Komenda Główna Policji w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 8560ARCHIWALNE z dnia 16.02.2017 r.

  • Oferty do
    27

    lutego

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Główny Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny specjalista

w Zespole do spraw Utrzymania Systemów Infrastruktury Technicznej Wydziału Inwestycji i Remontów KGP Biura Logistyki Policji



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

ul. Domaniewska 36/38, 02-672 Warszawa

Adres urzędu:

Komenda Główna Policji
ul. Puławska 148/150
02-624 Warszawa

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - praca w terenie, - praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych (praca na wysokości powyżej 3 m), - zagrożenie korupcją, - częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: - naturalne i sztuczne oświetlenie, - wymuszona pozycja ciała, - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, - przy wejściu do budynku brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych, w budynku znajduje się winda.

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie dokumentacji technologicznej i techniczno-ruchowej dotyczącej procesów pomocniczych, urządzeń i instalacji energetycznych,
  • koordynowanie pracą zespołu; w sytuacjach nadzwyczajnych pełnienie funkcji inspektora nadzoru,
  • prowadzenie bilansu energetycznego w zakresie limitów zużycia energii elektrycznej, bilansowania potrzeb i racjonalizacji użycia czynników mających wpływ na zużycie energii elektrycznej,
  • nadzorowanie przestrzegania obowiązujących zasad przy przełączaniu urządzeń energetycznych, obiektów energetycznych i budynków będących we wspólnej sieci elektroenergetycznej Komendy Głównej Policji,
  • ustalanie przyczyn awarii i przestojów oraz opracowywanie propozycji działań prewencyjnych,
  • organizowanie oraz nadzorowanie przygotowywania wniosków o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadań remontowych i inwestycyjnych oraz innych usług, zgodnie z przepisami wynikającymi z ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • przygotowywanie wycen zadań remontowych i inwestycyjnych,
  • planowanie i realizowanie przeglądów, pomiarów, napraw, konserwacji i remontów urządzeń oraz instalacji energetycznych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe techniczne o profilu elektrycznym lub pokrewnym (mgr inż. lub inż.),
  • doświadczenie zawodowe: 5 lat doświadczenia zawodowego w pracy związanej z realizacją zadań eksploatacyjno-remontowych w zakresie systemów energetycznych, kontroli dostępu, klimatyzacji i wentylacji,
  • dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
  • przeszkolenie z zakresu: bezpieczeństwo i higiena pracy, eksploatacja i dozór (aktualne świadectwa kwalifikacyjne do 15 kV),
  • uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
  • przynależność do Zawodowej Izby Inżynierów Budownictwa (terminowe uiszczanie składek i opłat tytułem obowiązkowego ubezpieczenia od cywilnej odpowiedzialności zawodowej),
  •  znajomość przepisów związanych z budownictwem służbowym Policji, prawa zamówień publicznych, prawa energetycznego, prawa budowlanego oraz przepisów bezpiecznej eksploatacji instalacji i urządzeń elektrycznych,
  • umiejętność kreatywnego rozwiązywania problemów, łatwość komunikowania się, zdolność przewidywania,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 3 lata doświadczenia w pracy związanej z kierowaniem zagadnieniami dotyczącymi eksploatacji instalacji i urządzeń elektrycznych (energetycznych), kierowaniu zespołem pracowników,
  • studia uzupełniające lub podyplomowe o profilu zarządzania,
  • dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”,
  • przeszkolenie w zakresie Prawa zamówień publicznych,
  • znajomość kosztorysowania, znajomość zasad wykonywania pomiarów ochronnych instalacji elektrycznych.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 ze zm.),
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie przeszkolenia,
  • kopie dokumentów potwierdzających uprawnienia budowlane oraz przynależność do ZIIB z aktualnie opłaconą składką i ubezpieczeniem OC.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie dostępu do informacji niejawnych.

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 27.02.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Główna Policji
    Biuro Kadr, Szkolenia i Obsługi Prawnej
    Wydział Rozwoju Zasobów Ludzkich
    ul. Puławska 148/150
    02-514 UP Warszawa 12
    z dopiskiem w liście motywacyjnym „główny specjalista/BLP-WIiR/BKGP 4/17”.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Planowane rozpoczęcie pracy – w ciągu około 3 miesięcy od publikacji ogłoszenia.
Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Głównej Policji może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Głównego Policji ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.
Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
Decyduje data stempla pocztowego.
Wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie: http://bip.kgp.policja.gov.pl/

Proponowane warunki wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik 2,7418 kwoty bazowej
Techniki i metody naboru:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych,
- analiza ofert spełniających wymagania formalne,
- test wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.



Liczba odwiedzin: 3010

Wytworzył/odpowiada: Komendant Główny Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Główna Policji w Warszawie

Udostępnił: Joanna Wasilewska-Pieniążek

Komórka organizacyjna: Biuro Kadr, Szkolenia i Obsługi Prawnej

Wprowadzono: 16.02.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×