Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 24615ARCHIWALNE z dnia 27.03.2018 r.
-
Oferty do
3
kwietnia
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: rekrutacji i rozwoju zawodowego oraz prowadzenia archiwum zakładowego
w Wydziale Administracyjno-Kadrowym
Warszawa
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Warszawie
ul. H. Sienkiewicza 3
00-015 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Organizuje procesy naboru pracowników na wolne stanowiska pracy, w celu zapewnienia trwałości i ciągłości pracy Urzędu.
- Planuje i organizuje służbę przygotowawczą dla pracowników RDOŚ w Warszawie, w celu zatrudnienia pracowników podejmujących pierwszą pracę w służbie cywilnej na czas nieokreślony.
- Porządkuje przechowywaną dokumentację, celu przekazania do Archiwum Państwowego oraz bierze udział w brakowaniu dokumentacji niearchiwalnej, której okres przechowywania upłynął w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania archiwum zakładowego.
- Planuje i organizuje szkolenia dla pracowników RDOŚ w Warszawie, w celu zapewnienia przez Urząd podnoszenia przez pracowników kwalifikacji zawodowych.
- Organizuje i prowadzi sprawy związane przyjmowaniem stażystów i praktykantów w celu zapewnienia trwałości i ciągłości pracy Urzędu.
- Sporządza sprawozdania, analizy, zestawienia w zakresie objętym zakresem zadań na zajmowanym stanowisku pracy w celu zapewnienia trwałości i ciągłości pracy Urzędu.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w pracy administracyjno - biurowej.
- Znajomość i umiejętność stosowania przepisów aktów prawnych: kodeksu pracy wraz z aktami wykonawczymi, ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi, ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
- Umiejętności: obsługi komputera, w tym programów z pakietu MS Office.
- Komunikatywność, terminowość i rzetelność, argumentowania.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe z zakresu prawa, administracji, zarządzania zasobami ludzkimi, archiwistyki.
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej.
- Kurs kadrowy, kurs z zakresu prowadzenia archiwum.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 03.04.2018
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Warszawie
ul. H. Sienkiewicza 3
00-015 Warszawa
z dopiskiem WAK.94/14
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- dokumenty należy składać lub przesyłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem WAK.94/14-inspektor,
- oferty złożone po terminie oraz oferty rozpatrzone negatywnie zostaną komisyjnie zniszczone (za termin złożenia uznaje się datę wpływu do RDOŚ),
-CV, list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem,
- do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów,
- informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie Urzędu w zakładce "Praca"
- tylko kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów rekrutacji zostaną powiadomieni telefonicznie bądź droga mailową,
- umowa o pracę w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej,
- proponowane wynagrodzenie brutto : 3 000 zł.
UWAGA
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, spełniające wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę , narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 22/556-56-12.