynowanie udziału pracowników Wydziału w grupach roboczych KE i BEREC;
- opracowywanie, we współpracy z Departamentem Rynku Pocztowego, Departamentem Bezpieczeństwa Telekomunikacyjnego, Departamentem Strategii i Analiz Rynku Telekomunikacyjnego oraz Delegaturą w Warszawie, rocznych planów kontroli przeprowadzanych przez delegatury UKE.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe telekomunikacyjne lub prawnicze
- doświadczenie zawodowe: 2 lata w stosowaniu prawa administracyjnego lub w obszarze telekomunikacji;
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2;
- znajomość przepisów ustaw: Prawo telekomunikacyjne, o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks cywilny, o swobodzie działalności gospodarczej, Kodeks spółek handlowych;
- wiedza z zakresu funkcjonowania rynku telekomunikacyjnego oraz zasad funkcjonowania systemów telekomunikacyjnych;
- znajomość rozporządzenia: Parlamentu Europejskiego i Rady nr 2015/2120;
- umiejętność zastosowania właściwych przepisów prawa w odniesieniu do analizowanych zjawisk z obszaru telekomunikacji;
- umiejętność analizy i interpretacji przepisów prawa;
- posiadanie kompetencji: zarządzanie ludźmi, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 05.02.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Urząd Komunikacji Elektronicznej
Biuro Administracji i Kadr
ul. Giełdowa 7/9
01-211 Warszawa
z dopiskiem „ Naczelnik Wydziału DK/WKT/1”
Dokumenty można złożyć również za pomocą Platformy Usług Elektronicznych
(adres: https://pue.uke.gov.pl).
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Inne informacje:
Zachęcamy osoby niepełnosprawne do udziału w naborze.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty otrzymane po terminie i niespełniające wymagań formalnych (w tym brak wymaganych dokumentów oraz oryginałów oświadczeń) i koniecznych nie będą rozpatrywane.
W razie złożenia dokumentów drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę nadania
w placówce pocztowej.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranej/go kandydatki/kandydata zostaną zniszczone.
Podczas naboru zastosowane zostaną następujące metody i techniki naboru:
- sprawdzenie ofert pod względem spełniania wymogów formalnych;
- test wiedzy;
- test językowy;
- test kompetencyjny;
- rozmowa kwalifikacyjna.
Informacje o naborze można uzyskać pod nr telefonu: (22) 53 49 489 oraz pod adresem poczty elektronicznej rekrutacja@uke.gov.pl.