Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 19652ARCHIWALNE z dnia 19.12.2017 r.
-
Oferty do
3
stycznia
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
naczelnik
do spraw: kierowania pracą wydziału oraz integracji systemów gromadzących informacje adresowe
w Departamencie Polityki Geoinformacyjnej
Warszawa
Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- planowanie i organizowanie pracy Wydziału, a także koordynacja pracy pracowników zatrudnionych w Wydziale w celu zapewnienia sprawnego i profesjonalnego realizowania zadań z zakresu integracji systemów gromadzących informacje adresowe;
- koordynowanie i nadzorowanie prac projektowych dotyczących utworzenia Rejestru Punktów Adresowych (RPA);
- koordynowanie i nadzorowanie zadań związanych z integracją Rejestru Punktów Adresowych z aplikacjami do prowadzenia ewidencji miejscowości, ulic i adresów (EMUiA);
- koordynowanie i nadzorowanie realizacji zadań dotyczących integracji RPA z Krajowym rejestrem urzędowym podziału terytorialnego kraju (TERYT);
- koordynowanie i nadzorowanie zadań związanych z integracją RPA z Oficjalnym Spisem Pocztowych Numerów Adresowych (PNA) Poczty Polskiej;
- koordynowanie i nadzorowanie zadań związanych ze współpracą z gminami w obszarze punktów adresowych;
- koordynowanie i nadzorowanie prac dotyczących opracowania i wdrożenia usług sieciowych A2A;
- opiniowanie projektów aktów prawnych z zakresu działania Departamentu Polityki Geoinformacyjnej.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe magisterskie w zakresie geodezji i kartografii lub informatyki
- doświadczenie zawodowe: 4 lata w obszarze geodezji i kartografii lub/i informatyki
- znajomość Prawa geodezyjnego i kartograficznego;
- znajomość aktów wykonawczych w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów;
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego;
- wiedza w zakresie integracji systemów gromadzących informacje adresowe;
- wiedza w zakresie opracowania i wdrażania usług sieciowych, wiedza w zakresie integracji rejestrów publicznych;
- umiejętność organizacji pracy własnej i podległego zespołu;
- umiejętność współpracy w zespole;
- umiejętność skutecznego komunikowania się;
- umiejętność analitycznego myślenia;
- zorientowanie na osiągnięcie celów;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w kierowaniu zespołem ludzkim.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 03.01.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa
z wyraźnym dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym:
„Naczelnik/DPG/MC”
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zwarte w niniejszym ogłoszeniu.
Zatrudnienie na czas trwania projektu.
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Dokumenty złożone
w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://nabory.kprm.gov.pl, http://mc.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 556 84 74 lub (22) 556 84 79
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.