Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 7319ARCHIWALNE z dnia 11.01.2017 r.
-
Oferty do
27
stycznia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny specjalista
do spraw: realizacji zadań z zakresu obronności państwa
w Zespole do Spraw Obronnych i Zarządzania Kryzysowego Departamentu Cyberbezpieczeństwa
Warszawa
Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie spraw dotyczących organizacji łączności na potrzeby obronności państwa oraz systemu kierowania bezpieczeństwem narodowym;
- organizowanie i udział w przeprowadzaniu szkoleń obronnych działu administracji rządowej "informatyzacja";
- organizowanie i prowadzenie reklamowań od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny w Ministerstwie;
- organizacja systemu stałego dyżuru w Ministerstwie w celu realizacji zadań związanych z podwyższeniem gotowości obronnej państwa;
- realizacja zobowiązań międzynarodowych w zakresie działania Punktu HNS w Ministerstwie celem określenia wymagań i możliwości oraz zdolności współpracy cywilno-wojskowej, realizacji zadań na rzecz obronności państwa wynikających z obowiązków państwa-gospodarza;
- realizowanie zadań z zakresu programowania obronnego w dziale administracji „informatyzacja”, w tym opracowywanie materiałów planistycznych i dokumentacji sprawozdawczej w zakresie tworzenia i realizacji planu rzeczowo-finansowego pozamilitarnych przygotowań obronnych resortu cyfryzacji;
- organizacja oraz nadzór nad realizacją zadań na rzecz obronności państwa przez przedsiębiorców telekomunikacyjnych o szczególnym znaczeniu gospodarczo-obronnym, w tym sporządzanie i nadzór nad wykonywaniem decyzji i umów, zgodnie z ustawą o organizowaniu zadań na rzecz obronności państwa realizowanych przez przedsiębiorców;
- opiniowanie oraz uzgadnianie planów działań przedsiębiorców telekomunikacyjnych w sytuacjach szczególnych zagrożeń, w celu realizacji zadania wynikającego z ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe magisterskie
- doświadczenie zawodowe: 3 lata w obszarze obronności
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1;
- znajomość przepisów prawa związanych ze sprawami obronności;
- znajomość ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP oraz rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie szkolenia obronnego;
- znajomość rozporządzeniu Rady Ministrów w sprawie warunków i trybu planowania i finansowania zadań wykonywanych w ramach przygotowań obronnych państwa przez organy administracji rządowej i organy samorządu terytorialnego;
- znajomość przepisów prawa związanych z telekomunikacją (znajomość ustawy Prawo telekomunikacyjne – w części dotyczącej uzgadniania planów działań przedsiębiorców telekomunikacyjnych);
- umiejętność organizacji pracy własnej;
- umiejętność współpracy w zespole;
- umiejętność skutecznego komunikowania się;
- zdolność analizy i syntezy informacji;
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne”, w tym obowiązującej w Unii Europejskiej oraz NATO do klauzuli „SECRET” lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe o profilu technicznym lub na kierunku bezpieczeństwo narodowe
- doświadczenie zawodowe: w administracji publicznej
- znajomość podstawowych zasad techniki legislacyjnej
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 27.01.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa
z wyraźnym dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym:
„Główny specjalista/ZO/DC/MC ”
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zwarte w niniejszym ogłoszeniu.
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Dokumenty złożone
w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://nabory.kprm.gov.pl, http://mc.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 556 84 74.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.