Komenda Rejonowa Policji Warszawa II
Ogłoszenie o naborze nr 2083ARCHIWALNE z dnia 30.07.2016 r.
-
Oferty do
10
sierpnia
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Rejonowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: obsługi sekretarskiej
Wydział Prewencji Komisariatu Policji Warszawa Ursynów
Warszawa
Warszawa ul. Janowskiego 7
Komenda Rejonowa Policji Warszawa II
ul. Malczewskiego 3/5/7
02 - 617 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- - prowadzenie ewidencji pism wpływających i wychodzących z wydziału, w tym skorowidzów,
- - odbiór oraz nadawanie korespondencji e-poczty zwykłej, poleconej i spec poczty, zapewnienie terminowej i prawidłowej wymiany korespondencji, prowadzenie ewidencji, rejestrów obiegu korespondencji,
- - kompletowanie otrzymanej korespondencji i przekładanie jej zgodnie z dekretacją
- - archiwizacja dokumentów i materiałów
- - redagowanie krótkich pism na polecenie przełożonych
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- znajomość pracy na komputerze i aplikacji komputerowych
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- umiejętność organizacji pracy własnej
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: doświadczenie w pracy biurowej, praca w administracji publicznej
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 10.08.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Rejonowa Policji Warszawa II
ul. Malczewskiego 3/5/7
02- 617 Warszawa
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Uposażenie - 2.254, 79 zł wg mnożnika 1,2033 kwoty bazowej dla członków ksc.
Życiorys, list motywacyjny oraz oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o terminie kolejnego etapu selekcji
na stronie: www.mokotow.policja.waw.pl - zakładka aktualności.
Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Informacje dodatkowe można uzyskać pod nr telefonu (22) 60 392 43.