Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 15624ARCHIWALNE z dnia 21.09.2017 r.
-
Oferty do
5
października
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
naczelnik wydziału
Wydział Infrastruktury Teleinformatycznej i Wsparcia Użytkowników w Biurze Informatyki i Łączności
Warszawa
Główny Inspektorat Transportu Drogowego,
Aleje Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Kierowanie pracą Wydziału Infrastruktury Teleinformatycznej i Wsparcia Użytkowników;
- Przydzielanie zadań, udzielanie wskazówek i świadczenie pomocy w realizacji zadań podległym pracownikom;
- Sprawdzanie pod względem merytorycznym i formalnym pism oraz opisów faktur sporządzanych w Wydziale;
- Reprezentowanie Wydziału wobec Dyrektora BIŁ oraz wobec kierujących innymi komórkami organizacyjnymi Głównego Inspektoratu;
- Określanie, we współpracy z pozostałymi komórkami Biura, bieżących i przewidywanych zapotrzebowań na zakupy usług teleinformatycznych, sprzętu komputerowego, oprogramowania i aplikacji biurowych oraz innego wyposażenia teleinformatycznego dla Inspektoratu;
- Nadzorowanie, tworzenie i aktualizowanie odpowiednich procedur i dokumentacji teleinformatycznej wykonywanej przez podległych pracowników;
- Doskonalenie stylów i metod pracy oraz usprawnianie organizacji i technik pracy Wydziału;
- Udział w zamówieniach publicznych m.in. branie udziału w komisjach przetargowych, tworzenie opisów przedmiotu zamówienia w ramach kompetencji Wydziału.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku informatycznym w tym min. rok pracy przy administracji systemami. Minimum roczne kierowanie zespołem administratorów systemów.
- Język angielski umożliwiający zrozumienie dokumentacji technicznej;
- Wiedza z zakresu administracji Active Directory, MS Windows, Windows Server;
- Wiedza z zakresu projektowania infrastruktury IT;
- Dobra znajomość zagadnień technicznych dotyczących różnego rodzaju rozwiązań serwerowych;
- Umiejętność konfiguracji usług oferowanych przez platformy serwerowe oparte na systemach MS Windows 2008/2012/;
- Umiejętność konfiguracji sprzętowych rozwiązań obsługujących zintegrowane systemy bezpieczeństwa (firewall, antyspam, VPN, antywirus, etc.);
- Znajomość administracji środowiskiem IBM Domino / Notes;
- Znajomość technologii systemów backupowych;
- Praktyczna znajomość zagadnień z zakresu sieci LAN i WAN;
- Praktyczna biegła znajomość technologii VPN;
- Praktyczna znajomość zagadnień związanych ze wsparciem technicznym użytkowników;
- Delegowanie, motywowanie, kierowanie, rozwój pracowników, rozwiązywanie problemów, podejmowanie decyzji, orientacja na klienta, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem, rozwiązywanie konfliktów, zarządzanie stresem.
- Upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "Zastrzeżone".
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe Informatyczne lub techniczne
- język obcy: język angielski B1 - komunikatywny;
- Prawo jazdy kat. B
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających upoważnienie do dostępu informacji niejawnych o klauzuli "zastrzeżone".
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- kopia dokumentu potwierdzająca prawo jazdy kat. B.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 05.10.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Biuro Dyrektora Generalnego
Al. Jerozolimskie 94 00-807 Warszawa
Z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: BDG.110.158.2017.308.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty przesłane drogą elektroniczną nie opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub dostarczone faksem lub dostarczone po terminie lub nie spełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne” - za kompletne oferty uznane będą oferty, zawierające wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń, które dostępne są na stronie internetowej Inspektoratu w zakładce Kariera pod adresem http://www.gitd.gov.pl/kariera/dokumentv-do-pobrania. Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne w zakładce Kariera na stronie internetowej Inspektoratu. W zakładce tej znajduję się również formularz kontaktowy, umożliwiający bezpośredni kontakt z działem rekrutacji. Zachęcamy także do kontaktu mailowego na adres rekrutacja@gitd.gov.pl. W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji. (Urząd zastrzega sobie prawo do komunikowania się z kandydatami/kandydatkami poprzez pocztę elektroniczną.) W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:
1. weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
2. weryfikacja wiedzy,
3. rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu kompetencyjnego.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 poz. 922) jest: Główny Inspektor Transportu Drogowego.