Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 9065ARCHIWALNE z dnia 07.03.2017 r.

  • Oferty do
    31

    marca

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny specjalista

do spraw: Wydział Analiz i Strategii Kontroli

Biuro Kontroli, Skarg i Wniosków



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa

WARUNKI PRACY

Praca administracyjno – biurowa w systemie codziennym, powyżej 4 godzin dziennie przy komputerze. Czasami praca w terenie, poza ustalonymi godzinami pracy, związana z wyjazdami służbowymi na kontrole.

ZAKRES ZADAŃ

  • Opracowywanie rocznych planów kontroli realizowanych przez Komendę Główną PSP
  • Sporządzanie sprawozdawczości z działalności kontrolnej jednostek organizacyjnych PSP
  • Uczestniczenie w czynnościach kontrolnych prowadzonych przez Biuro
  • Udział w opracowywaniu planu działalności Komendanta Głównego PSP
  • Monitorowanie działalności kontrolnej
  • Dokonywanie okresowych ocen stopnia realizacji planów kontroli
  • Dokonywanie analizy z kontroli przeprowadzonych w jednostkach organizacyjnych PSP
  • Analiza materiałów przekazywanych do Biura Kontroli, Skarg i Wniosków KG PSP
  • Aktualizacja zasad metodyki kontroli dla potrzeb Państwowej Straży Pożarnej
  • Uczestniczenie w opracowywaniu oraz opiniowaniu projektów aktów prawnych

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: powyżej 5 lat w administracji publicznej, w tym 2 lata w obszarze działalności kontrolnej
  • przeszkolenie: w zakresie planowania i prowadzenia kontroli
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej
  • znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej i aktów wykonawczych
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • umiejętność interpretacji przepisów prawa i redagowania tekstów
  • umiejętność koordynowania zadań i radzenia sobie w sytuacjach stresowych
  • umiejętność obsługi komputera
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie analityczno - planistyczne 1 rok
  • studia podyplomowe np.: kontrola, audyt, administracja, ekonomia finanse/rachunkowość, informatyka, logistyka, ochrona p.pożarowa
  • znajomość zasad przeprowadzania kontroli w oparciu o standardy kontroli w administarcji rządowej i przepisy resortowe
  • znajomość przepisów z zakresu ochrony przeciwpożarowej i pragmatyki służbowej PSP
  • umiejętność prowadzenia spotkań i prezentacji
  • prawo jazdy kat. B

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 31.03.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Prosimy przesłać na adres:
    Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
    Biuro Kadr i Organizacji
    ul. Podchorążych 38
    00-463 Warszawa
    lub składać osobiście:
    w siedzibie Urzędu przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie,
    w Kancelarii Ogólnej, w godzinach pracy: 8.15 - 16.15.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu.
Na kopercie i liście motywacyjnym proszę dopisać: BKSW-II-GS-1
Proponowane wynagrodzenie : mnożnik 1,5 kwoty bazowej tj. 2810,76 zł brutto.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (w przypadku ofert złożonych drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę nadania).
Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne”.
W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Przekazanie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia dodatkowe” nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełnienia wymagań dodatkowych przez kandydatów.
Proces naboru składa się z trzech etapów:
•   weryfikacji ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu,
•   testu wiedzy,
•   rozmowy kwalifikacyjnej.
Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Oferty kandydatów nie zakwalifikowanych podlegają archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Dodatkowe informacje: (0-22) 523-31-30 (Biuro Kontroli, Skarg i Wniosków KG PSP)



Liczba odwiedzin: 5031

Wytworzył/odpowiada: Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie

Udostępnił: Izabela Tuszowska

Komórka organizacyjna: Biuro Kadr i Organizacji

Wprowadzono: 07.03.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×