Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 1323ARCHIWALNE z dnia 08.07.2016 r.

  • Oferty do
    18

    lipca

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

W SEKCJI ADMINISTRACJI W WYDZIALE BUDOWNICTWA I GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Nadwiślański Oddział Straży Granicznej im. Powstania Warszawskiego
ul. 17-go Stycznia 23
02-148 Warszawa

WARUNKI PRACY

Praca w siedzibie Oddziału; praca o charakterze administracyjno – biurowym; w systemie 8-godzinnym. Budynek nie jest przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych ruchowo brak windy; pracownik wykonuje prace biurowe przy sztucznym oświetleniu; brak pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych; konieczność poruszania się po obiekcie.

ZAKRES ZADAŃ

  • Nadzorowanie w zakresie utrzymania czystości obiektów i terenu wokół obiektów oraz prawidłowego wykorzystania powierzonego sprzętu, urządzeń i innego mienia
  • Nadzorowanie prawidłowego wykorzystania pomieszczeń służbowych
  • Opracowywanie tabel i opłat za korzystanie z pokoi internatowych i gościnnych
  • Określanie planowanych wydatków finansowych ich celowości w zakresie wykonywanych zadań
  • Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Oddziału i Komendy Głównej SG w zakresie konserwacji i napraw powierzonego mienia oraz organizowania transportu osób i mienia Wydziału pomiędzy obiektami Straży Granicznej
  • Przygotowywanie projektów wniosków w zakresie drobnych zakupów i usług dotyczących potrzeb obsługi obiektów

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej lub pracy
  • znajomość przepisów w zakresie administrowania nieruchomościami
  • znajomość obsługi komputera w zakresie Word, Excel
  • komunikatywność
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność argumentacji
  • umiejętność negocjowania
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: średnie administracyjne
  • znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
  • prawo jazdy kat. B
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”
  • lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
  • kopie świadectw pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych w zakresie prawa jazdy i znajomości języka angielskiego na poziomie B2

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 18.07.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Nadwiślański Oddział Straży Granicznej
    ul. 17 Stycznia 23
    02-148 Warszawa z dopiskiem „inspektor SA WBiGN 5”
    Tel. 22 500 33 79

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

1. Proponowane wynagrodzenie w wysokości 2342,30 (brutto) + dodatek za wysługę lat;
2. Godziny pracy urzędu: 7:30-15:30;
3. Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub listownie. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data przyjęcia oferty w siedzibie urzędu lub data stempla pocztowego). Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu, a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych oraz podpisanych dokumentów i oświadczeń. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mail o kolejnym etapie postępowania kwalifikacyjnego. Przyjmujemy tylko kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe oraz dodatkowe kwalifikacje i uprawnienia. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem warunków zawartych w ogłoszeniu). Wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej w zakładce "Wolne stanowiska pracy". Do celów organizacyjnych uprzejmie prosimy o wskazywanie adresów e-mail do kontaktów za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Informacja o wyniku naboru zamieszczona zostanie w siedzibie urzędu, w Biuletynie Informacji Publicznej, w urzędach pracy województwa mazowieckiego i BIP NwOSG.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu
na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy tez jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 3508

Wytworzył/odpowiada: Komendant Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej

Jednostka organizacyjna: Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie

Udostępnił: Renata Sobuś

Komórka organizacyjna: WYDZIAŁ KADR I SZKOLENIA

Wprowadzono: 08.07.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×