Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 18352ARCHIWALNE z dnia 22.11.2017 r.

  • Oferty do
    11

    grudnia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: zagospodarowania zbędnych i zużytych składników majątkowych Kancelarii Prezesa Rady Ministrów

w Biurze Administracyjnym Kancelarii Prezesa Rady Ministrów



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Al. Ujazdowskie 1/3
00-583 Warszawa

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Pracownik wykonuje czynności: o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze oraz o charakterze dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM. Część czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów, obsługa klientów wewnętrznych i zewnętrznych, np. w trakcie likwidacji szkód, a część w ruchu: np. w trakcie prowadzenia spraw związanych z zagospodarowaniem składników zbędnych i zużytych, dokonywania znakowania nowo zakupionych składników majątkowych, inwentaryzacji. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba KPRM znajduje się w budynku przy Al. Ujazdowskich 1/3. Jest to budynek wielokondygnacyjnym, wyposażonym w windy. Windy wyposażone są w przyciski sterujące windą umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Wejście główne posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zainstalowane są również w budynku 3 transportery przyschodowe. Osoby niepełnosprawne mogą korzystać w budynku KPRM ze specjalnie przystosowanych i oznaczonych dla osób niepełnosprawnych toalet, mogą także korzystać z innych toalet usytuowanych na różnych kondygnacjach budynku, gdyż posiadają one odpowiednią przestrzeń. Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą niepełnosprawną.

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie spraw dotyczących zagospodarowania zbędnych i zużytych składników majątkowych Kancelarii Prezesa Rady Ministrów;
  • prowadzenie komputerowych baz danych w zakresie ewidencji ilościowo – wartościowej środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wyposażenia pozabilansowego, wartości niematerialnych i prawnych oraz depozytów obcych (w tym bieżące księgowanie przychodów, rozchodów etc.);
  • współpraca przy dokonywaniu odbiorów dostaw sprzętu i wyposażenia, bieżącym znakowaniu składników majątkowych, monitorowanie ich przemieszczania, inwentaryzacji, bieżąca aktualizacja kart wyposażenia pomieszczeń;
  • udział w inwentaryzacji składników majątkowych Kancelarii Prezesa Rady Ministrów i ich rozliczaniu.
  • zlecanie prac Centrum Obsługi Administracji Rządowej, zgodnie z zawartymi umowami oraz nadzór nad ich wykonaniem;
  • współpraca przy prowadzeniu spraw związanych z ubezpieczaniem majątku Kancelarii Prezesa Rady Ministrów i likwidacją szkód;
  • monitorowanie wydatków z budżetu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, przedstawianie propozycji sposobu ich racjonalizacji oraz analizowanie i opiniowanie dokumentów w tym zakresie;
  • wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych oraz zastępowanie nieobecnych pracowników Wydziału.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze gospodarowania majątkiem;
  • Znajomość przepisów prawnych w zakresie: rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie sposobu i trybu gospodarowania niektórymi składnikami majątku Skarbu Państwa, ustawy o służbie cywilnej;
  • Wysoka etyka zawodowa i kultura osobista, łatwość nawiązywania kontaktów;
  • Samodzielność, systematyczność, rzetelność, inicjatywa;
  • Umiejętność pracy w zespole, w warunkach stresu i pod presją czasu;
  • Znajomość podstawowych aplikacji biurowych (edytor tekstu i arkusz kalkulacyjny, Outlook);
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: średnie na kierunku rachunkowość lub ekonomia
  • Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w administracji publicznej w prowadzeniu ksiąg rachunkowych lub ewidencji środków trwałych;
  • Przeszkolenie z zakresu ustawy o służbie cywilnej, administracji publicznej, finansach publicznych, gospodarowania majątkiem;
  • Znajomość przepisów prawnych w zakresie: ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Klasyfikacji Środków Trwałych (KŚT), ustawy o statystyce, rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia wzorów formularzy sprawozdawczych, objaśnień co do sposobu ich wypełniania oraz wzorów kwestionariuszy i ankiet statystycznych stosowanych w badaniach statystycznych ustalonych w programie badań statystycznych statystyki;
  • Znajomość odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
  • Umiejętność wykorzystywania nowoczesnych technologii i narzędzi komputerowych.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
  • Kopie świadectw pracy lub zaświadczeń lub referencji lub zakresów obowiązków lub opisów stanowiska pracy lub innych dokumentów, które potwierdzają wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (rodzaj i długość)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe w zakresie przeszkolenia i doświadczenia zawodowego

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 11.12.2017
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
    Biuro Kadr i Organizacji
    Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa z dopiskiem: BKO.WSP.7122.45/55/2017, pok. 234.
    Dokumenty można składać osobiście – Dziennik Podawczy, Al. Szucha 14, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15), przez ePUAP lub na adres rekrutacja@kprm.gov.pl

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć , wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do KPRM). Życiorys preferowany wg wzoru zamieszczonego w BIP KPRM (zakładka: kontrola i nadzór, dokumenty, inne dokumenty, pod adresem http://bip.kprm.gov.pl/download.php?s=75&id=15783 ).

UWAGA! Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres rekrutacja@kprm.gov.pl.
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.
W przypadku składania ofert w formie papierowej weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w KPRM, które są dostępne na stronie BIP KPRM, w zakładce „Praca w KPRM” pod adresem http://bip.kprm.gov.pl/download/75/18780/oswiadczenia.doc

Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne na stronie BIP KPRM, w zakładce „Praca w KPRM” pod adresem: http://bip.kprm.gov.pl/kpr/bip-kancelarii-prezesa/praca-w-kprm/4087,Praca-w-KPRM.html
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Osoby zakwalifikowane do dalszych etapów naboru zostaną powiadomione e-mailem o ich terminie (w przypadku nieposiadania e-maila telefonicznie).

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. (22) 694 60 74 (numer kontaktowy pracownika k.o., który będzie udzielał odpowiedzi na pytania osób zainteresowanych podjęciem zatrudnienia w KPRM – nie dot. spraw kadrowych).



Liczba odwiedzin: 5559

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

Udostępnił: Marta Bondel

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 22.11.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×