Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 8925ARCHIWALNE z dnia 02.03.2017 r.
-
Oferty do
13
marca
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny specjalista
do spraw: nadzoru nad realizacją umów oraz monitorowania zakupów w sądownictwie powszechnym
w Wydziale Rachunkowości Zarządczej w Departamencie Budżetu i Efektywności Finansowej
Warszawa
Ministerstwo Sprawiedliwości
Al. Ujazdowskie 11
00-950 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Nadzorowanie realizacji umów zawieranych w zakresie kompetencji Departamentu (w tym bieżąca komunikacja z wykonawcami),
- Prowadzenie spraw – we współpracy z komórką odpowiedzialną za zamówienia publiczne w Ministerstwie Sprawiedliwości – mających na celu przygotowanie i realizację postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie właściwości Departamentu,
- Koordynowanie i monitorowanie procesów zakupowych w resorcie sprawiedliwości oraz dokonywanie bieżących i okresowych analiz w tym zakresie (ze szczególnym uwzględnieniem zakupów w sądownictwie powszechnym),
- Monitorowanie i analizowanie funkcjonowania systemu zakupów w sądownictwie oraz przedstawianie propozycji usprawnień w tym obszarze,
- Przygotowywanie informacji, analiz, opracowań i projektów odpowiedzi wynikających z bieżących potrzeb Kierownictwa Ministerstwa Sprawiedliwości i innych urzędów oraz odpowiedzi na interpelacje, interwencje, zapytania, skargi i wnioski,
- Wsparcie administracyjne kierownika Zintegrowanego Systemu Rachunkowości i Kadr, obejmujące m.in. prowadzenie dokumentacji ZSRK, sporządzanie projektów informacji, wytycznych i projektów regulacji wewnętrznych oraz dokonywanie przeglądów tych regulacji,
- Opiniowanie projektów aktów prawnych w zakresie właściwości Departamentu.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
- doświadczenie zawodowe: 2 lata w pracy na stanowisku związanym z analizą i opracowywaniem dokumentów prawnych, stosowaniem prawa i jego interpretacją lub w pracy na stanowisku związanym z nadzorem nad gospodarką finansową/budżetową,
- znajomość ustawy o finansach publicznych oraz ustawy Prawo zamówień publicznych,
- umiejętność interpretacji oraz stosowania przepisów prawa w praktyce,
- obsługa programów komputerowych (pakiet Microsoft Office),
- umiejętność redagowania pism oraz argumentowania i uzasadniania stanowiska,
- zorientowanie na osiąganie celów, doskonalenie zawodowe, identyfikacja z misją urzędu, pozytywne podejście do klienta, otwartość na zmiany, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, asertywność, myślenie analityczne,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w pracy stanowisku związanym ze stosowaniem pzp w jednostkach sektora finansów publicznych,
- przeszkolenie w zakresie ustaw: Prawo zamówień publicznych i o finansach publicznych,
- znajomość zasad techniki prawodawczej i procesu legislacyjnego,
- znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania jednostek sądownictwa powszechnego.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnianie pozostałych wymagań dodatkowych (fakultatywnie).
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 13.03.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Sprawiedliwości
Biuro Dyrektora Generalnego
Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Al. Ujazdowskie 11
00-950 Warszawa
Z podaniem na kopercie numeru ogłoszenia
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: do 4684,60 zł (mnożnik kwoty bazowej do wysokości 2,5).
Kandydatki/kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie kolejnego etapu naboru mailem lub telefonicznie. Etapy naboru: test wiedzy, sprawdzian umiejętności, rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Oferty nie spełniające wymagań formalnych zostaną zniszczone komisyjnie w terminie 14 dni od zakończenia naboru.
Zainteresowanych zachęcamy do zapoznania się z załącznikiem nr 2 do Zarządzenia Dyrektora Generalnego Ministerstwa Sprawiedliwości nr 51/2015 z dnia 30 kwietnia 2015 r., określającym zasady naboru oraz warunki zakwalifikowania do kolejnych etapów naboru, a także skorzystania z formularza aplikacyjnego oraz oświadczeń w zakładce „oferty pracy” na stronie www.ms.gov.pl
Do udziału w naborze zachęcamy osoby niepełnosprawne.
Informacje dodatkowe pod nr tel. (22) 52 12 707, (22) 52 12 743.