Ministerstwo Środowiska w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 7170ARCHIWALNE z dnia 06.01.2017 r.
-
Oferty do
20
stycznia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny specjalista
do spraw: analiz i ewaluacji
w Wydziale Analiz i Ewaluacji w Departamencie Zrównoważonego Rozwoju i Współpracy Międzynarodowej
Warszawa
Ministerstwo Środowiska
ul. Wawelska 52/54
00-922 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- współpraca przy tworzeniu, weryfikacja i opiniowanie oceny skutków regulacji (OSR)
- prowadzenie spraw dotyczących przygotowania analiz i ewaluacji dla II osi priorytetowej POIiŚ 2014-2020 zgodnie z Planem ewaluacji POIiŚ 2014-2020 lub zlecanie przeprowadzenia oceny przez niezależnych ekspertów, w tym przygotowywanie dokumentacji do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
- przygotowywanie lub pozyskiwanie materiałów analitycznych, w tym w zakresie analiz społeczno-ekonomicznych oraz środowiskowych
- monitorowanie wdrażania rekomendacji wynikających z ewaluacji, w tym również ewaluacji prowadzonych przez IZ POIiŚ oraz Krajową Jednostkę Ewaluacji (KJE) w zakresie odnoszącym się do projektów z II osi priorytetowej POIiŚ 2014-2020
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 3 lata w jednostkach sektora finansów publicznych lub w obszarze analizy danych lub przy wdrażaniu funduszy UE
- znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym (B2)
- znajomość: zasad realizacji Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 (w szczególności II osi priorytetowej), Regulaminu pracy Rady Ministrów, wytycznych do przeprowadzania oceny wpływu i konsultacji publicznych w ramach procesu legislacyjnego, ustawy Prawo zamówień publicznych, procesu legislacyjnego
- wiedza z zakresu wdrażania funduszy unijnych
- myślenie analityczne
- podejmowanie decyzji i odpowiedzialność
- współpraca
- komunikacja
- radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe przyrodnicze lub administracyjne lub z zarządzania lub z ekonomii lub studia podyplomowe z zakresu funduszy europejskich
- doświadczenie zawodowe: w obszarze związanym z oceną skutków regulacji
- przeszkolenie z zakresu ocen skutków regulacji
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających 3 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych lub w obszarze analizy danych lub przy wdrażaniu funduszy UE (dokumenty zawierające informacje potwierdzające okres zatrudnienia, obszar i rodzaj wykonywanych zadań np. świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje lub oświadczenie o spełnianiu tego wymogu- wzór treści wymaganego oświadczenia jest zamieszczony na stronie https://bip.mos.gov.pl/praca/wzory-oswiadczen/)
- W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej, prosimy o przesłanie kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu oraz tłumaczenie przysięgłe dyplomu
- W przypadku dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe sporządzonych w języku obcym prosimy o załączenie tłumaczenia na język polski
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopia dokumentu potwierdzającego doświadczenie zawodowe w obszarze związanym z oceną skutków regulacji
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe przyrodnicze lub administracyjne lub z zarządzania lub z ekonomii lub studia podyplomowe z zakresu funduszy europejskich
- Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie z zakresu oceny skutków regulacji
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 20.01.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Środowiska
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Wawelska 52/54
00-922 Warszawa
W zamkniętej kopercie oznaczonej numerem referencyjnym DZMgłsp59/2016
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Bliższe informacje można uzyskać pod nr tel. (0-22) 36 92 320, 36 92 207, 36 92 426
Wzór wymaganych oświadczeń udostępniony jest na stronie internetowej: https://bip.mos.gov.pl/praca/wzory-oswiadczen/
W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji.
Ministerstwo Środowiska zaprasza do udziału w naborze również osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno-technicznego stanowiska pracy).
Oferty przesłane po terminie, nie będą rozpatrywane.
Techniki i metody naboru:
• weryfikacja formalna nadesłanych ofert
• test wiedzy w zakresie wymagań niezbędnych
• sprawdzian znajomości języka angielskiego
• zadanie praktyczne typu case study
• rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu behawioralnego
Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „Dokumenty i oświadczenia niezbędne”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia (akceptujemy jedynie oświadczenia zgodne ze wzorem).
Przekazanie dokumentów wymienionych w części „Dokumenty i oświadczenia dodatkowe” nie jest obowiązkowe. Podkreślamy jednak, że dokumenty te będą jedyną podstawą potwierdzenia spełniania wymagań dodatkowych: doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z oceną skutków regulacji, przeszkolenia z zakresu ocen skutków regulacji, wykształcenia wyższego przyrodniczego lub administracyjnego lub z zarządzania lub z ekonomii lub studia podyplomowe z zakresu funduszy europejskich.
Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy – po analizie ofert – zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną poinformowani o terminie jego przeprowadzenia. O terminach etapów naboru kandydaci będą powiadamiani drogą elektroniczną.
Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2015 poz. 2135 z późn. zm.) jest Minister Środowiska
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.