Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 53203ARCHIWALNE z dnia 29.08.2019 r.
-
Oferty do
11
września
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny specjalista
w Wydziale Zaopatrzenia i Majątku w Biurze Administracyjnym
Warszawa
ul. Wspólna 2/4
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie elektronicznej ewidencji i koordynowanie ruchu składników majątkowych, w tym: przyjmowanie zakupionych składników majątkowych na stan Ministerstwa i zdejmowanie (rejestrowanie i znakowanie), wystawianie niezbędnych dokumentów ruchu majątku (OT, PT, LT, IN, itp.), prowadzenie ewidencji osobistego wyposażenia pracowników Ministerstwa,
- systematyzowanie danych zawartych w systemie ewidencyjnym pod kontem sprawozdań budżetowych oraz ubezpieczeń mienia, w tym: przygotowanie zestawień oraz bilansu jednostki dotyczących majątku, zbieranie i systematyzowanie danych dot. składników majątku przeznaczonego do ubezpieczenia oraz sprzętu podlegającego opłatom administracyjnym
- prowadzenie okresowych inwentaryzacji składników majątkowych, w tym: przygotowywanie pól spisowych poprzez przegląd oznakowania i zweryfikowanie lokalizacji składników majątkowych, weryfikowanie kartotek osobistych pracowników, wsparcie logistyczne zespołów spisowych i komisji inwentaryzacyjnej
- likwidowanie i upłynnianie składników majątkowych, w tym: przegląd składników majątkowych pod kątem użyteczności, stopnia zniszczenia, przygotowywanie składników majątkowych zbędnych lub zużytych do oceny przez komisję likwidacyjną, likwidowanie zużytych bądź przekazywanie zbędnych składników majątkowych innym jednostkom budżetowym
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata w zakresie ewidencjonowania i gospodarowania składnikami majątkowymi
- praktyczna znajomość zasad rachunkowości
- praktyczna znajomość zagadnień związanych z księgowością
- praktyczna znajomość zasad ewidencji składników majątkowych, inwentaryzacji składników majątkowych
- umiejętność obsługi MS Office: Word, Excel
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne.
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV,
- kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie wymagane na stanowisku – w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii pisemnej informacji o zagranicznym dyplomie, wydanej przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej,
- kopia dokumentu potwierdzającego uprawnienia inspektora lub specjalisty ochrony przeciwpożarowej,
- najpóźniej w dniu rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci muszą dostarczyć do BZL wszystkie wymagane prawem oświadczenia, w tym własnoręcznie podpisane: oświadczenia kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Aktualny wzór oświadczeń jest dostępny pod adresem: http://www.miir.gov.pl/strony/ministerstwo/praca-w-ministerstwie/
- Niedostarczenie tych dokumentów w wyznaczonym terminie jest jednoznaczne z rezygnacją z naboru.
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 11.09.2019
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Zachęcamy do skorzystania z aplikowania online, klikając w link zamieszczony poniżej
Dopuszczamy również tradycyjną/papierową formę składania aplikacji.
Dokumenty można też przynieść lub wysłać na adres:
Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju
Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi
ul. Wspólna 2/4
00-926 Warszawa
z dopiskiem na aplikacji BA 124
https://miir.hrsys.pl/praca/miir/BA-124
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Administratorem Państwa danych osobowych jest Minister Inwestycji i Rozwoju.
Minister zbiera i przetwarza Państwa dane osobowe w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w celu udziału w kolejnych naborach, w celach archiwizacyjnych oraz w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit a, c i f oraz art. 9 ust. 2 lit b RODO
Pełna informacja dotycząca zasad przetwarzania Państwa danych osobowych w tym przysługujących Państwu uprawnień dostępna jest na stronie internetowej Ministerstwa (a bezpośrednio pod adresem):
https://www.gov.pl/web/inwestycje-rozwoj/jak-do-nas-aplikowac-MIIR
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: https://www.gov.pl/web/inwestycje-rozwoj/praca-w-ministerstwie-miir lub uzyskać w zakresie merytorycznym pod nr tel. (22) 273 85 67, zaś w zakresie dotyczącym naboru pod nr tel. (22) 273 73 19.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności/rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone/usunięte po zakończeniu rekrutacji.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej.
Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań formalnych jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą.