Komenda Rejonowa Policji Warszawa II

Ogłoszenie o naborze nr 4089ARCHIWALNE z dnia 01.10.2016 r.

  • Oferty do
    12

    października

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Rejonowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

w Zespole Wspomagającym Komisariatu Policji Warszawa Ursynów KRP Warszawa II



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Warszawa ul. Janowskiego7

Adres urzędu:

02-617 Warszawa ul. Malczewskiego 3/5/7

WARUNKI PRACY

- praca w siedzibie urzędu - kontakt telefoniczny i bezpośredni z petentami - naturalne oświetlenie - wymuszona pozycja ciała - praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy - bariery architektoniczne - w budynku brak jest windy - brak podjazdów wewnątrz budynku - budynek ogólnie nie jest dostosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim (brak odpowiedniej szerokości drzwi, odpowiednio dostosowanych toalet)

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie ewidencji pism wpływających i wychodzących z Komisariatu
  • odbiór oraz nadawanie korespondencji, e-poczty i spec. poczty ze wszystkich komórek organizacyjnych Komisariatu, zapewnienie terminowej i prawidłowej wymiany korespondencji, prowadzenie WKT 111, ewidencji wpływających akt z prokuratury dla wszystkich komórek organizacyjnych Komisariatu
  • przekładanie Komendantowi Komisariatu lub Zastępcom Komendanta Komisariatu korespondencji wpływającej, w tym akt prokuratury i przekazywanie jej zgodnie z dekretacją,
  • przyjmowanie od pracowników i gromadzenie spraw ostatecznie zakończonych, tworzenie zbiorów archiwalnych i składanie do archiwum zgodnie z JRWAP
  • udzielanie pomocy pracownikom Komisariatu w klasyfikowaniu spraw ostatecznie zakończonych, udostępnianie upoważnionym podmiotom materiałów i dokumentów
  • przekazywanie komunikatów, poleceń i ustaleń organizacyjnych pracownikom Komisariatu
  • bezpośrednia obsługa interesanta
  • redagowanie krótkich pism na polecenie Komendanta Komisariatu lub jego Zastępców

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • znajomość pracy na komputerze i aplikacji komputerowych
  • komunikatywność
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • umiejętności interpersonalne na poziomie podstawowym
  • dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub zgoda na postępowanie sprawdzające
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy doświadczenie w pracy biurowej, praca w administracji publicznej

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. nr 182, poz. 1228 ze zm.)
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku osób o orzeczonej niepełnosprawności)

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 12.10.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Rejonowa Policji Warszawa II
    ul. Malczewskiego 3/5/7
    02-617 Warszawa

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Rejonowej Policji Warszawa II może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Rejonowego Policji Warszawa II ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.
Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę (liczy się data stempla pocztowego). Życiorys, list motywacyjny oraz oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o terminie kolejnego etapu selekcji na stronie www.mokotow.policja.waw.pl
Techniki i metody naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, rozmowa kwalifikacyjna. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Informacje dodatkowe można uzyskać pod nr tel. 603 92 43



Liczba odwiedzin: 4125

Wytworzył/odpowiada: Komendant Rejonowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Rejonowa Policji Warszawa II

Udostępnił: Kamila Kossecka

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr

Wprowadzono: 01.10.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×