Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 11577ARCHIWALNE z dnia 02.06.2017 r.
-
Oferty do
12
czerwca
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
naczelnik wydziału
w Wydziale Inwestycji, Remontów i Obsługi Technicznej w Biurze Administracyjno-Finansowym
Warszawa
ul. Chałubińskiego 4/6,
00-928 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Kierowanie pracą wydziału w sposób zgodny z prawem, efektywny, oszczędny i terminowy, przydzielanie zadań podległym pracownikom, w tym przygotowywanie projektów opisów stanowisk pracy, ocenianie i określanie kierunków rozwoju zawodowego oraz motywowanie pracowników
- Koordynowanie i przygotowywanie realizacji inwestycji i remontów, w tym: zapewnianie dokumentacji dotyczącej procesów inwestycyjnych i prac remontowych, zapewnianie właściwego nadzoru nad realizacją inwestycji lub remontów, poprzez powierzanie nadzoru wyspecjalizowanym podmiotom posiadającym uprawnienia w danej branży budowlanej, gromadzenie i zabezpieczanie właściwej dokumentacji powykonawczej przeprowadzonych inwestycji i remontów, monitorowanie realizacji prac remontowych i inwestycyjnych, uczestniczenie w odbiorach prac remontowych i inwestycyjnych, monitorowanie stanu technicznego zrealizowanych inwestycji i remontów w celu usunięcia wad/usterek w ramach gwarancji
- Koordynowanie, nadzorowanie i monitorowanie zadań realizowanych przez Wydział w tym: wykonywanie okresowych kontroli stanu technicznego budynków, realizowanych przez uprawnione podmioty, prowadzenie książki obiektu, gromadzenie i ewidencjonowanie dokumentacji technicznej i projektowej w zakresie realizowanych inwestycji
- Nadzorowanie i uczestniczenie w planowaniu wydatków oraz przygotowywaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie: opracowywania planu wydatków inwestycyjnych, remontowych i konserwacyjnych, przeprowadzania rozeznania rynku, szacowania wartości zamówienia, przygotowywania dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia, projektu umowy
- Kontrolowanie gospodarowania mieniem Ministerstwa w tym środkami trwałymi w zakresie właściwości Wydziału oraz zapewnianie konserwacji i napraw urządzeń wielofunkcyjnych i innych urządzeń w tym: obsługiwanie sprzętu audiowizualnego na salach konferencyjnych Ministerstwa, zapewnianie nagłośnienia i nagrywania konferencji i spotkań odbywających się w obiektach Ministerstwa, doraźne wykonywanie zadań w zakresie sprawnego funkcjonowania sieci telefonicznej w Ministerstwie, informowanie przełożonych o zagrożeniach i możliwościach wystąpienia uszkodzeń (awarii)
- Monitorowanie i nadzorowanie sprawności technicznej rozdzielni głównej i pionów instalacji elektrycznej w tym m.in. czuwanie nad okresowymi przeglądami, stałą konserwacją i drobnymi naprawami, prowadzenie dziennika okresowych badań sprzętu podstawowego wyposażenia stacji NN, konserwacji i drobnych napraw osprzętu elektrycznego i teletechnicznego w budynkach Ministerstwa
- Monitorowanie i kontrolowanie procesu odbioru usług i dostaw w tym m.in. opisów merytorycznych faktur, weryfikacja terminowości i dbałość o dobro Ministerstwa w zakresie zadań Wydziału
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe o profilu budowlanym lub architektonicznym
- doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata doświadczenia w kierowaniu zespołem
- Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej bez ograniczeń
- Wiedza merytoryczna w zakresie prawa budowlanego i procedur ciepłowniczych, gazowniczych, elektroenergetycznych
- Znajomość przepisów dotyczących finansowania inwestycji z budżetu państwa oraz o zamówieniach publicznych
- Znajomość przepisów ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych i ustawy o finansach publicznych
- Wiedza w zakresie planowania i wykonania środków z budżetu państwa i projektów współfinansowanych z UE
- Zarządzanie ludźmi
- Podejmowanie decyzji i odpowiedzialność
- Umiejętność organizacji pracy i zorientowanie na osiąganie celów
- Skuteczna komunikacja
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego – np. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk, zakresów czynności lub kopie innych zaświadczeń (należy potwierdzić zamknięty okres i obszar tematyczny doświadczenia zawodowego)
- Kopie dokumentów potwierdzających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej bez ograniczeń
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 12.06.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Chałubińskiego 4/6; 00-928 Warszawa
Dokumenty, z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym „Oferta pracy BAF-123”, można przesłać lub złożyć w siedzibie MIB w Kancelarii Głównej w godzinach 8:15 – 16:15.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do udziału w naborze zachęcamy osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych jest Minister Infrastruktury i Budownictwa.
Aplikacje można również przesyłać mailowo na adres: rekrutacja@mib.gov.pl (wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane przez osoby aplikujące i przesłane w formie skanu). Dokumenty załączane przez kandydatów do oferty, wystawione w języku obcym, winny być przetłumaczone na język polski. Wzór wymaganych oświadczeń jest dostępny na stronie internetowej http://mib.bip.gov.pl w zakładce Praca. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Osoby zakwalifikowane będą informowane telefonicznie lub e-mailem o terminie kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego.
Po zakończeniu naboru oferty złożone przez kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni oraz sprawdziany wiedzy i umiejętności przeprowadzone w ramach naboru, zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (22) 630-18-24.