Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 8293ARCHIWALNE z dnia 08.02.2017 r.
-
Oferty do
19
lutego
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny specjalista
do spraw: ds. administrowania sieci komputerowych, internetowych i radiowych związanych z funkcjonowaniem systemu ASG-EUPOS i centrum zapasowego KSZBDOT
w Wydziale Geodezji i Systemów Odniesień Przestrzennych w Departamencie Geodezji , Kartografii i Systemów Informacji Geograficznej
Warszawa
Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Olbrachta 94B
01-102 Warszawa
Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Organizuje i nadzoruje proces wdrażania i testowania elementów infrastruktury komputerowej systemu ASG-EUPOS i centrum zapasowego KSZBDOT oraz rozwiązuje problemy techniczne związane z eksploatacją urządzeń zgodnie z procedurami zarządzania bezpieczeństwem informacji, w celu zapewnienia prawidłowego działania systemów
- Tworzy, wdraża i monitoruje oprogramowanie użytkowe w zakresie przepływu, opracowania i udostępniania danych systemu ASG-EUPOS i centrum zapasowego KSZBDOT, obsługuje stronę internetową systemu oraz prowadzi analizy ryzyka, w celu zapewnienia prawidłowego i bezpiecznego udostępniania danych i usług systemów
- Konfiguruje i administruje sieci komputerowe, internetowe i radiowe związane z funkcjonowaniem systemu ASG-EUPOS i centrum zapasowego KSZBDOT w ruchu krajowym i zagranicznym oraz prowadzi analizy ryzyka, w celu zapewnienia prawidłowego i bezpiecznego dostępu do systemów
- Prowadzi ewidencję sprzętu i oprogramowania stosowanego w centrach zarządzających i na stacjach referencyjnych systemu ASG-EUPOS oraz podręczny magazyn sprzętu, w celu zapewnienia prawidłowej gospodarki sprzętowej
- Śledzi trendy i zmiany w zakresie sprzętu komputerowego, urządzeń zabezpieczających i łączności oraz oprogramowania, w celu ich wdrożenia w systemie ASG-EUPOS i centrum zapasowym KSZBDOT
- Bierze udział w postępowaniach w zakresie zamówień publicznych na dostawy sprzętu, oprogramowania i świadczenie usług, w celu zapewnienia ciągłości funkcjonowania systemu ASG-EUPOS i centrum zapasowego KSZBDOT
- Współdziała w przygotowaniu i prowadzeniu narad, konferencji i szkoleń związanych z systemem ASG-EUPOS, w celu zapewnienia ich poprawnego przebiegu
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe informatyczne lub pośrednie
- doświadczenie zawodowe: 4 lata w zakresie administrowania sieci i systemów komputerowych.
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- przeszkolenie w zakresie administracji bezpieczeństwem informacji, ochrona danych osobowych
- praktyczna znajomość systemów operacyjnych MS Windows, UNIX/ Linux
- praktyczna znajomość budowy sieci komputerowych oraz umiejętność konfigurowania i monitorowania aktywnych urządzeń sieciowych
- posiadanie prawa jazdy kat. B
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- przeszkolenie w zakresie audytu bezpieczeństwa systemów informatycznych
- umiejętność wykonywania pomiarów GNSS
- umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
- umiejętność pracy w zespole
- samodzielność i odpowiedzialność
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 19.02.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa
z dopiskiem „Ogłoszenie nr 8293 – główny specjalista GI/GSOP/2”
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej GUGiK.
Metody i techniki selekcji: formalna weryfikacja (preselekcja) ofert złożonych przez kandydatów, sprawdzian wiedzy i umiejętności, niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku, rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data nadania).
Kandydaci i kandydatki spełniający wymagania formalne, którzy – po analizie ofert – zostaną zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru, będą powiadamiani o terminie i miejscu ich przeprowadzenia.
Oferty kandydatów i kandydatek przechowywane są przez okres 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a jeżeli nabór został zakończony bez wyłonienia kandydata/kandydatki – przez okres 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku naboru.
W okresie przechowywania ofert kandydaci i kandydatki mają prawo wglądu do dokumentów związanych z naborem, z uwzględnieniem ochrony danych osobowych, oraz do odbioru złożonych dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 56 31 478 lub 480.