Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 8467ARCHIWALNE z dnia 14.02.2017 r.
-
Oferty do
24
lutego
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny specjalista
do spraw: obsługi administracyjno – gospodarczej
w Wydziale Administracyjnym w Biurze Administracyjno - Finansowym
Warszawa
Ministerstwo Sprawiedliwości
Al. Ujazdowskie 11
00-950 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie spraw związanych z trwałym zarządem obiektów Ministerstwa Sprawiedliwości oraz najmem i użyczeniem innych powierzchni, zarządzanie umowami i prowadzenie dokumentacji tych spraw, sporządzanie projektów dokumentów i pism z tego zakresu, umów najmu, użyczenia, umów na dostawy mediów, porozumień na korzystanie z nieruchomości i mediów, udział w negocjowaniu warunków zawieranych umów,
- opracowywanie planów rzeczowo – finansowych z zakresu prowadzonych spraw, sporządzanie projektów planów dotyczących zamówień publicznych, udział w przygotowywaniu dokumentacji do prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych, udział w procedurach prowadzonych przez Wydział Zamówień Publicznych Biura Administracyjno – Finansowego MS,
- nadzór nad prawidłowością realizacji umów, prowadzenie spraw finansowych z tego zakresu, sprawdzanie poprawności obciążeń z tytułu umów,
- wystawianie not obciążeniowych użytkownikom i najemcom nieruchomości Ministerstwa Sprawiedliwości, sporządzanie analiz kosztów poniesionych na utrzymanie obiektów i dostawy mediów do nieruchomości użytkowanych przez Ministerstwo Sprawiedliwości,
- sporządzanie deklaracji podatkowych, sporządzanie zestawień powierzchni w lokalizacjach z rozbiciem na poszczególne komórki organizacyjne.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 3 lata w administracji publicznej
- Bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu gospodarki nieruchomościami i ksiąg wieczystych,
- Bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych. finansów publicznych i rachunkowości,
- Bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu prawa energetycznego,
- Bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu kodeksu cywilnego,
- Umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Word, Excel, Outlook, wyszukiwanie informacji w Internecie)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe na kierunku ekonomia, zarządzanie nieruchomościami, administracja lub prawo,
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w pracy na podobnym stanowisku,
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 24.02.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Sprawiedliwości
Biuro Dyrektora Generalnego
Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Al. Ujazdowskie 11
00-950 Warszawa
Z podaniem na kopercie numeru ogłoszenia
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: do 3747,68 zł (mnożnik kwoty bazowej do wysokości 2,0).
Kandydatki/kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie kolejnego etapu naboru mailem lub telefonicznie. Etapy naboru: test wiedzy, sprawdzian umiejętności, rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Oferty nie spełniające wymagań formalnych zostaną zniszczone komisyjnie w terminie 14 dni od zakończenia naboru.
Zainteresowanych zachęcamy do zapoznania się z załącznikiem nr 2 do Zarządzenia Dyrektora Generalnego Ministerstwa Sprawiedliwości nr 51/2015 z dnia 30 kwietnia 2015 r., określającym zasady naboru oraz warunki zakwalifikowania do kolejnych etapów naboru, a także skorzystania z formularza aplikacyjnego oraz oświadczeń w zakładce „oferty pracy” na stronie www.ms.gov.pl
Do udziału w naborze zachęcamy osoby niepełnosprawne.
Informacje dodatkowe pod nr tel. (22) 52 12 707, (22) 52 12 650.