Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 8449ARCHIWALNE z dnia 14.02.2017 r.

  • Oferty do
    24

    lutego

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny specjalista

do spraw: nadzoru nad funkcjonowaniem systemów

w Wydziale Utrzymania Systemów i Aplikacji Departamentu Utrzymania i Rozwoju Systemów



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa

WARUNKI PRACY

Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury); Zagrożenie korupcją; Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz; Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

ZAKRES ZADAŃ

  • nadzór nad środowiskiem informatycznym pod względem dostępności usług i aplikacji dla użytkowników i instytucji zewnętrznych. Monitorowanie pracy użytkowników w systemach teleinformatycznych. Koordynacja współpracy z przedstawicielami Ministerstwa Spraw Zagranicznych i Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w zakresie bieżącej współpracy oraz opracowywania dodatkowych funkcjonalności. Udział w realizacji projektów teleinformatycznych w zakresie analizowania i opiniowania dokumentacji technicznej i użytkownika systemów i ewidencji oraz udzielanie konsultacji w zakresie funkcjonowania systemów i ewidencji od strony technicznej;
  • koordynacja i nadzorowanie pracy osób (pracownicy firm zewnętrznych) wykonujących zadania w zakresie utrzymania CEWiUDP i SRP. W przypadku jakichkolwiek zakłóceń pracy systemów CEWiUDP i SRP podejmowanie działań związanych z przywróceniem ich prawidłowego funkcjonowania;
  • udział w pracach związanych z prowadzonymi przez Wydział projektami, polegających na opiniowaniu, zgłaszaniu uwag i wymagań do funkcjonalności podsystemów w opracowaniach projektowych;
  • administrowanie modułem ochrony dostępu do zasobów aplikacji oraz usług WebService;
  • opracowywanie i wdrażanie nowych mechanizmów zapewniających dostęp do Rejestrów Państwowych przez użytkowników z wykorzystaniem istniejących możliwości technicznych. Zarządzanie prawami dostępu do CEWiUDP i SRP przez użytkowników;
  • współpraca z innymi podmiotami w celu integracji systemów informatycznych i ewidencji z innymi systemami informatycznymi a w szczególności z systemami ewidencji ludności;
  • udział w pracach legislacyjnych związanych z wprowadzeniem nowych lub zmianą obecnych dokumentów tożsamości i podróży opiniując projekty nowych aktów prawnych. Współdziałanie w opracowaniu strategii rozwoju polskich dokumentów w szczególności w zakresie ich funkcjonowania w istniejących i tworzonych w kraju systemach informatycznych;
  • zarządzanie wiedzą i konfiguracją w obszarze utrzymania CEWiUDP i SRP poprzez akceptację i konsultację wniosków o zmianę (RFC), współudział w tworzeniu instrukcji administracyjnych i operatorskich oraz prowadzenie szkoleń wewnętrznych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 3 lata w obszarze informatyki (wdrażanie projektów IT lub zarządzanie projektami IT lub opracowywanie założeń dla projektów IT)
  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie ze zrozumieniem dokumentacji technicznej;
  • przeszkolenie w zakresie projektów informatycznych potwierdzone certyfikatami z zarządzania projektami (np.PRINCE2 Foundation) i usługami (np. ITIL Foundation)
  • wiedza z zakresu prowadzenia projektów IT;
  • znajomość narzędzi wspomagających zarządzanie projektami;
  • znajomość ustawy o dokumentach paszportowych i aktów wykonawczych;
  • znajomość systemów baz danych np. Oracle;
  • umiejętność argumentowania;
  • umiejętność skutecznego komunikowania się;
  • umiejętność współpracy w zespole;
  • zdolność analizy i syntezy informacji;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej
  • umiejętność tworzenia pism urzędowych;
  • szkolenia w zakresie praktycznego zarządzania projektami i usługami IT potwierdzone certyfikatami (np.PRINCE2 Practitioner; ITIL: SS, SD, ST, SO, CSI; ISTQB), w zakresie administrowania systemami Linux, bazami danych DB2, Oracle potwierdzone certyfikatami;
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "tajne" lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 24.02.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Cyfryzacji
    ul. Królewska 27
    00-060 Warszawa
    z wyraźnym dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym:
    „Główny specjalista/WUSiA/DUiRS/MC”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zwarte w niniejszym ogłoszeniu.

Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Dokumenty złożone
w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://nabory.kprm.gov.pl, http://mc.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 556 84 74.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 3071

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

Udostępnił: Katarzyna Skodowska-Galas

Komórka organizacyjna: BDG

Wprowadzono: 14.02.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×