Kuratorium Oświaty w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 18800ARCHIWALNE z dnia 01.12.2017 r.
-
Oferty do
11
grudnia
2017
-
Wymiar etatu
1/4
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Mazowiecki Kurator Oświaty poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: ppoż.
w Kuratorium Oświaty w Warszawie
Warszawa
Kuratorium Oświaty w Warszawie
Aleje Jerozolimskie 32
00-024 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- czuwanie nad przestrzeganiem i stosowaniem przez pracowników przepisów ppoż. oraz zaleceń pracodawcy,
- kontrolowanie właściwej i terminowej konserwacji sprzętu i urządzeń przeciwpożarowych,
- przeprowadzanie okresowych i doraźnych kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego w zakładzie pracy,
- prowadzenie dokumentacji związanej z ochroną przeciwpożarową zakładu pracy.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- Uprawnienie minimum inspektora ds. ochrony przeciwpożarowej,
- Znajomość Ustawy o ochronie przeciwpożarowej z dnia 24 sierpnia 1991 r. tekst jednolity z dnia 21 marca 2017 r. ( Dz. U. z 2017r. poz. 736 ze zm.)
- Znajomość rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2010 r. Nr 109 poz. 719),
- Znajomość ustawy Kodeks pracy,
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- zaangażowanie i samodzielność w działaniu,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- wysoka kultura osobista
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- kopie świadectw pracy,
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 11.12.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Kuratorium Oświaty w Warszawie
Aleje Jerozolimskie 32
00-024 Warszawa
Kancelaria pok. 107
Dokumenty prosimy składać w zamkniętych kopertach z podaniem imienia, nazwiska, adresu i numeru ogłoszenia.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Informacja o metodach i technikach naboru:
1. weryfikacja formalna dokumentów,
2. analiza merytoryczna aplikacji,
3. rozmowa kwalifikacyjna i/ lub test.
Tylko kandydaci zakwalifikowani do trzeciego etapu zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej lub testu.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. (22) 551-24-00 wew. 1031,1032.