Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 55117ARCHIWALNE z dnia 02.10.2019 r.

  • Oferty do
    22

    października

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny specjalista

do spraw: obsługi administracyjno - prawnej Departamentu

w Wydziale Obsługi Administracyjno - Prawnej w Departamencie Częstotliwości



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

ul. Giełdowa 7/9, 01-211 Warszawa

WARUNKI PRACY

- praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie; - budynek przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami; - praca w pokoju, który jest klimatyzowany; - narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy; - praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu; - zagrożenie korupcją; - zmieniający się stan prawny; - wykonywane zadania dotyczą zagadnień technicznych i ekonomicznych; - dogodna lokalizacja w nowoczesnej przestrzeni biurowej, blisko stacji Metra Rondo Daszyńskiego; - ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczynania pracy pomiędzy godziną 7:00, a 9:00); - możliwość wykonywania pracy w formie telepracy w określone dni tygodnia; - dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”), nagrody jubileuszowe, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy); - bogaty pakiet szkoleń, dofinansowanie nauki języka i studiów; - spotkania okolicznościowe dla pracowników i ich rodzin (np. Rodzinny Piknik Naukowo-Sportowy, impreza mikołajkowa itp.); - pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku i kart Multisport, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach; - możliwość wykupienia pakietu medycznego w preferencyjnej cenie (prywatna opieka medyczna dla pracowników i ich rodzin) i grupowego ubezpieczenia na życie; - parking dla rowerów; - lunch bar na terenie Urzędu; - pokój Rodzica z dzieckiem w sytuacjach potrzeby zapewnienia dziecku opieki.

ZAKRES ZADAŃ

  • przygotowuje projekty decyzji i postanowień Prezesa UKE w sprawach dotyczących:
  • dokonywania rezerwacji częstotliwości i zasobów orbitalnych po przeprowadzonych lokalnych i ogólnopolskich przetargach, aukcjach lub konkursach na rezerwacje częstotliwości oraz w sprawach zmiany, uchylenia i cofnięcia rezerwacji z urzędu;
  • unieważnienia przetargów, aukcji lub konkursów na rezerwacje częstotliwości;
  • zmiany, uchylenia i cofnięcia z urzędu pozwoleń radiowych w zakresie właściwości Departamentu;
  • ograniczenia pozostałym stronom wglądu do materiału dowodowego, jeżeli udostępnienie tego materiału grozi ujawnieniem tajemnicy przedsiębiorstwa lub innych tajemnic prawnie chronionych, w zakresie właściwości Departamentu;
  • uczestniczenie w opracowaniu koncepcji przeprowadzania lokalnych i ogólnopolskich przetargów, aukcji lub konkursów na rezerwacje częstotliwości lub zasobów orbitalnych oraz prowadzenie spraw związanych z postępowaniami konsultacyjnymi i przetargami, aukcjami lub konkursami;
  • przygotowywanie projektów odpowiedzi na wezwania do usunięcia naruszeń prawa oraz projekty stanowisk merytorycznych w zakresie odpowiedzi na skargi wniesione do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego na decyzje wydawane w Departamencie;
  • udzielanie pomocy prawnej pracownikom Departamentu w zakresie właściwości Departamentu oraz analizowanie regulacji prawnych krajowych, Unii Europejskiej i organizacji międzynarodowych oraz ich zmiany, a także orzecznictwa, w zakresie radiokomunikacji i radiodyfuzji;
  • opiniowanie i uczestniczenie w opracowywaniu projektów normatywnych aktów prawnych, w zakresie właściwości Departamentu;
  • przygotowywanie analiz i materiałów informacyjnych z zakresu gospodarki częstotliwościami oraz funkcjonowania służb radiokomunikacyjnych, we współpracy z pozostałymi wydziałami Departamentu;
  • uczestniczenie w opracowywaniu projektów wniosków o zamówienie publiczne w zakresie dotyczącym działalności Departamentu;
  • sporządzanie analiz do corocznego sprawozdania z działalności Prezesa UKE dla ministra właściwego ds. łączności, w zakresie radiokomunikacji i radiodyfuzji.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe prawnicze
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata w świadczeniu pomocy prawnej
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1;
  • znajomość przepisów ustaw: Prawo telekomunikacyjne wraz z aktem wykonawczym dotyczącym przetargu, aukcji lub konkursu na rezerwację częstotliwości lub zasobów orbitalnych, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks spółek handlowych, Kodeks cywilny, Prawo przedsiębiorców;
  • znajomość: przepisów europejskich w zakresie ram regulacyjnych dla łączności elektronicznej w UE;
  • znajomość zagadnień dotyczących konfliktu interesów oraz przeciwdziałania korupcji;
  • wiedza z zakresu technicznych i ekonomicznych aspektów dotyczących rynku telekomunikacyjnego;
  • umiejętność interpretacji przepisów prawa;
  • posiadanie kompetencji: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru;
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 22.10.2019
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Komunikacji Elektronicznej
    Biuro Administracji
    ul. Giełdowa 7/9
    01-211 Warszawa
    z dopiskiem „główny specjalista DC/WAP/1”.
    Dokumenty można złożyć również za pomocą Platformy Usług Elektronicznych
    (adres: https://pue.uke.gov.pl) lub pocztą elektroniczną na adres: rekrutacja@uke.gov.pl

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej z siedzibą w Warszawie, ul. Giełdowa 7/9, 01- 211 Warszawa. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych są dostępne na stronie www UKE pod adresem www.bip.uke.gov.pl/rekrutacja/.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty spełniające wymagania formalne, to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty, z wyjątkiem oferty wybranej/go kandydatki/kandydata, zostaną zniszczone.
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną, wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowane/zakwalifikowani do udziału w naborze
są zobowiązane/zobowiązani do dostarczenia oryginałów oświadczeń w dniu przeprowadzania naboru.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto składa się z wynagrodzenia zasadniczego
w wysokości 5750,82 zł (mnożnik kwoty bazowej: 3,0) oraz dodatku za wysługę lat w wysokości od 5% do 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego, uzależnionego od stażu pracy.
Zachęcamy do skorzystania ze wzoru oświadczeń znajdujących się na stronie http://bip.uke.gov.pl/rekrutacja/.
Podczas naboru zastosowane zostaną następujące metody i techniki naboru:
- sprawdzenie ofert pod względem spełniania wymogów formalnych;
- test wiedzy;
- test językowy;
- test kompetencyjny;
- rozmowa kwalifikacyjna.
Informacje o naborze można uzyskać pod nr telefonu: (22) 53 49 489 oraz pod adresem poczty elektronicznej rekrutacja@uke.gov.pl.
   



Liczba odwiedzin: 3713

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie

Udostępnił: Małgorzata Skurczyńska

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 02.10.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×