Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 22621ARCHIWALNE z dnia 20.02.2018 r.

  • Oferty do
    5

    marca

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

naczelnik

do spraw: kierowania pracą Wydziału Finansowego

w Wydziale Finansowym Departamentu Budżetu i Finansów



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa

WARUNKI PRACY

Praca przy komputerze powyżej 4 godzin. Stres. Presja czasu. Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

ZAKRES ZADAŃ

  • Kierowanie pracą zespołu poprzez podział zadań wg stanowisk pracy i monitorowanie pracy poszczególnych pracowników w celu sprawnego przebiegu realizowanych przez wydział zadań.
  • Nadzorowanie i odpowiedzialność za rzetelne i bezbłędne prowadzenie ksiąg rachunkowych MC, zarówno dochodów, jak i wydatków budżetowych, a także wydatków związanych z realizacją środków pochodzących z Unii Europejskiej na finansowanie projektów.
  • Nadzorowanie oraz weryfikowanie sporządzania sprawozdań budżetowych oraz informacji dotyczących zaangażowania i stopnia wykorzystania środków budżetowych, w tym środków pochodzących z UE oraz środków z rezerw celowych budżetu państwa, w podziale na programy operacyjne, w celu zagwarantowania zgodności zawartych w nich danych z ewidencją księgową.
  • Nadzorowanie i koordynowanie procesów związanych z przekazywaniem oraz rozliczaniem finansowym dotacji udzielanych jednostkom zaliczanym i niezaliczanym do sektora finansów publicznych.
  • Udzielanie informacji pracownikom poszczególnych komórek organizacyjnych MC w celu wyjaśnienia wątpliwości związanych z udokumentowaniem dokonanych operacji gospodarczych; doradzanie podległym pracownikom w zakresie interpretacji obowiązujących przepisów w celu właściwego stosowania ich w praktyce; podpisywanie wewnętrznych dokumentów księgowych oraz przelewów bankowych i przekazywanie ich poprzez system Bankowości Elektronicznej.
  • Nadzorowanie sporządzania bilansu, rachunku zysków i strat oraz zestawienia zmian w funduszu jednostki; dokonywanie kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
  • Opiniowanie, pod kątem finansowym, projektów umów, wniosków i innych dokumentów przekazywanych do akceptacji Głównego Księgowego lub kierownictwa Departamentu.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe magisterskie z zakresu ekonomii
  • doświadczenie zawodowe: 4 lata w pracy w administracji publicznej w komórkach finansowych
  • Uprawnienia pozwalające na pełnienie obowiązków głównego księgowego - określone w art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 ze zm.)
  • Znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych, rachunkowości, sprawozdawczości budżetowej
  • Praktyczna umiejętność sporządzania i weryfikacji sprawozdań budżetowych, w tym w zakresie środków europejskich
  • Wiedza na temat zasad księgowania i opracowywania polityki rachunkowości jednostki budżetowej
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office, w szczególności programu Excel
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność skutecznego komunikowania się
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Umiejętność kierowania zespołem
  • Zorientowanie na osiągnięcie celów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w kierowaniu zespołem
  • umiejętność planowania

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie posiadania uprawnień pozwalających na pełnienie obowiązków głównego księgowego
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 05.03.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Cyfryzacji
    ul. Królewska 27
    00-060 Warszawa

    z wyraźnym dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym:
    „Naczelnik MC/DBiF/WF/1.2”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zwarte w niniejszym ogłoszeniu.

Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Dokumenty złożone
w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://nabory.kprm.gov.pl, http://mc.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 245 57 63.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 3539

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

Udostępnił: Marta Szynalska

Komórka organizacyjna: Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi

Wprowadzono: 20.02.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×