Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 6567ARCHIWALNE z dnia 15.12.2016 r.
-
Oferty do
25
grudnia
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny specjalista
do spraw: obsługi legislacyjnej
w Wydziale Regulacji Cyfrowych Departamentu Prawnego
Warszawa
Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- koordynowanie prowadzenia procesu legislacyjnego projektów założeń projektów ustaw, projektów ustaw, projektów rozporządzeń i projektów zarządzeń (pozostających we właściwości MC) o strategicznym znaczeniu z punktu widzenia informatyzacji administracji publicznej oraz regulacji związanych z realizacją Programu Zintegrowanej Informatyzacji Państwa;
- koordynowanie opracowywania i przedstawianie stanowisk Ministra do projektów dokumentów rządowych będących przedmiotem rozpatrzenia przez Komitet Rady Ministrów do spraw Cyfryzacji;
- opiniowanie projektów dokumentów rządowych, w szczególności pod kątem zgodności ze strategicznymi kierunkami informatyzacji Państwa;
- opracowywanie projektów odpowiedzi Ministra na interpelacje poselskie, zapytania dziennikarskie i zapytania złożone na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej, w zakresie spraw pozostających we właściwości Wydziału Regulacji Cyfrowych;
- udział w opracowywaniu projektów stanowisk Rządu do poselskich, senackich i prezydenckich projektów ustaw.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe magisterskie prawnicze
- doświadczenie zawodowe: 3 lata w obszarze legislacji w administracji publicznej
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
- znajomość podstaw ustrojowych funkcjonowania państwa;
- znajomość zasad techniki prawodawczej;
- znajomość zasad opracowywania, uzgadniania i ogłaszania aktów normatywnych;
- znajomość przepisów z zakresu informatyzacji podmiotów realizujących zadania publiczne, w tym elektronicznej administracji;
- umiejętność argumentowania;
- zdolność analizy i syntezy informacji;
- umiejętność współpracy w zespole;
- umiejętność skutecznego komunikowania się;
- umiejętność organizacji pracy własnej;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze informatyzacji
- ukończona aplikacja legislacyjna albo studia podyplomowe z zakresu legislacji;
- znajomość zagadnień związanych ze standardami informatycznymi;
- umiejętność pracy pod presją czasu.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 25.12.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa
z wyraźnym dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym:
„Główny specjalista/WRC/DP/MC ”
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zwarte w niniejszym ogłoszeniu.
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Dokumenty złożone
w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://nabory.kprm.gov.pl, http://mc.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 556 84 74.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.