Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 13931ARCHIWALNE z dnia 07.08.2017 r.
-
Oferty do
17
sierpnia
2017
-
Wymiar etatu
1,00
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
naczelnik wydziału
Wydział Analiz Finansowo-Ekonomicznych
Warszawa
Urząd Lotnictwa Cywilnego
ul. Marcina Flisa 2
02-247 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Kierowanie i organizacja pracy Wydziału w celu zapewnienia terminowości, rzetelności i wysokiej jakości realizacji zadań
- Koordynowanie i realizacja zadań związanych z nadzorem ekonomiczno - finansowym nad służbami żeglugi powietrznej w Polsce poprzez sprawowanie nadzoru w tym zakresie nad instytucjami zapewniającymi służby żeglugi powietrznej oraz tworzenie projektów rozwiązań w zakresie systemu skuteczności działania w celu zapewnienia efektywności kosztowej tych służb, uzasadnionego poziomu opłat dla użytkowników oraz zgodności z zasadami Jednolitej Europejskiej Przestrzeni Powietrznej w tym zakresie
- Nadzorowanie procesu opiniowania oraz przygotowania projektów aktów prawnych oraz nowelizacji istniejacych, w obszarze właściwości Wydziału, a także uczestniczenie w pracach krajowych i międzynarodowych grup roboczych, w celu tworzenia przepisów sprzyjających efektywnej regulacji i rozwojowi rynku lotniczego
- Nadzorowanie postępowań administracyjnych w sprawach opłat lotniskowych i nawigacyjnych oraz biegłego rewidenta w celu zapewnienia uzasadnionego poziomu opłat oraz zgodności z przepisami prawa
- Nadzorowanie prac Wydziału związanych z prowadzonymi przez Wydział analizami i ocenami sytuacji finansowej posiadaczy koncesji i zezwoleń w celu zapewnienia spełniania warunków do uzyskania oraz utrzymania uprawnień z zakresu lotniczej działalności gospodarczej
- Przeprowadzanie kalkulacji i przygotowywanie informacji na temat kosztów Urzędu wliczanych do podstaw kosztowych opłat nawigacyjnych oraz prowadzenie konsultacji z zainteresowanymi stronami w tym zakresie w celu zapewnienia zgodności z przepisami UE i EUROCONTOL
- Opracowywanie i aktualizowanie istotnych dla prawidłowego funkcjonowania Wydziału procedur i zasad działania w celu zapewnienia standaryzacji realizowanych procesów, zachowania zgodności z przepisami prawa oraz optymalizacji sposobu realizacji zadań w Wydziale
- Uczestniczenie w przygotowaniu instrukcji i stanowiska RP bądź Urzędu na spotkania przedtawicieli euruopejskich, polskich oraz międzynarodowych instytucji
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe na kierunku ekonomia lub zarządzanie lub finanse i rachunkowość lub bankowość lub ekonometria
- doświadczenie zawodowe: 5 lat w obszarze lotnictwa cywilnego lub co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w kierowaniu zespołem
- Bardzo dobra znajomość analizy finansowej
- Bardzo dobra znajomość finansów przedsiębiorstwa i rachunkowości
- Bardzo dobra znajomość prawa lotniczego, w szczególności w zakresie ekonomiki transportu lotniczego
- Bardzo dobra znajomość KPA
- Wiedza o rynku transportu lotniczego w Polsce i Europie
- Ogólna wiedza o polskiej i europejskiej gospodarce
- Umiejętność stosowania przepisów
- Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym
- Umiejętność argumentowania i negocjowania
- Kompetencje behawioralne: zorientowania na osiąganie celów, rzetelność i terminowość, doskonalenie zawodowe, skuteczna komunikacja, umiejętności analityczne, podejmowanie decyzji, pozytywne podejście do klienta, samodzielność i inicjatywa, zarządzanie personelem
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej lub w obszarze zawiązanym z aspektami finansowo-ekonomicznymi lotnictwa cywilnego
- Przeszkolenie z ochrony danych osobowych i informacji niejawnych
- Przeszkolenie z zakresu technik audytowania
- Poświadczenie bezpieczeństwa w zakresie dostepu do informacji niejawnych
- Studia podyplomowe z zakresu lotnictwa
- Znajomość zagadnień związanych z procesem decyzyjnym w Unii Europejskiej
- Znajomość innego języka obcego urzędowego UE na poziomie bardzo dobrym
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym lub oświadczenie w tym zakresie
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacjie
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostepu do informacji niejawnych
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 17.08.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
rząd Lotnictwa Cywilnego
Punkt Obsługi Klienta
ul. Marcina Flisa 2
02-247 Warszawa
z dopiskiem na kopercie i liście motywacyjnym: "Oferta pracy LER3/1-34/2017"
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Kandydatki/Kandydaci zakwalifikowane/ni zostaną powiadomione/eni o terminach dalszych etapów rekrutacji. Oferty otrzymane po terminie i nie spełniające wymagań formalnych nie będą rozpratrywane. Aplikacje kandydatek/ów nie będą zwracane, natomiast 3 miesiące po zakończeniu procedury naboru, oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń zamieszczonych na stronie BIP Urzędu Lotnictwa Cywilnego w zakładce
„Praca w ULC”.
Oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem (22) 520 73 79 - merytoryczne, (22) 520 72 41/74 02 formalne