Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 46989ARCHIWALNE z dnia 07.05.2019 r.
-
Oferty do
17
maja
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
kierownik sekcji
do spraw: sprawności technicznej sprzętu transportowego
w Wydziale Transportu
Warszawa
ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- kierowanie pracą Sekcji poprzez planowanie, organizowanie, koordynowanie i nadzorowanie pracy podległych pracowników,
- monitorowanie wydatkowania środków finansowych przyznanych wydziałowi w ramach klasyfikacji pozycji budżetowych z tytułu zawartych umów o świadczenie usług obsługi i naprawy pojazdów oraz na zakup części zamiennych i materiałów,
- nadzorowanie planowania i realizacji zadań związanych z utrzymaniem sprawności floty pojazdów służbowych, wykonywaniem obsługi technicznej, napraw bieżących i powypadkowych pojadów służbowych, wykonywaniem napraw podzespołów, badaniami technicznymi, naprawami sprzętu obsługowo-naprawczego,
- nadzorowanie prowadzenia gospodarki magazynowej w tym prowadzenia dokumentacji magazynowej i przychodowo-rozchodowej ewidencji magazynowej oraz przyjmowania i wydawania z magazynów części zamiennych i akcesoriów do pojazdów służbowych,
- kontrolowanie i weryfikowanie pod względem formalnym i rachunkowym zgodności wystawionych przez kontrahentów faktur,
- nadzorowanie opracowywanej dokumentacji niezbędnej do wszczęcia procedury postępowania w zakresie zamówień publicznych, w tym podejmowanie negocjacji i uczestniczenie w komisjach przetargowych oraz opracowywanie istotnych warunków przedmiotu zamówienia i treści umowy dot. świadczenia usług obsługi i naprawy pojazdów służbowych przez podmioty zewnętrzne oraz zakupu części zamiennych i akcesoriów do pojazdów służbowych, a także wyposażenia technicznego,
- nadzorowanie terminowego sporządzania sprawozdań z dziłalności zaplecza obsługowo-naprawczego wydziału oraz miesięcznych bilansów wykorzystania mocy produkcyjnej w zapleczu obsługowo-naprawczym wydziału,
- nadzorowanie wprowadzania i aktualizacji danych w dokumentacji technicznej oraz systemach informatycznych na podstawie wytworzonych lub otrzymanych dokumentów.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata w obszarze logistyki
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych,
- bardzo dobra znajomość ustaw: o Policji, prawo zamówień publicznych w zakresie postępowania o udzielenie zamówienia, ustawy o finansach publicznych w zakresie gospodarowania środkami publicznymi, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o rachunkowości w zakresie przepisów ogólnych,
- umiejętność: bardzo dobrej organizacji pracy, stosowania prawa, kierowania zespołem, analitycznego myślenia, negocjacji, obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe o kierunku logistyka lub transport lub ekonomia
- doświadczenie zawodowe: w jednostkach finansów publicznych
- przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 17.05.2019
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
bezpośrednio w Sekcji ds. Doboru Wydziału Kadr Komendy Stołecznej Policji, Aleja Solidarności 126, 01-195 Warszawa; bądź za pośrednictwem poczty
z dopiskiem na kopercie oraz w liście motywacyjnym „Oferta pracy WT-1/V/19”.
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Stołeczny Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@ksp.policja.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: Komenda Stołeczna Policji
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów.
UWAGA! LIST MOTYWACYJNY, ŻYCIORYS/CV ORAZ WSZYSTKIE OŚWIADCZENIA MUSZĄ BYĆ OPATRZONE AKTUALNĄ DATĄ(korespondującą z datą złożenia dokumentów) ORAZ WŁASNORĘCZNIE PODPISANE.
Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Oferty z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydaci/kandydatki, którzy spełnili wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie kolejnego etapu selekcji. Planowane techniki i metody naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, sprawdzian wiedzy merytorycznej, ocena kompetencji kierowniczych obejmująca wywiad i rozmowę dotyczące oceny predyspozycji, rozmowa kwalifikacyjna. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.