Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 18225ARCHIWALNE z dnia 18.11.2017 r.
-
Oferty do
28
listopada
2017
-
Wymiar etatu
1/1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
w Sekcji Administracji w Wydziale Budownictwa i Gospodarowania Nieruchomościami
Warszawa
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej im. Powstania Warszawskiego
ul. 17 Stycznia 23
02-148 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Nadzorowanie utrzymania czystości w obiektach i terenie wokół obiektów, prawidłowego wykorzystywania powierzonego sprzętu, urządzeń i innego mienia,
- Nadzorowanie prawidłowego wykorzystywania pomieszczeń służbowych,
- Opracowywanie tabeli opłat za korzystanie z pokoi internatowych I gościnnych,
- Nadzorowanie I organizowanie wywozu zniszczonych dokumentów – makulatury z obiektów administrowanych przez Oddział,
- Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Oddziału I Komendy Głównej Straży Granicznej w zakresie: konserwacji i napraw powierzonego mienia, organizowania transportu osób i mienia Wydziału pomiędzy obiektami Straży Granicznej
- Określanie planowanych wydatków finansowych ich celowości w zakresie utrzymania obiektów administrowanych oraz sprawdzanie wykonanych usług I związanych z nimi dokumentów,
- Przygotowywanie projektów wniosków w zakresie drobnych zakupów I usług dotyczących potrzeb obsługi obiektów.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej lub pracy
- Znajomość przepisów w zakresie administrowania nieruchomościami
- Znajomość obsługi komputera w zakresie Word, Exel
- Umiejętność argumentowania i negocjowania
- Komunikatywność
- Umiejętność pracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: średnie administracyjne
- znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- uprawnienia do prowadzenia pojazdów – prawo jazdy kat B
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych klauzula "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych z dn. 05.08.2010 r. (Dz. U. z 2016 r. poz.1167 ze zm.)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Kopia dokumentu potwierdzającego uprawnienie do prowadzenia pojazdu - prawo jazdy kat B
- Kopie dokumentów potwierdzających ukończenie kursu, warsztatów, szkolenia z zakresu znajomości przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 28.11.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej
ul. 17 Stycznia 23
02-148 Warszawa
z dopiskiem „inspektor NwOSG/WBiGN/SA/5“
Tel. (22) 500 30 77, 500 33 79
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
1. Proponowane wynagrodzenie w wysokości 2 643.99 zł brutto + wysługę lat
Godziny pracy urzędu: 7:30 - 15:30;
2. Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub listownie. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data przyjęcia oferty w siedzibie urzędu lub data stempla pocztowego).
3. Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu, a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych oraz opatrzonych własnoręcznym podpisem i datą dokumentów takich jak : list motywacyjny wraz z podaniem stanowiska i komórki organizacyjnej, CV i wszystkie pozostałe dokumenty załączone do oferty.
4. Uwaga: Posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego należy udokumentować poprzez załączenie do oferty dokumentów z których jednoznacznie wynika długość doświadczenia zawodowego oraz obszar zatrudnienia.
Przez dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe należy rozumieć:
- świadectwa pracy/świadectwa służby
- świadectwa pracy w ramach umów cywilnoprawnych
- zaświadczenia o odbytych stażach, wolontariatach
- zaświadczenia o zatrudnieniu
- zakres dotychczas wykonywanych obowiązków pokrewny z zadaniami na stanowisku o które ubiega się kandydat.
Wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej
Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej w zakładce" Wolne stanowiska pracy".
5. Do celów organizacyjnych uprzejmie prosimy o wskazywanie numerów telefonów oraz adresów mail do kontaktów za pośrednictwem poczty elektronicznej.
6. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mail o kolejnym etapie postępowania kwalifikacyjnego. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
7. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem warunków zawartych w ogłoszeniu). Informacja o wyniku naboru zamieszczona zostanie w siedzibie urzędu, w Biuletynie Informacji Publicznej urzędu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej KPRM.
8. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.