Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 64702ARCHIWALNE z dnia 26.06.2020 r.

  • Oferty do
    7

    lipca

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny specjalista

do spraw: współpracy w zakresie polityki senioralnej

w Samodzielnym Stanowisku Pracy ds. Strategii i Współpracy (Międzysektorowej i Międzynarodowej) w Departamencie Polityki Senioralnej



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00-513 Warszawa

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego. Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Budynek przy ul. Brackiej 4 jest częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Z uwagi na konstrukcję budynku utrudnione jest poruszanie się w nim osób niepełnosprawnych. W budynku brak jest windy umożliwiającej wjazd osobie na wózku inwalidzkim. W budynku znajduje się łazienka dostosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • analizowanie efektywności rozwiązań prawno-instytucjonalnych obowiązujących w obszarze (długofalowej) polityki senioralnej,
  • wypracowywanie i współdziałanie w opracowywaniu projektów standardów usług socjalnych udzielanych osobom starszym, udział w ich doskonaleniu oraz nadzorze nad ich wdrażaniem,
  • inicjowanie badań naukowych i analitycznych oraz prognoz dotyczących wybranych obszarów i warunków życia osób starszych i proponowanie koniecznych zmian w oparciu o uzyskiwane rezultaty badań i wyniki analiz statystycznych z zakresu populacji osób starszych,
  • nadzorowanie spójności pomiędzy założeniami strategicznych działań administracji rządowej a opracowanymi i realizowanymi przez regionalne samorządy terytorialne strategiami rozwoju regionów w zakresie problematyki senioralnej, wykluczenia społecznego i marginalizacji społecznej osób starszych,
  • udział w przedsięwzięciach i wydarzeniach dotyczących tematyki senioralnej, współpracy wewnątrz- i międzypokoleniowej oraz aktywnego i zdrowego starzenia się seniorów,
  • realizacja zadań i programów kierowanych do seniorów we współpracy z właściwymi organami administracji publicznej, organizacjami pozarządowymi i instytucjami,
  • monitorowanie i ocena realizacji zadań wynikających ze strategii polityki senioralnej określonych w długookresowych krajowych strategiach i programach,
  • reprezentowanie Departamentu/Ministerstwa na konferencjach, sejmikach, spotkaniach i naradach (w tym spotkaniach międzynarodowych i zagranicznych) z zakresu tematyki senioralnej.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku administracja lub polityka społeczna
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata w jednostkach sektora finansów publicznych, w tym co najmniej 1 rok w obszarze polityki społecznej
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (co najmniej na poziomie B2)
  • Znajomość ustawy o osobach starszych
  • Znajomość ustawy o pomocy społecznej
  • Wiedza z zakresu ogólnej problematyki społeczno-ekonomicznej
  • Znajomość polityki społecznej w zakresie osób starszych
  • Komunikatywność
  • Umiejętność współpracy
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Umiejętność obsługi komputera: MS OFFICE
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka obcego na wymaganym poziomie lub oświadczenie o znajomości języka obcego na wymaganym poziomie.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 07.07.2020
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
    Biuro Dyrektora Generalnego
    ul. Nowogrodzka 1/3/5
    00-513 Warszawa
    z wyraźnym dopiskiem w liście motywacyjnym i na kopercie: DAS-4

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie, jednak bez podania wymaganych danych osobowych nie jest możliwy udział w naborze.

Administrator danych i kontakt do niego: Minister Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej; adres siedziby administratora: ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00-513 Warszawa; info@mrpips.gov.pl 

Kontakt do inspektora ochrony danych: iodo@mrpips.gov.pl lub na adres siedziby administratora.

Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

Informacje o odbiorcach danych: dane osobowe mogą być ujawniane innym podmiotom na podstawie przepisów prawa. Administrator nie będzie przekazywał danych osobowych do państwa trzeciego lub do organizacji międzynarodowej.

Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz przez okres wynikający z przepisów o archiwizacji.

Podstawa prawna przetwarzania danych: ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz Kodeks pracy w związku z art. 6 ust 1 lit. c) RODO.

Uprawnienia: prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, prawo żądania od administratora danych dostępu do danych i ich sprostowania.

W trakcie przetwarzania danych osobowych nie dochodzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Etapy, metody oraz techniki naboru:
­- weryfikacja aplikacji pod względem spełniania wymagań formalnych,
­- sprawdzian wiedzy lub umiejętności.

Oferujemy:
- umowę o pracę (umowa na zastępstwo), ciekawe zadania, pracę w dużej organizacji, doskonalenie zawodowe.

Proponowany mnożnik kwoty bazowej stanowiący wynagrodzenie zasadnicze dla stanowiska wynosi 2,6.

Uwagi dotyczące wymaganych dokumentów i oświadczeń:
­- oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie:
https://www.gov.pl/web/rodzina/bip-oswiadczenie-dla-potrzeb-naborow ,
­- oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie,
­- dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni,
­- w przypadku ukończenia studiów wyższych lub uzyskania tytułu zawodowego na uczelni zagranicznej, prosimy o dołączenie do aplikacji kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu,
­- w przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego,
­- spełnienie wymagania w zakresie długości doświadczenia zawodowego należy udokumentować kopiami dokumentów jednoznacznie potwierdzającymi zamknięty okres świadczenia pracy (m. in. kopiami świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, zaświadczeń potwierdzających świadczenie pracy w ramach umów cywilnoprawnych lub wolontariatu/staży/praktyk). Umowy o pracę, umowy cywilnoprawne nie są dokumentami potwierdzającymi okresy doświadczenia zawodowego.

Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji.

Oferty można składać w godzinach pracy Urzędu (8:15-16:15).

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się drogą elektroniczną lub telefonicznie z osobami, które spełniają wymagania formalne.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 661-13-63, 22 661-13-64 lub 22 661-14-65.



Liczba odwiedzin: 3155

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie

Udostępnił: Mariola Szmulska

Komórka organizacyjna: BDG

Wprowadzono: 26.06.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×