Ministerstwo Energii w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 9864ARCHIWALNE z dnia 01.04.2017 r.
-
Oferty do
11
kwietnia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny specjalista
do spraw: zarządzania działaniami Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
w Wydziale Zarządzania POIiŚ w Departamencie Funduszy Europejskich
Warszawa
Ministerstwo Energii
ul. Żurawia 4a
00-503 Warszawa
Ministerstwo Energii
Pl. Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Przygotowywanie dokumentacji na potrzeby naborów, w ramach działań POIiŚ, będących w kompetencjach Ministra Energii, opracowywanie wzorów umów z beneficjentami i wniosków o dofinansowanie
- Nadzorowanie instytucji wdrażających w zakresie realizowanych przez nie zadań w ramach POIiŚ
- Rozpatrywanie wniesionych przez wnioskodawców protestów od oceny wniosków o dofinansowanie
- Przygotowywanie zmian do dokumentów programowych i aktów prawnych dotyczących Programu, w tym szczegółowego opisu priorytetów POIiŚ 2014-2020
- Przygotowywanie opinii dla instytucji wdrażających oraz beneficjentów w zakresie zasad wdrażania działań
- Opracowywanie informacji o stanie realizacji projektów
- Wykonywanie zadań w ramach systemu informatycznego SL2014
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 4 lata w pracy na stanowisku związanym z funduszami UE
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „tajne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
- Znajomość zasad funkcjonowania UE
- Znajomość przepisów prawa UE i krajowych w zakresie funduszy unijnych
- Znajomość ustaw: o finansach publicznych, Prawo zamówień publicznych
- Znajomość tzw. ustawy wdrożeniowej
- Znajomość rozporządzeń unijnych w zakresie funduszy unijnych, w perspektywie finansowej 2014 – 2020
- Znajomość tematyki związanej z pomocą publiczna
- Znajomość dokumentów programowych Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Umiejętności komunikacyjne
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe z zakresu prawa lub administracji
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w pracy związanej z rozpatrywaniem środków odwoławczych od oceny wniosków o dofinansowanie w ramach programów operacyjnych na lata 2007-2013 lub/i 2014-2020
- Odbyte szkolenie z procedury odwoławczej w ramach programów operacyjnych na lata 2014-2020
- Znajomość procedury odwoławczej, obowiązującej w programach operacyjnych na lata 2014-2020
- Znajomość zagadnień z zakresu energetyki i paliw
- Znajomość Centralnego Systemu Teleinformatycznego SL2014
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy i /lub zaświadczenia)
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „tajne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
- W przypadku posiadania dyplomu potwierdzającego wyższe wykształcenie, uzyskanego na uczelni zagranicznej, prosimy o przesłanie kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia dokumentów potwierdzającego odbyte szkolenie z procedury odwoławczej w ramach programów operacyjnych na lata 2014-2020
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 11.04.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Energii
Pl. Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
z dopiskiem na kopercie i w liście motyw.: „DFE-7”
Dok. można przesłać lub składać w kancelarii ME, Pl. Trzech Krzyży 3/5 (w godz.: pn. 8.15-18.00,
wt.- pt.8.15-16.15).
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu). Kandydaci/kandydatki proszeni są o podanie nr telefonu oraz/lub adresu poczty elektronicznej. Wybrani kandydaci/kandydatki spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu poinformowani zostaną telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminach poszczególnych etapów naboru. Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (22) 693-48-25 lub składając zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: rekrutacja@me.gov.pl