Ministerstwo Finansów w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 64927ARCHIWALNE z dnia 30.06.2020 r.
-
Oferty do
7
sierpnia
2020
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny specjalista
do spraw: obsługi incydentów bezpieczeństwa informacji
w Wydziale Zarządzania Incydentami Bezpieczeństwa i Analiz, Departament Bezpieczeństwa i Ochrony Informacji
Warszawa
Ministerstwo Finansów
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Pełnienie roli centralnego punktu zgłaszania incydentów bezpieczeństwa informacji i uruchamianie procesu obsługi incydentów przez właściwe komórki organizacyjne Ministerstwa i jednostek organizacyjnych.
- Opracowywanie i utrzymanie procedur reagowania na incydenty bezpieczeństwa informacji.
- Zarządzanie systemami do obsługi incydentów poprzez monitorowanie procesu obsługi incydentów przez właściwe komórki organizacyjne Ministerstwa i jednostki organizacyjne oraz wykonywanie cyklicznych raportów w tym zakresie.
- Dokonywanie analiz wyników monitorowania zagrożeń identyfikowanych w systemach teleinformatycznych Ministerstwa oraz centralnej infrastrukturze teleinformatycznej i przekazywanie wniosków i analiz kierownictwu DB.
- Udział w audytach bezpieczeństwa informacji przetwarzanych w systemach teleinformatycznych w Ministerstwie i jednostkach organizacyjnych.
- Opiniowanie dokumentacji bezpieczeństwa w systemach informatycznych resortu finansów.
- Publikowanie i aktualizacja w Intranet MF dokumentów dotyczących funkcjonowania i realizacji zadań wydziału.
- Udział w organizacji i prowadzeniu szkoleń w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego w resorcie finansów.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: w obszarze bezpieczeństwa informacji
- Przeszkolenie: w zakresie sieci i systemów operacyjnych Windows
- Przeszkolenie: w zakresie technologii zabezpieczeń systemów IT
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodne formułowanie pisemnych i ustnych wypowiedzi w zakresie realizowanych zadań
- Znajomość standardów z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego
- Znajomość zagadnień związanych z audytem bezpieczeństwa systemów informatycznych
- Znajomość zagadnień architektury systemów informatycznych
- Umiejętność wyciągania wniosków i proponowania rozwiązań
- Umiejętność analizowania informacji
- Umiejętność komunikacji
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: w obszarze związanym z bezpieczeństwem systemów informatycznych
- Przeszkolenie: Audytor Wiodący PN ISO/IEC 27001
- Przeszkolenie: znajomość norm z rodziny ISO/IEC 27000
- Przeszkolenie: znajomość norm z rodziny ISO/IEC 31000
- Przeszkolenie: znajomość normy ISO/IEC 22301
- Przeszkolenie: Incident Response Manager
- Wiedza z zakresu ITIL v.3
- Wiedza w zakresie zarządzania dostępem do systemów teleinformatycznych
- Wiedza w zakresie opracowywania i wdrażaniu procedur związanych z bezpieczeństwem teleinformatycznym
- Znajomość zagadnień z zakresu Infrastruktury Klucza Publicznego (PKI)
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów czynności, referencji lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres i obszar zatrudnienia)
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych w zakresie przeszkoleń
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów czynności, referencji lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres i obszar zatrudnienia)
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych w zakresie przeszkoleń
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 07.08.2020
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Zachęcamy do aplikowania on-line.
Dokumenty można także przynieść lub wysłać na adres:
Ministerstwo Finansów
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
z dopiskiem: Oferta pracy – 2020/085/DB
LINK DO APLIKOWANIA ON-LINE:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=25028214a5a443d1996fdbfc037960e2
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego:
- Kontakt do inspektora ochrony danych:
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych:
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z ograniczoną sprawnością.
CV ORAZ OŚWIADCZENIA ZŁOŻONE PRZEZ KANDYDATKĘ/KANDYDATA MUSZĄ BYĆ OPATRZONE WŁASNORĘCZNYM PODPISEM KANDYDATKI/KANDYDATA, A OŚWIADCZENIA DODATKOWO DATĄ ICH SPORZĄDZENIA.
Ministerstwo zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z kandydatami, którzy spełnią weryfikację formalną.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Ministerstwa Finansów pod adresem: https://www.gov.pl/web/finanse/wzory-oswiadczen
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel.: (22) 694 55 57
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane
z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.