Ministerstwo Finansów w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 10180ARCHIWALNE z dnia 13.04.2017 r.
-
Oferty do
24
kwietnia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
naczelnik wydziału
do spraw: planowania budżetu Ministerstwa Finansów
w Wydziale Planowania Budżetu dysponenta III stopnia części 19 w Ministerstwie Finansów, Departament Finansów i Księgowości
Warszawa
Ministerstwo Finansów
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Kierowanie pracą wydziału.
- Sprawowanie nadzoru merytorycznego nad sporządzaniem projektów planów i planów dochodów i wydatków w oparciu o propozycje zgłoszone przez komórki organizacyjne Ministerstwa. Koordynowanie prac związanych z opracowaniem planu rzeczowo-finansowego Ministerstwa Finansów na podstawie przydzielonych limitów oraz prac nad alokacją środków z budżetu tradycyjnego do budżetu zadaniowego. Weryfikowanie wprowadzania danych do systemu TREZOR w przedmiotowym zakresie.
- Kierowanie monitoringiem realizacji budżetu zadaniowego i tradycyjnego dysponenta trzeciego stopnia środków budżetowych Ministerstwa oraz sporządzaniem wniosków i decyzji zmieniających plan finansowy zgodnie z potrzebami (w formie papierowej, w systemie TREZOR, ZEFIR 2 oraz obowiązujących aplikacjach).
- Kierowanie pracami związanymi z opracowywaniem miesięcznych i kwartalnych analiz z wykonania planów: dochodów budżetowych, wydatków budżetowych w tym: środków pomocowych i rezerw celowych, wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego oraz budżetu zadaniowego.
- Sprawowanie nadzoru merytorycznego nad udzielaniem odpowiedzi wydziału na zapytania skierowane do departamentu przez organy kontrolujące, osoby fizyczne wnioskujące o udzielenie informacji publicznej oraz komórki organizacyjne Ministerstwa.
- Sprawowanie nadzoru merytorycznego nad przygotowaniem wykazu wydatków, które nie wygasają z upływem danego roku budżetowego i monitorowanie jego wykonania w zakresie zadań dysponenta trzeciego stopnia środków budżetowych Ministerstwa.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 3 lata na stanowisku do spraw planowania budżetu w administracji publicznej
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji państwowej
- Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, rachunkowości oraz zasad księgowości
- Umiejętność precyzyjnego formułowania pisemnych i ustnych wypowiedzi
- Umiejętność analizowania informacji, wyciągania wniosków i proponowania rozwiązań
- Umiejętność współpracy w zespole
- Umiejętność argumentowania
- Umiejętność kierowania zespołem
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub w zakresie zarządzania o specjalizacji rachunkowość/controlling
- doświadczenie zawodowe: 4 lata w administracji publicznej
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie i rozumienie literatury przedmiotu z zakresu realizowanych zadań
- Znajomość zasad funkcjonowania i rozliczania projektów UE
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów czynności, referencji lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres oraz obszar doświadczenia zawodowego)
- Oświadczenie lustracyjne lub informacja o złożeniu oświadczenia lustracyjnego, zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2016 r. poz. 1721, z późn. zm.) złożone według wzoru określonego w ustawie (załącznik nr 1a lub załącznik nr 2a) W ZAMKNIĘTEJ, OPISANEJ KOPERCIE - dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów czynności, referencji lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres oraz obszar doświadczenia zawodowego)
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 24.04.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Finansów
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
z dopiskiem: Oferta pracy – 2017/016/FK
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z ograniczoną sprawnością.
ŻYCIORYS/CV, LIST MOTYWACYJNY ORAZ OŚWIADCZENIA ZŁOŻONE PRZEZ KANDYDATKI/KANDYDATÓW MUSZĄ BYĆ OPATRZONE WŁASNORĘCZNYM PODPISEM KANDYDATKI/KANDYDATA, A OŚWIADCZENIA DODATKOWO DATĄ ICH SPORZĄDZENIA, W PRZECIWNYM RAZIE OFERTA KANDYDATKI/KANDYDATA ZOSTANIE ODRZUCONA.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Ministerstwa Finansów pod adresem: http://www.mf.gov.pl/ministerstwo-finansow/ministerstwo-finansow/praca/wzory-oswiadczen.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.