Urząd Zamówień Publicznych w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 68910ARCHIWALNE z dnia 19.09.2020 r.

  • Oferty do
    5

    października

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny specjalista

ds. informatycznych w Biurze Organizacyjno-Finansowym



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa

WARUNKI PRACY

• kontakty z klientem zewnętrznym, • zagrożenie korupcją, • miejsce pracy: I piętro, drzwi wewnętrzne i do pokoi biurowych o szer. 90 cm bez progów, • Urząd Zamówień Publicznych wynajmuje 4 piętra w budynku 8-piętrowym, • na każdym piętrze wynajmowanej przez Urząd powierzchni znajduje się toaleta dla osób niepełnosprawnych, • w budynku jest 5 wind, • wejście do budynku przez drzwi dwuskrzydłowe, • budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Pracownikom oferujemy m.in.: • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, • dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy, • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka), • możliwość dofinansowania do zakupu okularów lub soczewek korekcyjnych do pracy przy komputerze, • wsparcie w podnoszeniu kwalifikacji zawodowych, • pakiet socjalny (np. dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskooprocentowane pożyczki na cele mieszkaniowe, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach), • możliwość wykupienia dodatkowego ubezpieczenia na życie, • miłą atmosferę pracy.

ZAKRES ZADAŃ

  • wdrażanie projektów, nowych technologii, aplikacji i procedur organizacyjnych w zakresie zadań wydziału i biura,
  • koncepcyjne opracowywanie rozwiązań problemów informatycznych oraz analiza potrzeb w zakresie ciągłego podnoszenia standardów bezpieczeństwa sieci teleinformatycznej, ocena ryzyka,
  • raportowanie i przeciwdziałanie anomaliom i naruszeniom zasad bezpieczeństwa,
  • administrowanie systemami informatycznymi, rozwijanie i utrzymywanie infrastruktury teleinformatycznej poprzez jej ulepszanie i aktualizację,
  • monitorowanie środowiska teleinformatycznego, reagowanie na awarie i zgłoszenia, kontrolowanie pracy urządzeń sieciowych,
  • prowadzenie działań w zakresie zapewnienia bezawaryjnej pracy urządzeń informatycznych Urzędu,
  • współuczestniczenie w przygotowywaniu opisu przedmiotu zamówienia publicznego z obszaru IT,
  • przeprowadzanie szkoleń i instruktażu dla pracowników z zakresu obsługi komputera i aplikacji będących w posiadaniu Urzędu.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • 3 lata doświadczenia w administrowaniu systemami informatycznymi
  • 3 lata doświadczenia w obsłudze serwerów WWW, MTA, DNS, DHCP i serwerów plików
  • 3 lata doświadczenia w zakresie implementacji i utrzymania bezpieczeństwa systemowego i teleinformatycznego sieci
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie wystarczającym do czytania i rozumienia dokumentacji technicznych oraz posługiwania się anglojęzycznymi stronami internetowymi
  • Teoretyczna i praktyczna wiedza o lokalnych sieciach informatycznych i Internecie
  • Znajomość konfiguracji i obsługi systemów operacyjnych Windows
  • Znajomość rozwiązań opartych na Active Directory
  • Podstawowe umiejętności programistyczne (HTML)
  • Umiejętność diagnozowania oraz rozwiązywania problemów w systemach Windows
  • Umiejętność sprawnego rozwiązywania zagrożeń i problemów sieci
  • Znajomość zagadnień baz danych, takich jak Microsoft SQL Server, MySQL
  • Umiejętność rozwiązywania problemów
  • Umiejętność organizowania pracy
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie wyższe o profilu informatycznym, elektronicznym lub pokrewnym
  • Doświadczenie w zarządzaniu systemami ERP
  • Doświadczenie w zarządzaniu sieciami komputerowymi
  • Doświadczenie w zarządzaniu kontami i uprawnieniami użytkowników
  • Wiedza o systemie zamówień publicznych
  • Asertywność
  • Radzenie sobie ze stresem

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających wymagane 3 lata doświadczenia w administrowaniu systemami informatycznymi (świadectwa pracy, zaświadczenia, zakresy obowiązków lub inne, z których wynika doświadczenie w wymaganym obszarze i czas jego trwania)
  • Kopie dokumentów potwierdzających wymagane 3 lata doświadczenia w obsłudze serwerów WWW, MTA, DNS, DHCP i serwerów plików (świadectwa pracy, zaświadczenia, zakresy obowiązków lub inne, z których wynika doświadczenie w wymaganym obszarze i czas jego trwania)
  • Kopie dokumentów potwierdzających wymagane 3 lata doświadczenia w zakresie implementacji i utrzymania bezpieczeństwa systemowego i teleinformatycznego sieci (świadectwa pracy, zaświadczenia, zakresy obowiązków lub inne, z których wynika doświadczenie w wymaganym obszarze i czas jego trwania)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia wyższego o profilu informatycznym, elektronicznym lub pokrewnym
  • Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia w zarządzaniu systemami ERP
  • Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia w zarządzaniu sieciami komputerowymi
  • Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia w zarządzaniu kontami i uprawnieniami użytkowników

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 05.10.2020
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Zamówień Publicznych
    ul. Postępu 17A
    02-676 Warszawa

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator: Administratorem danych osobowych jest Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa.
  • Inspektor ochrony danych: w sprawach danych osobowych można się kontaktować z inspektorem ochrony danych:
    - Urząd Zamówień Publicznych, ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa;
    - e-mail: IOD@uzp.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.
  • Informacje o odbiorcach danych: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
  • Uprawnienia:
    - prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    - prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    - prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    - prawo do usunięcia danych osobowych: - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    - art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    - art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    - art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych: podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.


Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do UZP – w przypadku złożenia oferty drogą pocztową za datę złożenia oferty uważa się datę jej wpływu do Urzędu Zamówień Publicznych).
Oferta powinna zawierać w liście motywacyjnym wskazanie stanowiska, komórki organizacyjnej i numeru ogłoszenia, o które ubiega się kandydatka/kandydat.
Oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu muszą być podpisane własnoręcznie i opatrzone datą.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Kandydatki/kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie.
Przekazanie dokumentów wymienionych w części „Dokumenty i oświadczenia dodatkowe” nie jest obowiązkowe, lecz będzie stanowiło potwierdzenie spełnienia wymagań dodatkowych przez kandydatkę/kandydata.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Wzór oświadczeń zamieszczony jest na stronie internetowej: https://uzp.bip.gov.pl/wzor-oswiadczen-dla-kandydatow/wzor-oswiadczen-dla-kandydatow-do-korpusu-sluzby-cywilnej-w-uzp.html
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 458 78 54.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 2712

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Urząd Zamówień Publicznych w Warszawie

Udostępnił: Aneta Kasza

Komórka organizacyjna: Biuro Organizacyjno-Finansowe

Wprowadzono: 19.09.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×