Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 2013ARCHIWALNE z dnia 08.08.2016 r.

  • Oferty do
    19

    sierpnia

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

naczelnik

Wydział Techniczno-Gospodarczy w Biurze Administracyjno-Gospodarczym



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Urząd Patentowy RP
Al. Niepodległości 188/192
00-950 Warszawa

WARUNKI PRACY

Warunki pracy: Pomieszczenia zakładu pracy uwzględniają potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania stanowisk pracy, pomieszczeń higieniczno-sanitarnych i ciągów komunikacyjnych oraz spełniają wymagania dostępności do nich. Brak dostępu do części pomieszczeń dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Stanowisko pracy mieści się na piątym piętrze budynku biurowego. Ogólny zakres czynności na stanowisku pracy: Praca techniczno-administracyjna, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. Czynności fizyczne: 1. rozmowy telefoniczne zewnętrzne i wewnętrzne oraz kontakty z pracownikami w innych wydziałach i instytucjach, 2. konieczność bieżącego nadzoru realizacji zadań inwestycyjnych i remontowo- budowlanych w Urzędzie, 3. konieczność poruszania się po terenie obiektu oraz poza siedzibę Urzędu.

ZAKRES ZADAŃ

  • organizowanie i kierowanie pracą Wydziału Techniczno-Gospodarczego, planowanie i nadzór nad zapewnieniem prawidłowej obsługi transportu samochodowego UPRP
  • planowanie rzeczowe i finansowe w skali ponad jednego roku oraz sporządzanie sprawozdań w zakresie działania Wydziału, realizacja procesów związanych z Zamówieniami Publicznymi w UPRP
  • planowanie, organizowanie i nadzorowanie całokształtu prac inwestycyjnych, modernizacyjnych, remontowych i serwisowych w zakresie branży ogólnobudowlanej UPRP
  • dokonywanie podziału pracy oraz prowadzenie bieżącej i okresowej kontroli zadań wykonywanych przez pracowników Wydziału
  • gospodarowanie nieruchomością i majątkiem UPRP, inicjowanie procedur dotyczących zamówień publicznych i współpraca z Wydziałem Zamówień Publicznych przy opracowywaniu SIWZ dotyczących realizowanych przez Biuro Administracyjno–Gospodarcze zakupów, usług, robót budowlanych oraz inwestycyjnych
  • współdziałanie z innymi komórkami Urzędu w zakresie spraw administracyjnych, technicznych, gospodarczych oraz współpraca z poszczególnymi instytucjami i jednostkami administracji państwowej
  • przedkładanie wniosków, propozycji i projektów dotyczących regulacji lub aktualizacji przepisów (zarządzeń itp.) w zakresie Wydziału, Biura i UPRP
  • czuwanie nad dyscypliną pracy w Wydziale, kontrolowanie przestrzegania przez pracowników UPRP przepisów ppoż., bhp oraz zapewnienie bezpieczeństwa, dozoru, ochrony mienia i obiektu
  • czuwanie nad dyscypliną pracy w Wydziale, kontrolowanie przestrzegania przez pracowników UPRP przepisów ppoż., bhp oraz zapewnienie bezpieczeństwa, dozoru, ochrony mienia i obiektu

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe techniczne lub administracyjne
  • doświadczenie zawodowe: 3 lata w obszarze techniczno-gospodarczym lub administracyjnym
  • znajomość ustawy prawo zamówień publicznych
  • znajomość ustawy o finansach publicznych
  • znajomość przepisów prawa pracy, bhp i ppoż
  • znajomość przepisów prawa budowlanego
  • umiejętność zarządzania zespołem
  • komunikatywność i kreatywność
  • umiejętność obsługi komputera (środowisko Windows, MS Office – Excel)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 2 lata na stanowiskach kierowniczych
  • studia podyplomowe z zarządzania i marketingu
  • znajomość systemów elektronicznego zarządzania dokumentacją
  • wiedza z zakresu prawa własności przemysłowej
  • uprawnienia budowlane
  • posiadanie prawa jazdy
  • język angielski na poziomie komunikatywnym
  • umiejętność działania w sytuacjach kryzysowych
  • umiejętność argumentowania

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, umożliwiającego dostęp do informacji niejawnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182 z 2010 r., poz. 1228)
  • W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej, prosimy o przesłanie kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Departament Nadzoru i Organizacji Szkolnictwa Wyższego w Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu oraz tłumaczenie przysięgłe dyplomu
  • W przypadku dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe sporządzonych w języku obcym prosimy o załączenie tłumaczenia na język polski
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 19.08.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej
    Wydział Kadr i Szkolenia
    al. Niepodległości 188/192
    00-950 Warszawa
    z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: „Rekrutacja BA/N” oraz numerem ogłoszenia

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto 4500 PLN plus ew. dodatek za wysługę lat zgodnie z art. 90 ustawy o służbie cywilnej z 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (j.t. Dz. U. z 2014 r., poz. 1111 z późn. zm.).

Planowane techniki i metody naboru:
- weryfikacja formalna nadesłanych ofert
- test wiedzy
- rozmowa kwalifikacyjna

Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia wraz z datą ich sporządzenia, w przeciwnym razie oferta zostanie odrzucona.

Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Urzędu Patentowego Rzeczypospolitej Polskiej pod adresem: http://www.uprp.pl/praca-w-uprp/Lead40,488,637,1,bip,pl,text/

Przekazanie dokumentów wymienionych w części „kopie innych dokumentów i oświadczenia” nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełniania wymagań dodatkowych przez kandydatki/kandydatów.

W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: https://nabory.kprm.gov.pl , http://www.uprp.pl/wyniki-naborow/Lead40,490,716,1,bip,pl,text/ oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 57 90 067 oraz 22 57 90 452.



Liczba odwiedzin: 3541

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej w Warszawie

Udostępnił: Jolanta Durko

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 08.08.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×