Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 13931ARCHIWALNE z dnia 07.08.2017 r.

  • Oferty do
    17

    sierpnia

    2017

  • Wymiar etatu
    1,00
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

naczelnik wydziału

Wydział Analiz Finansowo-Ekonomicznych



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Urząd Lotnictwa Cywilnego
ul. Marcina Flisa 2
02-247 Warszawa

WARUNKI PRACY

- praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, - wyjazdy krajowe i zagraniczne, - udział w spotkaniach zewnętrznych, - permanentna obsługa klientów zewnętrznych Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: Budynek siedziby Urzędu Lotnictwa Cywilnego w Warszawie oraz jego wyposażenie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, fax. Informacje dodatkowe: budynek klimatyzowany.

ZAKRES ZADAŃ

  • Kierowanie i organizacja pracy Wydziału w celu zapewnienia terminowości, rzetelności i wysokiej jakości realizacji zadań
  • Koordynowanie i realizacja zadań związanych z nadzorem ekonomiczno - finansowym nad służbami żeglugi powietrznej w Polsce poprzez sprawowanie nadzoru w tym zakresie nad instytucjami zapewniającymi służby żeglugi powietrznej oraz tworzenie projektów rozwiązań w zakresie systemu skuteczności działania w celu zapewnienia efektywności kosztowej tych służb, uzasadnionego poziomu opłat dla użytkowników oraz zgodności z zasadami Jednolitej Europejskiej Przestrzeni Powietrznej w tym zakresie
  • Nadzorowanie procesu opiniowania oraz przygotowania projektów aktów prawnych oraz nowelizacji istniejacych, w obszarze właściwości Wydziału, a także uczestniczenie w pracach krajowych i międzynarodowych grup roboczych, w celu tworzenia przepisów sprzyjających efektywnej regulacji i rozwojowi rynku lotniczego
  • Nadzorowanie postępowań administracyjnych w sprawach opłat lotniskowych i nawigacyjnych oraz biegłego rewidenta w celu zapewnienia uzasadnionego poziomu opłat oraz zgodności z przepisami prawa
  • Nadzorowanie prac Wydziału związanych z prowadzonymi przez Wydział analizami i ocenami sytuacji finansowej posiadaczy koncesji i zezwoleń w celu zapewnienia spełniania warunków do uzyskania oraz utrzymania uprawnień z zakresu lotniczej działalności gospodarczej
  • Przeprowadzanie kalkulacji i przygotowywanie informacji na temat kosztów Urzędu wliczanych do podstaw kosztowych opłat nawigacyjnych oraz prowadzenie konsultacji z zainteresowanymi stronami w tym zakresie w celu zapewnienia zgodności z przepisami UE i EUROCONTOL
  • Opracowywanie i aktualizowanie istotnych dla prawidłowego funkcjonowania Wydziału procedur i zasad działania w celu zapewnienia standaryzacji realizowanych procesów, zachowania zgodności z przepisami prawa oraz optymalizacji sposobu realizacji zadań w Wydziale
  • Uczestniczenie w przygotowaniu instrukcji i stanowiska RP bądź Urzędu na spotkania przedtawicieli euruopejskich, polskich oraz międzynarodowych instytucji

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe na kierunku ekonomia lub zarządzanie lub finanse i rachunkowość lub bankowość lub ekonometria
  • doświadczenie zawodowe: 5 lat w obszarze lotnictwa cywilnego lub co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w kierowaniu zespołem
  • Bardzo dobra znajomość analizy finansowej
  • Bardzo dobra znajomość finansów przedsiębiorstwa i rachunkowości
  • Bardzo dobra znajomość prawa lotniczego, w szczególności w zakresie ekonomiki transportu lotniczego
  • Bardzo dobra znajomość KPA
  • Wiedza o rynku transportu lotniczego w Polsce i Europie
  • Ogólna wiedza o polskiej i europejskiej gospodarce
  • Umiejętność stosowania przepisów
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym
  • Umiejętność argumentowania i negocjowania
  • Kompetencje behawioralne: zorientowania na osiąganie celów, rzetelność i terminowość, doskonalenie zawodowe, skuteczna komunikacja, umiejętności analityczne, podejmowanie decyzji, pozytywne podejście do klienta, samodzielność i inicjatywa, zarządzanie personelem
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej lub w obszarze zawiązanym z aspektami finansowo-ekonomicznymi lotnictwa cywilnego
  • Przeszkolenie z ochrony danych osobowych i informacji niejawnych
  • Przeszkolenie z zakresu technik audytowania
  • Poświadczenie bezpieczeństwa w zakresie dostepu do informacji niejawnych
  • Studia podyplomowe z zakresu lotnictwa
  • Znajomość zagadnień związanych z procesem decyzyjnym w Unii Europejskiej
  • Znajomość innego języka obcego urzędowego UE na poziomie bardzo dobrym

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym lub oświadczenie w tym zakresie
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacjie
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostepu do informacji niejawnych

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 17.08.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    rząd Lotnictwa Cywilnego
    Punkt Obsługi Klienta
    ul. Marcina Flisa 2
    02-247 Warszawa
    z dopiskiem na kopercie i liście motywacyjnym: "Oferta pracy LER3/1-34/2017"

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Kandydatki/Kandydaci zakwalifikowane/ni zostaną powiadomione/eni o terminach dalszych etapów rekrutacji. Oferty otrzymane po terminie i nie spełniające wymagań formalnych nie będą rozpratrywane. Aplikacje kandydatek/ów nie będą zwracane, natomiast 3 miesiące po zakończeniu procedury naboru, oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń zamieszczonych na stronie BIP Urzędu Lotnictwa Cywilnego w zakładce
„Praca w ULC”.
Oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem (22) 520 73 79 - merytoryczne, (22) 520 72 41/74 02 formalne



Liczba odwiedzin: 2959

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie

Udostępnił: Agnieszka Lesz

Komórka organizacyjna: Wydział Rekrutacji i Rozwoju Zawodowego

Wprowadzono: 07.08.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×