Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 69775ARCHIWALNE z dnia 08.10.2020 r.
-
Oferty do
22
października
2020
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny specjalista
do spraw: wymiaru terytorialnego w dokumentach strategicznych
w Wydziale Wymiaru Terytorialnego w Departamencie Strategii
Warszawa
ul. Wspólna 2/4
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie analiz (m.in. społeczno-gospodarczych i terytorialnych; finansowo-ekonomicznych) na potrzeby przygotowania koncepcji rozwoju kraju z wykorzystaniem wskaźników makroekonomicznych i terytorialnych, w tym: aktualizowanie danych, analizowanie zgromadzonych danych, wnioskowanie, konsultowanie raportu/ rekomendacji, formułowanie założeń oraz analizowanie i proponowanie zmian w już realizowanych badaniach, formułowanie raportu/ rekomendacji/ informacji
- przygotowywanie dokumentów strategicznych (koncepcje, strategie, polityki, plany), w tym: aktualizowanie/ formułowanie propozycji zmian w dokumentach strategicznych, weryfikowanie/ analizowanie projektu dokumentu strategicznego, sprawdzanie zgodności dokumentu strategicznego pod kątem obecności wymiaru terytorialnego, opiniowanie dokumentów strategicznych w zakresie wymiaru terytorialnego
- badanie zgodności strategii i programów, w tym: ocena zgodności dokumentów ze strategią pod kątem wymiaru terytorialnego, weryfikowanie merytorycznego zakresu dokumentów, formułowanie propozycji i zaleceń zmian
- udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań w zakresie właściwości komórki organizacyjnej, w tym: nadzorowanie wykonania umowy, opiniowanie dokumentacji, uczestniczenie w postępowaniach jako członek komisji przetargowych, sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia, przeprowadzanie rozeznania rynku, przeprowadzanie odbioru przedmiotu umowy
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: w administracji publicznej lub w zakresie analiz dotyczących polityki terytorialnej
- wiedza z zakresu wdrażania funduszy UE
- znajomość systemu zarządzania rozwojem
- znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
- umiejętność posługiwania się danymi, wskaźnikami, umiejętność analizy i wnioskowania
- znajomość języka angielskiego na poziomie A2
- umiejętność obsługi pakietu MS Office (Word, Excel)
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Dokumenty należy przygotować w języku polskim. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski.
- CV
- kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie – w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii pisemnej informacji o zagranicznym dyplomie wydanej przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, gdy znajdą się w gronie pięciu najlepszych kandydatów
- najpóźniej w dniu rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci przekazują/uzupełniają u rekrutera wszystkie wymagane prawem oświadczenia, w tym własnoręcznie podpisane: oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Aktualny wzór oświadczeń jest dostępny pod adresem: https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/jak-do-nas-aplikowac-MIIR
- Niedostarczenie tych dokumentów w wyznaczonym terminie jest jednoznaczne z rezygnacją z naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 22.10.2020
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Zachęcamy do skorzystania z aplikowania online ale dopuszczamy również tradycyjną/papierową formę składania aplikacji.
Dokumenty można wówczas przynieść lub wysłać na adres:
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej
Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi
ul. Wspólna 2/4
00-926 Warszawa
z dopiskiem na aplikacji oraz w tytule maila: 81 DSR
Kancelaria czynna w godz. 8.15-16.15
APLIKUJ ONLINE KLIKAJĄC W LINK:
https://miir.hrsys.pl/praca/miir/81-DSR
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Administratorem Państwa danych osobowych jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej.
Minister zbiera i przetwarza Państwa dane osobowe w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w celu udziału w kolejnych naborach, w celach archiwizacyjnych oraz w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit a, c i f oraz art. 9 ust. 2 lit b RODO.
Pełna informacja dotycząca zasad przetwarzania Państwa danych osobowych w tym przysługujących Państwu uprawnień dostępna jest na stronie internetowej Ministerstwa (a bezpośrednio pod adresem): https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/jak-do-nas-aplikowac-MIIR
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/praca-w-ministerstwie-MIIR lub uzyskać w zakresie merytorycznym pod nr tel. (0-22) 273 75 97, zaś w zakresie przebiegu procesu rekrutacyjnego pod nr tel.: (0-22) 273 72 98
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności/rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie po zakończeniu rekrutacji.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej.
Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań formalnych jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą.