Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 67727ARCHIWALNE z dnia 27.08.2020 r.
-
Oferty do
7
września
2020
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny specjalista
do spraw: budżetu środków europejskich i budżetu państwa (współfinansowanie) części 15 - Sądy powszechne i części 37 - Sprawiedliwość
w Wydziale Budżetu w Departamencie Budżetu i Efektywności Finansowej
Warszawa
Ministerstwo Sprawiedliwości
Al. Ujazdowskie 11
00-950 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Realizowanie wszystkich wymaganych od dysponenta części 15 Sądy powszechne i części 37 Sprawiedliwość - ustawą o finansach publicznych i przepisach wykonawczych do niej — zadań w zakresie budżetu środków europejskich oraz budżetu państwa (w zakresie współfinansowania projektów z udziałem środków Unii Europejskiej);
- Opracowanie, zgodnie z notą budżetową, materiałów do projektu budżetu państwa w zakresie współfinansowania projektów z udziałem środków Unii Europejskiej w perspektywie krótko- i długookresowej
- Opracowywanie dokumentów sprawozdawczych w zakresie realizacji wydatkowania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, w tym sporządzanie sprawozdań RB-28 UE i RB-28 Programy — miesięczne/roczne sprawozdanie z wykonania planu wydatków budżetu państwa i wydatków budżetu środków europejskich w zakresie programów realizowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej i innych źródeł zagranicznych w systemie TREZOR w ramach części 15 Sądy powszechne i części 37 Sprawiedliwość
- Opracowywanie wniosków o uruchomienie rezerwy celowej budżetu państwa oraz wniosków o zapewnienie/wniosków o aktualizację zapewnienia finansowania poszczególnych zadań realizowanych w ramach projektów współfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej i innych źródeł zagranicznych w ramach części 15 Sądy powszechne i części 37 Sprawiedliwość
- Planowanie w perspektywie krótko- i długookresowej, na podstawie informacji otrzymanych od komórek organizacyjnych Ministerstwa Sprawiedliwości oraz jednostek podległych realizujących projekty, które są współfinansowane ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz innych źródeł zagranicznych w ramach części 15 Sądy powszechne i części 37 Sprawiedliwość
- Opracowywanie aktualizacji Wieloletniego Planu Finansowego Państwa dla właściwych części budżetu środków europejskich i budżetu państwa w zakresie współfinansowania projektów z udziałem środków Unii Europejskiej oraz przedstawianie informacji o jego realizacji w sposób i terminach określonych w ustawie o finansach publicznych;
- Przygotowywanie wniosków wynikających z uprawnień dysponenta właściwych części budżetu, w zakresie dokonywania przeniesienia wydatków między rozdziałami i paragrafami klasyfikacji wydatków w ramach budżetu środków europejskich i budżetu państwa;
- Dokonywanie analizy finansowej stanu wydatkowania środków z Unii Europejskiej i innych źródeł zagranicznych w celu bieżącego monitorowania stanu środków finansowych w podziale na poszczególne programy, priorytety, projekty, zadania i paragrafy klasyfikacji budżetowej w ramach części 15 Sądy powszechne i części 37 Sprawiedliwość
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku ekonomia
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata na stanowiskach związanych z planowaniem i realizacją budżetu środków europejskich oraz budżetu państwa w jednostkach sektora finansów publicznych
- przeszkolenie z zakresu finansów publicznych
- znajomość przepisów dotyczących finansów publicznych i rachunkowości budżetowej
- umiejętność sporządzania analiz z wykonania budżetu
- umiejętność obsługi komputera, w tym bardzo dobra znajomość programu Excel
- doskonalenie zawodowe, identyfikacja z misją urzędu, myślenie analityczne, otwartość na zmiany, pozytywne podejście do klienta, radzenie sobie z presją, umiejętność współpracy, zorientowanie na osiąganie celów
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 lata w pracy na stanowiskach związanych z funduszami europejskimi
- znajomość przepisów i wytycznych Ministerstwa Rozwoju w zakresie wdrażania programów realizowanych z udziałem środków pochodzących z budżetu UE
- przeszkolenia z zakresu ustawy Prawo zamówień publicznych oraz rozliczania projektów finansowanych z budżetu środków europejskich i budżetu państwa
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów jednoznacznie potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, opisy stanowisk, zakresy czynności, zaświadczenia i inne, potwierdzające wymagany w ogłoszeniu okres i obszar doświadczenia zawodowego)
- Kopia dokumentu potwierdzającego ukończenie wymaganego szkolenia
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań dodatkowych (fakultatywnie).
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 07.09.2020
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Sprawiedliwości
Biuro Dyrektora Generalnego
Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Al. Ujazdowskie 11
00-950 Warszawa
Z podaniem na kopercie numeru ogłoszenia
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Ministerstwo Sprawiedliwości z siedzibą w Warszawie przy Al. Ujazdowskich 11, tel.: 22 521 28 88
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@ms.gov.pl
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Kandydatki/kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne, zostaną powiadomieni o terminie kolejnego etapu naboru mailem lub telefonicznie. Etapy naboru: test wiedzy, sprawdzian umiejętności, rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
List motywacyjny oraz oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
Oferty niespełniające wymagań formalnych i oferty kandydatów niewyłonionych zostaną zniszczone komisyjnie w terminie 14 dni od zakończenia naboru.
Zainteresowanych zachęcamy do zapoznania się z załącznikiem nr 2 do Zarządzenia Dyrektora Generalnego Ministerstwa Sprawiedliwości nr 51/2015 z dnia 30 kwietnia 2015 r., określającym zasady naboru oraz warunki zakwalifikowania do kolejnych etapów naboru, a także skorzystania z formularza aplikacyjnego oraz oświadczeń w zakładce „oferty pracy” na stronie www.ms.gov.pl
Do udziału w naborze zachęcamy osoby niepełnosprawne.
Informacje dodatkowe pod nr. tel. (22) 52 12 743.