Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 67957ARCHIWALNE z dnia 29.08.2020 r.
-
Oferty do
11
września
2020
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny specjalista
w Zespole Strategii i Analiz w Biurze Obsługi Pełnomocnika Rządu do spraw Strategicznej Infrastruktury Energetycznej
Warszawa
ul. Wspólna 2/4
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie analiz m.in. finansowo-ekonomicznych i zarządczo-organizacyjnych na potrzeby nadzoru nad kontrolowanymi podmiotami
- Prowadzenie analiz (m.in. społeczno-gospodarczych; finansowo-ekonomicznych; zarządczo-organizacyjnych na potrzeby przygotowania dokumentów strategicznych/ polityk)
- Przygotowywanie dokumentów strategicznych (w tym: koncepcje, strategie, polityki, plany) sektora energetycznego w Polsce
- Monitorowanie procesu przygotowania i realizacji inwestycji prowadzonych przez spółki Skarbu Państwa, w tym inwestycji dofinansowywanych z POIŚ 2014-2020. Identyfikowanie problemów i zagrożeń w procesie realizacji przez spółki poszczególnych projektów w ramach programu POIŚ oraz przygotowywanie propozycji rekomendacji działań naprawczych
- Realizowanie uprawnień akcjonariusza/ udziałowca w spółkach prawa handlowego oraz przedsiębiorstwach państwowych w zakresie inwestycyjno – technicznym, w tym: ; rozpatrywanie i opiniowanie pod kątem inwestycyjno – technicznym wniosków na walne zgromadzenia oraz przygotowywanie projektów stanowisk dla Ministra dotyczących sposobu głosowania uchwał, monitorowanie działalności podmiotów, opracowywanie zbiorczych informacji dotyczących działalności podmiotów, przygotowywanie propozycji rozstrzygnięć dotyczących poprawy funkcjonowania podmiotów, opiniowanie dokumentów (m. in. sprawozdania, plany inwestycyjne).
- Współpraca z ekspertami oraz instytucjami krajowymi i zagranicznymi w zakresie strategii energetycznej
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe w dziedzinie nauk ekonomicznych lub technicznych lub w obszarze nauk ścisłych
- doświadczenie zawodowe: w zakresie badań i rozwoju, nadzorowania inwestycji lub w obszarze przygotowywania dokumentów o charakterze strategicznym, analiz, opracowań
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- znajomość zasad funkcjonowania polskiego i europejskiego sektora energetycznego
- wiedza w zakresie nadzoru korporacyjnego nad spółkami Skarbu Państwa
- wiedza z zakresu zarządzania projektami
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność, myślenie analityczne, umiejętność wystąpień publicznych
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Dokumenty należy przygotować w języku polskim. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski.
- CV
- kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie – w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii pisemnej informacji o zagranicznym dyplomie wydanej przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej
- najpóźniej w dniu rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci przekazują/uzupełniają u rekrutera wszystkie wymagane prawem oświadczenia, w tym własnoręcznie podpisane: oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Aktualny wzór oświadczeń jest dostępny pod adresem: https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/jak-do-nas-aplikowac-MIIR
- Niedostarczenie tych dokumentów w wyznaczonym terminie jest jednoznaczne z rezygnacją z naboru
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 11.09.2020
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Zachęcamy do skorzystania z aplikowania online ale dopuszczamy również tradycyjną/papierową
formę składania aplikacji.
Dokumenty można wówczas przynieść lub wysłać na adres:
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej
Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi
ul. Wspólna 2/4
00-926 Warszawa
z dopiskiem na aplikacji oraz w tytule maila: 71 BP
Kancelaria czynna w godz. 8.15-16.15
APLIKUJ ONLINE KLIKAJĄC W LINK:
https://miir.hrsys.pl/praca/miir/71-BP
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Administratorem Państwa danych osobowych jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej.
Minister zbiera i przetwarza Państwa dane osobowe w celu przeprowadzenia postępowania
rekrutacyjnego, w celu udziału w kolejnych naborach, w celach archiwizacyjnych oraz w celu
ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit a, c i f oraz art. 9 ust. 2 lit b RODO.
Pełna informacja dotycząca zasad przetwarzania Państwa danych osobowych w tym przysługujących
Państwu uprawnień dostępna jest na stronie internetowej Ministerstwa (a bezpośrednio pod
adresem): https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/jak-do-nas-aplikowac-MIIR
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/praca-w-ministerstwie-MIIR lub uzyskać w zakresie merytorycznym pod nr tel. (22) 273 71 58, zaś w zakresie przebiegu procesu rekrutacyjnego pod nr tel. (22) 273 88 59.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności/rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie po zakończeniu rekrutacji.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej.
Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań formalnych
jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania
określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą.