Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 68388ARCHIWALNE z dnia 10.09.2020 r.

  • Oferty do
    24

    września

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny specjalista

do spraw: prowadzenia postępowań kontrolnych i pokontrolnych, w tym postępowań administracyjnych oraz postępowań interwencyjnych w zakresie rynku usług pocztowych

w Wydziale Kontroli Pocztowej w Departamencie Rynku Pocztowego



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

01-211 Warszawa, ul. Giełdowa 7/9

WARUNKI PRACY

- praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie; - budynek przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami; - praca w pokoju, który jest klimatyzowany; - narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy; - praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu; - permanentna obsługa klientów zewnętrznych; - praca w terenie; - zagrożenie korupcją; - rotacyjna praca zdalna w okresie zagrożenia epidemicznego; - dogodna lokalizacja w nowoczesnej przestrzeni biurowej, blisko stacji Metra Rondo Daszyńskiego; - ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczynania pracy pomiędzy godziną 7:00, a 9:00); - możliwość wykonywania pracy w formie telepracy w określone dni tygodnia; - dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka"), nagrody jubileuszowe, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy); - bogaty pakiet szkoleń, dofinansowanie nauki języka i studiów; - spotkania okolicznościowe dla pracowników i ich rodzin (np. Rodzinny Piknik Naukowo- Sportowy, impreza mikołajkowa itp.); - pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku i kart Multisport, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach; - możliwość wykupienia pakietu medycznego w preferencyjnej cenie (prywatna opieka medyczna dla pracowników i ich rodzin) i grupowego ubezpieczenia na życie; - parking dla rowerów; - pokój Rodzica z dzieckiem w sytuacjach potrzeby zapewnienia dziecku opieki.

ZAKRES ZADAŃ

  • przygotowywanie kontroli, w tym planu kontroli, metodologii, poleceń i wytycznych prowadzonych postępowań kontrolnych (w tym zlecanych Delegaturom) oraz przeprowadzanie kontroli i opracowywanie wyników kontroli oraz analizowanie i ocenianie materiału dowodowego zebranego w toku prowadzonych kontroli i postępowań pokontrolnych w zakresie: działalności pocztowej prowadzonej na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych, a także zgodności jej wykonywania z warunkami wymaganymi dla wykonywania działalności pocztowej na podstawie wpisu do rejestru, wykrywania działalności prowadzonej bez wpisu do rejestru operatorów pocztowych, działalności pocztowej operatora wyznaczonego, obowiązku umieszczania oddawczych skrzynek pocztowych;
  • podejmowanie interwencji i prowadzenie postępowań wyjaśniających w sprawach dotyczących funkcjonowania rynku usług pocztowych (z urzędu lub na wniosek użytkowników korzystających z tych usług lub operatorów pocztowych), a także w związku ze złożonymi skargami, wnioskami;
  • prowadzenie postępowań pokontrolnych, w tym postępowań administracyjnych, w zakresie rynku usług pocztowych;
  • prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie nakładania kar pieniężnych w sprawach należących do właściwości Wydziału;
  • uczestniczenie w opiniowaniu projektów regulaminów świadczenia usług powszechnych i projektów zmian do obowiązujących regulaminów oraz projektów regulaminów dostępu do elementów infrastruktury pocztowej i projektów zmian do obowiązujących regulaminów w zakresie należącym do właściwości Wydziału.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe administracyjne lub prawnicze;
  • doświadczenie zawodowe: związanego z postępowaniami administracyjnymi lub kontrolnymi
  • znajomość przepisów ustaw: Prawo pocztowe wraz z aktami wykonawczymi, o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, Kodeks postępowania administracyjnego, o dostępie do informacji publicznej;
  • znajomość przepisów dotyczących: prowadzenia działalności gospodarczej, w szczególności Prawa przedsiębiorców, ochrony praw konsumentów.
  • umiejętność: interpretacji przepisów prawa oraz ich stosowania w praktyce, weryfikowania i analizowania zebranego materiału dowodowego oraz jego oceny w celu opracowywania analiz i wyników kontroli;
  • posiadanie kompetencji: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne, orientacja na klienta/interesanta;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczanie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru;
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 24.09.2020
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Komunikacji Elektronicznej
    Biuro Administracji
    ul. Giełdowa 7/9
    01-211 Warszawa
    z dopiskiem „główny specjalista DRP/WKP/8”
    Dokumenty można złożyć również za pomocą Platformy Usług Elektronicznych
    (adres: https://pue.uke.gov.pl) lub pocztą elektroniczną na adres: rekrutacja@uke.gov.pl.

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Administratorem danych osobowych przetwarzany w ramach procesu rekrutacji jest Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej z siedzibą w Warszawie,
ul. Giełdowa 7/9, 01-211 Warszawa. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych są dostępne na stronie
www UKE pod adresem www.bip.uke.gov.pl/rekrutacja/. 

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami do udziału w naborze. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty spełniające wymagania formalne, to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty, z wyjątkiem oferty wybranej/go kandydatki/kandydata, zostaną zniszczone.
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną, wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowane/zakwalifikowani do udziału w naborze są zobowiązane/zobowiązani do dostarczenia oryginałów oświadczeń przed dniem naboru w formie przesyłki listowej lub poprzez platformę e-usług lub pue.uke.gov.pl
Zachęcamy do skorzystania ze wzoru oświadczeń znajdujących się na stronie http://bip.uke.gov.pl/rekrutacja/.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto składa się z wynagrodzenia zasadniczego
w wysokości 4 876,70 zł (mnożnik kwoty bazowej: 2,4) oraz dodatku za wysługę lat
w wysokości od 5% do 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego, uzależnionego
od stażu pracy.
Podczas naboru zastosowane zostaną następujące metody i techniki naboru:
■   sprawdzenie ofert pod względem spełniania wymogów formalnych;
■   rozmowa kwalifikacyjna online (weryfikacja wiedzy, kompetencji miękkich)
Informacje o naborze można uzyskać pod nr telefonu: (22) 53 49 227 oraz pod adresem poczty elektronicznej rekrutacja@uke.gov.pl.



Liczba odwiedzin: 3011

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie

Udostępnił: Małgorzata Skurczyńska

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 10.09.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×