Komenda Stołeczna Policji w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 9224ARCHIWALNE z dnia 11.03.2017 r.

  • Oferty do
    21

    marca

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: płac i ubezpieczeń społecznych

w Wydziale Finansów i Budżetu



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa

WARUNKI PRACY

praca administracyjno-biurowa, praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy, budynek wyposażony w schodołaz bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych, brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych, drzwi o szerokości 90 cm dostosowane dla osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • naliczanie uposażeń policjantów i wynagrodzeń pracowników Policji, przy wykorzystaniu specjalistycznego programu komputerowego,
  • naliczanie pozostałych należności z tytułu odpraw dla zwolnionych ze służby, nagród rocznych i jubileuszowych oraz innych świadczeń, w tym: zasiłków pogrzebowych i na zagospodarowanie, przy wykorzystaniu specjalistycznego programu komputerowego,
  • sporządzanie comiesięcznych zestawień list płac policjantów i pracowników Policji oraz cotygodniowych zestawień z list dodatkowych należności oraz klasyfikowanie wydatków budżetowych, przy wykorzystaniu specjalistycznego programu komputerowego,
  • sporządzanie informacji o dochodach PIT - 11, deklaracji rocznych PIT - 4R, PIT - 8AR oraz rozliczanie PIT- 40,
  • prowadzenie kart uposażeń policjantów i wynagrodzeń pracowników Policji,
  • sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym wniosków o przyznanie dopłaty do wypoczynku,
  • wystawianie zaświadczeń dotyczących wysokości uposażeń i wynagrodzeń, ubezpieczeń zdrowotnych, przy wykorzystaniu specjalistycznego programu komputerowego,
  • sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu (RP - 7) na podstawie kart wynagrodzeń i uposażeń.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok i 6 miesięcy w obszarze płac i ubezpieczeń społecznych
  • znajomość w zakresie zagadnień finansowo - płacowych ustaw: o Policji, o pracownikach urzędów państwowych, o służbie cywilnej, kodeksu pracy, o podatku dochodowym od osób fizycznych, o systemie ubezpieczeń społecznych, o powszechnym ubezpieczeniu zdrowotnym oraz aktów wykonawczych,
  • umiejętność: obsługi komputera (pakiet MS Office), stosowania prawa w praktyce, analitycznego myślenia, pracy w zespole, dokładność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: średnie o profilu finansowym
  • doświadczenie zawodowe: w jednostkach sektora finansów publicznych
  • umiejętność: pracy w sytuacjach stresowych oraz pod presją czasu, rozwiązywania problemów, asertywność, komunikatywność, znajomość zagadnień dotyczących finansów publicznych w tym: zasady funkcjonowania sektora finansów publicznych w zakresie gospodarki finansowej oraz zasady działania organizacji jednostek budżetowych,
  • przeszkolenie z zakresu płac.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 ze zm.),
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego z przeszkolenia z zakresu płac

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 21.03.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    bezpośrednio w Sekcji ds. Doboru Wydziału Kadr Komendy Stołecznej Policji Aleja Solidarności 126, 01-195 Warszawa; bądź za pośrednictwem poczty
    z dopiskiem na kopercie oraz w liście motywacyjnym „Oferta pracy
    WFiB-4/III/17”.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Zachęcamy do składania ofert przez osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno – technicznego stanowiska pracy). Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów. List motywacyjny, życiorys oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą (korespondującą z datą złożenia dokumentów) oraz własnoręcznie podpisane. Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Oferty z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydaci/kandydatki, którzy spełnili wymagania formalne,
zostaną poinformowani o terminie kolejnego etapu selekcji. Planowane techniki i metody naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, sprawdzian wiedzy merytorycznej, rozmowa kwalifikacyjna. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne,
wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 3545

Wytworzył/odpowiada: Komendant Stołeczny Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Stołeczna Policji w Warszawie

Udostępnił: Anna Stachacz

Komórka organizacyjna: Sekcja ds. Doboru Wydziału Kadr

Wprowadzono: 11.03.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×