Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 14016ARCHIWALNE z dnia 08.08.2017 r.
-
Oferty do
24
sierpnia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
kierownik sekcji
do spraw: rekrutacji i selekcji
Sekcja Rekrutacji i Selekcji, Biuro Dyrektora Generalnego
Warszawa
Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Aleje Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Projektowanie i wdrażanie narzędzi HR;
- Koordynowanie kompleksowej realizacji projektów rekrutacyjnych;
- Zarządzanie zespołem realizującym projekty rekrutacyjne w Urzędzie, w tym wyznaczanie celów w podległym obszarze, inicjowanie zmian ukierunkowanych na doskonalenie procesów rekrutacji i selekcji, motywowanie oraz koordynowanie rozwoju kompetencji zespołu;
- Koordynowanie procesu przygotowania poszczególnych narzędzi umożliwiających ewaluację kryteriów kompetencyjnych oraz stałych właściwości psychologicznych (wywiady kompetencyjne, Assessment/Development Centre, testy zdolności, kwestionariusze psychologiczne, testy kompetencyjne);
- Prowadzenie i monitorowanie oceny kompetencji kandydatów na wyższe stanowiska w Inspektoracie oraz kandydatów na inne kluczowe stanowiska;
- Nadzorowanie i organizacja zadań związanych z odbywaniem praktyk i staży w Urzędzie, w tym współpraca z UP oraz uczelniami wyższymi;
- Koordynowanie i udział w projektach z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi m. in. Związanych z procesem adaptacji nowozatrudnionych pracowników oraz budowaniem wizerunku Urzędu jako pracodawcy z wyboru.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe na kierunku pedagogika, psychologia lub socjologia;
- doświadczenie zawodowe: 2 lata w komórce personalnej
- znajomość ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi;
- znajomość ustawy o pracownikach urzędów państwowych wraz z aktami wykonawczymi;
- znajomość ustawy Kodeks Pracy;
- znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy;
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych;
- znajomość ustawy o wdrożeniu przepisów Unii Europejskiej w zakresie równego traktowania;
- znajomość struktury organizacyjnej GITD
- znajomość rozwiązań z obszaru ZZL, w tym w szczególności narzędzi rekrutacji i selekcji, employer branding’u oraz onboarding’u
- orientacja na klienta dzielenie się wiedza i doświadczeniem, motywowanie, delegowanie, kierowanie, ocena i rozwój pracowników, rozwiązywanie konfliktów, podejmowanie decyzji, myślenie analityczne, zarządzanie projektami ;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe studia podyplomowe z zakresu zarzadzania zasobami ludzkimi;
- doświadczenie zawodowe: 2 lata w rekrutacji i selekcji pracowników
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- znajomość przepisów ustawy prawo zamówień publicznych.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 24.08.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Biuro Dyrektora Generalnego Al. Jerozolimskie 94
00-807 Warszawa
Z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: BDG.110.133.2017.1254.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty przesłane drogą elektroniczną nie opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub dostarczone faksem lub dostarczone po terminie lub nie spełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne” - za kompletne oferty uznane będą oferty, zawierające wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń, które dostępne są na stronie internetowej Inspektoratu w zakładce Kariera pod adresem http://www.gitd.gov.pl/kariera/dokumentv-do-pobrania. Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne w zakładce Kariera na stronie internetowej Inspektoratu. W zakładce tej znajduję się również formularz kontaktowy, umożliwiający bezpośredni kontakt z działem rekrutacji. Zachęcamy także do kontaktu mailowego na adres rekrutacja@gitd.gov.pl. W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji. (Urząd zastrzega sobie prawo do komunikowania się z kandydatami/kandydatkami poprzez pocztę elektroniczną.) W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:
• weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
• weryfikacja wiedzy,
• rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu kompetencyjnego.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 poz. 922) jest: Główny Inspektor Transportu Drogowego.