Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 19652ARCHIWALNE z dnia 19.12.2017 r.

  • Oferty do
    3

    stycznia

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

naczelnik

do spraw: kierowania pracą wydziału oraz integracji systemów gromadzących informacje adresowe

w Departamencie Polityki Geoinformacyjnej



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa

WARUNKI PRACY

Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz, Elastyczne godziny pracy, Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

ZAKRES ZADAŃ

  • planowanie i organizowanie pracy Wydziału, a także koordynacja pracy pracowników zatrudnionych w Wydziale w celu zapewnienia sprawnego i profesjonalnego realizowania zadań z zakresu integracji systemów gromadzących informacje adresowe;
  • koordynowanie i nadzorowanie prac projektowych dotyczących utworzenia Rejestru Punktów Adresowych (RPA);
  • koordynowanie i nadzorowanie zadań związanych z integracją Rejestru Punktów Adresowych z aplikacjami do prowadzenia ewidencji miejscowości, ulic i adresów (EMUiA);
  • koordynowanie i nadzorowanie realizacji zadań dotyczących integracji RPA z Krajowym rejestrem urzędowym podziału terytorialnego kraju (TERYT);
  • koordynowanie i nadzorowanie zadań związanych z integracją RPA z Oficjalnym Spisem Pocztowych Numerów Adresowych (PNA) Poczty Polskiej;
  • koordynowanie i nadzorowanie zadań związanych ze współpracą z gminami w obszarze punktów adresowych;
  • koordynowanie i nadzorowanie prac dotyczących opracowania i wdrożenia usług sieciowych A2A;
  • opiniowanie projektów aktów prawnych z zakresu działania Departamentu Polityki Geoinformacyjnej.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe magisterskie w zakresie geodezji i kartografii lub informatyki
  • doświadczenie zawodowe: 4 lata w obszarze geodezji i kartografii lub/i informatyki
  • znajomość Prawa geodezyjnego i kartograficznego;
  • znajomość aktów wykonawczych w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów;
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego;
  • wiedza w zakresie integracji systemów gromadzących informacje adresowe;
  • wiedza w zakresie opracowania i wdrażania usług sieciowych, wiedza w zakresie integracji rejestrów publicznych;
  • umiejętność organizacji pracy własnej i podległego zespołu;
  • umiejętność współpracy w zespole;
  • umiejętność skutecznego komunikowania się;
  • umiejętność analitycznego myślenia;
  • zorientowanie na osiągnięcie celów;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w kierowaniu zespołem ludzkim.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 03.01.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Cyfryzacji
    ul. Królewska 27
    00-060 Warszawa
    z wyraźnym dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym:
    „Naczelnik/DPG/MC”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zwarte w niniejszym ogłoszeniu.

Zatrudnienie na czas trwania projektu.

Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Dokumenty złożone
w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://nabory.kprm.gov.pl, http://mc.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 556 84 74 lub (22) 556 84 79

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 3765

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

Udostępnił: Aleksandra Frankowska

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 19.12.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×