Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 5291ARCHIWALNE z dnia 08.11.2016 r.
-
Oferty do
18
listopada
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny specjalista
do spraw: koordynacji oraz wykonywania działań i procesów wymaganych do zapewnienia prawidłowego działania Systemów Rejestrów Państwowych
w Wydziale Infrastruktury Departamentu Infrastruktury Państwa
Warszawa
Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- koordynowanie prac związanych z administrowaniem Zintegrowaną Infrastrukturą Rejestrów na potrzeby systemów teleinformatycznych będących we właściwości Ministra właściwego do spraw informatyzacji;
- koordynacja i nadzór pracą osób (pracownicy firm zewnętrznych) wykonujących zadania w zakresie utrzymania Zintegrowanej Infrastruktury Rejestrów w celu osiągania wymaganego poziomu usług i poprawnego funkcjonowania ZIR przy jednoczesnym optymalizowaniu dostępnych zasobów;
- uczestnictwo w pracach dotyczących budowy i rozwoju wspólnych Centrów Przetwarzania Danych oraz wykorzystywania wspólnych zasobów infrastruktury (macierze dyskowe, biblioteki taśmowe, sieci SAN) dla potrzeb systemów teleinformatycznych rejestrów i ewidencji w celu zapewnienia udostępniania danych i dostępności usług;
- realizacja procesów i zadań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa systemów i informacji na Zintegrowanej Infrastrukturze Rejestrów poprzez podejście systemowe oparte o najlepsze praktyki i normy;
- udział w pracach dotyczących budowy i rozwoju systemów teleinformatycznych wykorzystywanych dla potrzeb rejestrów i ewidencji;
- współpraca w zakresie ochrony systemów centralnych działających na ZIR przed utratą, wyciekiem lub skompromitowaniem gromadzonych w nich danych. Koordynowanie prac związanych z opracowywaniem planów ciągłości działania dla eksploatowanych systemów teleinformatycznych w celu zapewnienia ich prawidłowego i bezpiecznego działania;
- koordynowanie od strony technicznej prac związanych z podłączaniem użytkowników zewnętrznych do systemów teleinformatycznych, rejestrów i ewidencji na ZIR w celu zapewnienia ich prawidłowej i bezpiecznej pracy;
- współpraca z Ministrem właściwym do spraw Wewnętrznych w zakresie funkcjonowania i utrzymania sieci oraz systemów teleinformatycznych w obszarze związanym z rejestrami i ewidencjami prowadzonymi przez Ministra Cyfryzacji w celu zapewnienia ciągłej i bezawaryjnej pracy systemów teleinformatycznych, rejestrów i ewidencji.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe informatyczne lub techniczne
- doświadczenie zawodowe: 3 lata w pracy w obszarze informatyki (administrowania systemami informatycznymi, systemami Unix/Linux, AIX, administrowanie środowiskiem aplikacyjnym JAVA WebSphere/JBoss)
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
- znajomość działania i budowy systemów teleinformatycznych (systemami Unix/Linux, AIX, administrowanie środowiskiem aplikacyjnym JAVA, WebSphere/JBoss) związanych z działaniem systemów operacyjnych;
- umiejętność organizacji pracy własnej;
- umiejętność skutecznego komunikowania się;
- umiejętność współpracy w zespole;
- zdolność analizy i syntezy informacji;
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- szkolenia w zakresie administrowania systemami Unix/Linux, AIX, systemami bazodanowymi, serwerami aplikacyjnymi, zarządzaniem DataCenter
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 18.11.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa
z wyraźnym dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym:
„Główny specjalista/WI/DIP/MC ”
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zwarte w niniejszym ogłoszeniu.
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Dokumenty złożone
w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://nabory.kprm.gov.pl, http://mc.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 556 84 74.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.